iRobot Looj 330,onko kokemuksia? Ai niin unohtui mulkut kyrvät. Vesikourut on puolipyöreitä mutta on myös neliskanttista normi kouruakin. Ai niin kyykytän sun corollan persreikä. Rännipuuha on niin kenkkua hommaa että vähääkään työtä helpottava laite on eduksi mutta pitäisihän sen toimia. Ai niin kyrvän syylät.
Ihemetyttää tämä suomi oh korjaan suoli 24 vakiintunut kirjoitus tapa kun se jotenkinon niin typerää mutta näihän se on tapana tällä. Toivottavasti saan its ekysymyskeen vastuksia sillä aihen on nyt käsillä taas tänäkin vuonna. Paskiaiset.
Rännin puhdistus robotti? iRobot Looj 330
11
1208
Vastaukset
- Anonyymi
Raha on se helpottava laite. Maksa jollekulle ja se putsaa sunkin kusikourusi.
- Anonyymi
Aloitin ketjun , mulkut. Teen työkseni kiinteistö puuhia siksi kysyn omaa työtä varten. Ehkä ei huoltomies maksa jollekin toiselle huoltomiehelle oman työnsä tekemisestä. Mulkkupersaukko sinä. Miksi täällä pitää kurjoittaa näin idioottimaisesti? Hullu.
- Anonyymi
voe voe,, kaaheta on, se on se helsinki lisä,, maksakee kerran sil ootte,, hih hih,, teil on raahaa,, hesalaiset rikkaat,,jq pysyee sielä,, kehä 3 sisäpuolella,,meil on tiäl omat hinnat, halvat ja hommat hoetuu, hih hih,,
- Anonyymi
Vai sellaista, meillä on riuku puitten välissä ollut 30vuotta ei oo tarvinnu tyhjentää toki riukua on vuosien mittaan nostettu ylöspäin kerran katkes j riuku ja akka putos paska kasaan ei muuta kuin saunan taa ja letkulla pestiin ei tullu muita vaurioita nyt kyllä riuku on jo maasta 3metrissä mutta kyllä sinne vielä pääsee portailla akka meinaa että ensi kesänä vaihettais paikkaa saa nyt nähä
- Anonyymi
Ehkä sinä kyrvänsyylä voit kysymykseen vastata äläkä satuile muita IDIOOTTI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinä kyrvänsyylä voit kysymykseen vastata äläkä satuile muita IDIOOTTI.
Mutta kun meillä on riuku puitten välissä ollut 30vuotta ei oo tarvinnu tyhjentää toki riukua on vuosien mittaan nostettu ylöspäin kerran katkes j riuku ja akka putos paska kasaan ei muuta kuin saunan taa ja letkulla pestiin ei tullu muita vaurioita nyt kyllä riuku on jo maasta 3metrissä mutta kyllä sinne vielä pääsee portailla akka meinaa että ensi kesänä vaihettais paikkaa saa nyt nähä
- Anonyymi
Paljon kivempaa jos aloittaja olisi aktivoinut palstaa normaaliin tapaan kyselemällä turhia vaikkapa Brucke- moottorisahasta ?
- Anonyymi
Jos prykkellä ei enää irtoa kommentteja. Pitää koittaa räväkämpää tyyliä.
- Anonyymi
No,onko kyseinen saha hyvä?
- Anonyymi
On on ihan yhtä hyvä kuin muutkin Suoli24:n ammattimetsureiden suosittelemat kiinalaiset sahat!
- Anonyymi
Kyllä jongköping on paljon parempi. Se on aito ruotsalainen nimi. Sillä ammattimetsurit meidänkin metsissä sahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391