Kansainvälisissä oikeistolaispiireissä käytetään paljon englanninkielistä sanaa Cuck. Tämä on suomeksi aisankannattaja. Se tarkoittaa naisen tossun alla olemista. Tämä on vakava ongelma myös suomessa. Joka mies pitää saada pois naisen tossun alta. Nämä ns. "miehet" ovat häväistys länsimaiselle sivistykselle.
Cuck eli aisankannattaja
23
4082
Vastaukset
- Anonyymi
Kummassa enemmän tossun alla olijoita: oikeistolaisissa vai vasemmistolaisissa?
- Anonyymi
Aika vaikeaa sanoa koska vasemmalla on kyllä enemmän naisia ja vammasia vaan.
- Anonyymi
Mies tumpataan kuin tupakka tossun alle. Tosi ihottavaa.
Varmasti oikeistolaisissa on enemmän niitä tumpattuja tyyppejä, kun niillä on ihan oma puolue puolustamassa miesten vapautta.- Anonyymi
Amerikassa niillä pistoolit ja ne saattaa ampua muijaa jalkaa "vahingossa" jos se alkaa naljailee. Täälä suomessa ollaan vielä niin sinisilmäsiä untuvikkoja.
- Anonyymi
Itellä on heittokirves ja heittopuukkoja alan aina heittelee niitä seiniin ja oviin pystyyn jos muija alkaa vinoilee jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä on heittokirves ja heittopuukkoja alan aina heittelee niitä seiniin ja oviin pystyyn jos muija alkaa vinoilee jotain.
Ei mitään teräaseita. Ihan vaan painimalla selätetään nainen ja sitten aloitetaan sovintoseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään teräaseita. Ihan vaan painimalla selätetään nainen ja sitten aloitetaan sovintoseksi.
Sovitaanko niin että suomi on vapaa maa ja kukin taplaa omalla tyylillään kuten itse parhaaks näkee, jooko? Ei aleta tollee fasistisesti puuttumaan toisen yksityis elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaanko niin että suomi on vapaa maa ja kukin taplaa omalla tyylillään kuten itse parhaaks näkee, jooko? Ei aleta tollee fasistisesti puuttumaan toisen yksityis elämään.
Sovitaan niin. Tuomarit sitten meidät tuomitsee, jos aihetta on.
Minä luen New Age Kamasutraa ja sinä, oletettavasti, pidät Raamatusta kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan niin. Tuomarit sitten meidät tuomitsee, jos aihetta on.
Minä luen New Age Kamasutraa ja sinä, oletettavasti, pidät Raamatusta kiinni.Aijaa. No pidä hauskaa helvetissä sitten.
Persujen edeltäjä SMP = Suomen Munattomat Pojat.
- Anonyymi
Ehhehehe. Tosi hyvä juttu ehhehehe.
- Anonyymi
Tosi laadukasta huumoria todellakin.
- Anonyymi
Persuja kutsutaan maailmalla yleisesti atm-miehiksi. Normaalisti nimityksellä "atm" tarkoitetaan siis alemman tason miestä. Persujen kohdalla täytyy kuitenkin ottaa huomioon persun aisuriluonne ja bottom-homous. Tämän vuoksi persulla atm-lyhenne tulee sanoista ass to mouth!
- Anonyymi
Sua ei kutsuta mieheks vaan pojaks. Onhan seki sentään jotain kun saa miehen tittelin oikeen. Sulla on vielä matkaa siihen poju. Tai ootko ees poika vai tyttö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua ei kutsuta mieheks vaan pojaks. Onhan seki sentään jotain kun saa miehen tittelin oikeen. Sulla on vielä matkaa siihen poju. Tai ootko ees poika vai tyttö?
Persuissa on tosi paljon tohvelisankareita. Ovat jonkunlaisia inhoja miehenkuvatuksia.
- Anonyymi
Vihervasurit kuten Arhinmäki, Ville Niinistö, Soininvaara, Kurvinen on kaikkein Cuckeimpia.
- Anonyymi
Incel-persumiesten vihapuhetta naisia kohtaan. Jos olet mies, etkä mikki-hiiri, niin saat kyllä naista, eikä tarvitse olla katkera.
- Anonyymi
Aloittajalla pitäisi ylipäätään olla nainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809