Kokeeko perussuomalaiset, että vika on aina muissa?

Anonyymi

Onko perussuomalaisten mielestä yhteistyön vaikeus muiden puolueiden kanssa vaikeaa siksi, kun nuo muut puolueet on yhteistyökyvyttömiä vai voisiko vika ollakin perussuomalaisten yhteistyökyvyttömyydessä?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiku me halutaan vaan että sä menisit pois. Etkö käsitä sitä?

• Anonyymi

Persujen perse ei kestä merivettä. Varsinaisia mammanpoikia ja tohvelisankareita nuo peruSS-karvaperseäijät kautta maan.

• Anonyymi

TenupellekopioVasurit ovat kiitettävästi elvyttäneet tämän vanhan karjalaisen itkijäeukko-perinteen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Itkuvirsi

Itkuvirret on jaettu neljään päälajiin: kuolinitkut, hääitkut, sotaanlähtöitkut sekä tilapäisitkut.

Ja nyt tämä Tenupridekiimanatsivasureiden speciaali: katkeran sairaan kateellinen persupalsta-itku.

• Anonyymi

Ei me haluta tehdä sun kanssa yhteistyötä. Mene pois!

• Anonyymi

Persut saavat hel...tinmoisen rähinän aikaiseksi jopa oman peilikuvansa kanssa. Ei onnistu minkään muun puolueen kannattajilta. Onneksi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut saavat hel...tinmoisen rähinän aikaiseksi jopa oman peilikuvansa kanssa. Ei onnistu minkään muun puolueen kannattajilta. Onneksi.

Se johtuu siitä että ne on korruptoituneita ja ne ajattelee että jos ne käyttäytyy hyvin ja nyökkäilee vaan niin ne saa sitten enemmän rahaa.

• Vai olisiko sittenkin vain niin, että yhteistyökyvyttömyys vaivaakin tosiaan vanhoja puolueita, ne eivät uskalla uudistua, sillä linjat ovat muuttuneet, pitkälti pois vanhasta oikeisto-vasemmisto asetelmista.

• Anonyymi

Eli kaikkien muiden pitäisi muuttua perussuomalaisten kannalta yhteistyökykyisiksi.
        Aika paksua ja aika typerää.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikkien muiden pitäisi muuttua perussuomalaisten kannalta yhteistyökykyisiksi.

Aika paksua ja typerää on vain tuo normitulkintasi, ymmärrätkö kaiken tahallasi väärin, vai oletko todellakin noin jumalattoman tyhmä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai paksua ja typerää? Etkö sä itse vaadi juuri sitä Persuilta? Miten se on vain paksua ja typerää silloin kuin Persut vaatii sitä? Mutta "fiksua" silloin kun sinä teet sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai paksua ja typerää? Etkö sä itse vaadi juuri sitä Persuilta? Miten se on vain paksua ja typerää silloin kuin Persut vaatii sitä? Mutta "fiksua" silloin kun sinä teet sitä?

En minä vaadi perussuomalaisilta yhtään mitään. Ihmettelen vain, että valitsemallaan strategialla he ovat ikuisesti oppositiossa eli mikä on tuon strategian tavoite?
        Varmistaa perussuomalaisten paikka oppositiossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä vaadi perussuomalaisilta yhtään mitään. Ihmettelen vain, että valitsemallaan strategialla he ovat ikuisesti oppositiossa eli mikä on tuon strategian tavoite?

Ei Persut sitä valitse vaan kansa sen päättää demokratiassa. Viime vaaleissa SDP sai täpärästi enemmän ääniä kuin Persut ja pääsivät sen takia hallitustunnustelijaksi. SDP muodosti vasemmisto hallituksen johon otettiin mukaan myös Keskusta. Etkö oikeasti ymmärrä mitään politiikasta?

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi sekin, kuin kusettaa äänestäjiä, kuten Siniseksi muuttuneet Soinistit tekivät. Pettivät kaikki antamansa vaalilupaukset äänestäjilleen. No - Sinisinä saivat tuta äänestäjien mielipiteen aiheesta, Persut taas säilyttivät äänensä. Montaa kertaa eivät äänestäjät hyväksy aidan yli potkimista, mutta äänestäjät ovat sittenkin vaan yllättävän fiksuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2767
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1997
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1983
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe