En syö sianpossua. Tunnen olevani Jumalan valittua kansaa. Olenko siis oikeasti juutalainen?
Olenko juutalainen?
17
260
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi kriteeri vielä? Onko sinut ympärileikattu?
- Anonyymi
Valittua kansaa joka tappoi jeesuksen....siinä sitä onkin kansana syytä leveillä....jotenkin ymmärrän sairaalla tavalla natseja vaikka en kyllä diggaa niiden touhuja.
- Anonyymi
Eipä ihme että kieltävät uuden testamentin kun itse tappoivat Jeesuksen. On härskiä porukkaa kun nöyryyttävästi kiduttivat vapahtajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ihme että kieltävät uuden testamentin kun itse tappoivat Jeesuksen. On härskiä porukkaa kun nöyryyttävästi kiduttivat vapahtajaa.
Ensinnäkin luepas raamattuasi. Roomalaiset tuomitsivat Jeesuksen kuolemaan ja roomalaiset sotilaat ristiin mainitsivat Jeesuksen. Näin lukee minun Raamatussa on. Luen 1938 ja 2012, 1992 painoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin luepas raamattuasi. Roomalaiset tuomitsivat Jeesuksen kuolemaan ja roomalaiset sotilaat ristiin mainitsivat Jeesuksen. Näin lukee minun Raamatussa on. Luen 1938 ja 2012, 1992 painoksia.
Minun raamatussani lukee, että Jeesus oli tietoinen, kuinka hän tulee kuolemaan ja minkä vuoksi. Jos syyllisiä haetaan, syyllinen on jokainen joka rikkoo Jlaa/lähimmäistä vastaan. Kristinoppi Jeesuksesta syntien sovittajana ei anna minkaanlaista mahdollisuutta syyttää muita kuin itseä Jeesuksen kuolemasta. Tietysti jos on yhtä pyhä kuin Jla itse, eikä sovitusta tarvitse, mutta raamatun mukaan kukaan ei ole.
Ollaan myö kristityt mitä tahansa, yhtäkaikki raamatun mukaan juutalaiset ovat Jlan valittu kansa, mitä se ikinä tarkoittaakin. Jla ei valintaansa kadu. - Anonyymi
Minä naulat teroitin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin luepas raamattuasi. Roomalaiset tuomitsivat Jeesuksen kuolemaan ja roomalaiset sotilaat ristiin mainitsivat Jeesuksen. Näin lukee minun Raamatussa on. Luen 1938 ja 2012, 1992 painoksia.
Raamattu ei ole mikään historiankirja, RA-amattu on satukirja, ja nyt on SUN-day, aika palvoa auringonjumalaamme.
"En syö sianpossua. Tunnen olevani Jumalan valittua kansaa. Olenko siis oikeasti juutalainen?"
Kyllä.
Yhtä lailla kun somali tuntee olevansa suomalainen.- Anonyymi
Rasisti siinä kommentoi, heh heh.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisti siinä kommentoi, heh heh.....
Juutalaiselta tyypillistä vihapuhetta.
- Anonyymi
Pappi_Heljas kirjoitti:
Perustele rasismi.
Esim. kun nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja kuvittelee olevansa jotain valittua kansaa.
Tuommoset öykkärit pitäisi palauttaa maanpinnalle hörhöajatuksistaan. Anonyymi kirjoitti:
Esim. kun nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja kuvittelee olevansa jotain valittua kansaa.
Tuommoset öykkärit pitäisi palauttaa maanpinnalle hörhöajatuksistaan.Luin lehdestä, että somalit ovat oikein suomalaisia, omasta mielestään.
- Anonyymi
Muslimi sopii yhtä hyvin.
- Anonyymi
KR 1933/-38 suomennos.
2.Kuningasten kirja:
17:15 He hylkäsivät hänen käskynsä ja hänen liittonsa,
jonka hän oli tehnyt heidän isiensä kanssa,
ja todistukset,
jotka hän oli heille antanut.
He seurasivat turhia jumalia,
ja turhanpäiväisiksi he tulivat,
kun seurasivat pakanakansoja,
jotka asuivat heidän ympärillänsä,
vaikka Herra oli kieltänyt heitä tekemästä niinkuin ne.
Jeremia:
2:5 Näin sanoo Herra:
Mitä vääryyttä teidän isänne minusta löysivät,
koska he erkanivat kauas minusta
ja lähtivät seuraamaan turhia jumalia
ja turhanpäiväisiksi tulivat - Anonyymi
> Olenko siis oikeasti juutalainen?
Raamattu määrittelee näin:
"Ympärileikkaus kyllä on hyödyllinen, jos sinä lakia noudatat; mutta jos olet lainrikkoja, niin sinun ympärileikkauksesi on tullut ympärileikkaamattomuudeksi. Jos siis ympärileikkaamaton noudattaa lain säädöksiä, eikö hänen
ympärileikkaamattomuutensa ole luettava ympärileikkaukseksi? Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja. Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu; vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta."
Room. 2:25-29
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399