Hei!
Lapseni isä suostuu ehdotukseeni maksaa elatusmaksu ennakkona, koko könttänä, eli kesämökkinä!
Näetkö, tuleeko minulle mökin kanssa ongelmia, lähinnä sen kunossapitoon liittyviä, minä kun en ymmärrä kaupunkilaisena kiinteistönhoidosta mitään! Mökki on kyllä rakas paikka minulle ja lapselle.
Entä rakkauspuoli? Tapaanko koskaan miestä joka saisi minut ihastumaan itseensä? Vai olenko liian vanha ja ruma että kukaan mies minuun enää ihastuisi?
__
cherrykirsikka
1
102
Vastaukset
Selviät toki mökin hoidosta, vaikka lumenluonti ja halonhakkuu hieman työläiltä ja raskailta tuntuvatkin, mutta alkuun päästyäsi lihaskuntosi kasvaa kohisten eli mökistä on sinulle niin terveydellistä kuin henkistäkin iloa ja hyötyä! Myöhemmin näin Sinut kyllä puuhailemassa mökilläsi uuden kaverin kanssa, eli tulet löytämään itsellesi mukavan kumppanin auttamaan mökinkin kunnossapidossa. Minulle ei näytetty, milloin ja missä miehen tapaat, mutta hän oli ristiverinen, pitkähkö ja hieman normaalia vankkarakenteisempi, lihaksiakin oli.. Ja hänen mielestään (etkä tietenkään kenenkään muunkaan, höpsö ;)) et ole ollenkaan vanha ja ruma.. Kaunista kevään odotusta Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368