Hei!
Lapseni isä suostuu ehdotukseeni maksaa elatusmaksu ennakkona, koko könttänä, eli kesämökkinä!
Näetkö, tuleeko minulle mökin kanssa ongelmia, lähinnä sen kunossapitoon liittyviä, minä kun en ymmärrä kaupunkilaisena kiinteistönhoidosta mitään! Mökki on kyllä rakas paikka minulle ja lapselle.
Entä rakkauspuoli? Tapaanko koskaan miestä joka saisi minut ihastumaan itseensä? Vai olenko liian vanha ja ruma että kukaan mies minuun enää ihastuisi?
__
cherrykirsikka
1
86
Vastaukset
Selviät toki mökin hoidosta, vaikka lumenluonti ja halonhakkuu hieman työläiltä ja raskailta tuntuvatkin, mutta alkuun päästyäsi lihaskuntosi kasvaa kohisten eli mökistä on sinulle niin terveydellistä kuin henkistäkin iloa ja hyötyä! Myöhemmin näin Sinut kyllä puuhailemassa mökilläsi uuden kaverin kanssa, eli tulet löytämään itsellesi mukavan kumppanin auttamaan mökinkin kunnossapidossa. Minulle ei näytetty, milloin ja missä miehen tapaat, mutta hän oli ristiverinen, pitkähkö ja hieman normaalia vankkarakenteisempi, lihaksiakin oli.. Ja hänen mielestään (etkä tietenkään kenenkään muunkaan, höpsö ;)) et ole ollenkaan vanha ja ruma.. Kaunista kevään odotusta Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1043524Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012257Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371842Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5880- 51862
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130792