Miksi se ovi on joka päivä auki vielä puolen yön aikaan vaikka siinä ovessa lukee suljetaan klo 21. Prostituutiota ?
Geisha Private Verkatehtaankadulla
5
7494
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin tummaihoiset siellä käyttäytyvät agressiivisesti sekä kuulemma siellä prostituutiota tarjotaan.
- Anonyymi
Mitäköhän se sulle kuuluu, jos liiketila on auki kauemmin kuin seinässä sanotaan? Ainakaan ei itselle ole ikinä tullut mieleen, että kampaaja joka avaa oven liikkeen aukioloaikojen ulkopuolella olisi prostituutiota harrastamassa???
- Anonyymi
Ihan puhdasta prostituutiota niin ulkomaalaisilta kuin kotimaisilta työntekijöiltä. Itse käyneenä voin sanoa
- Anonyymi
Mutta ei tämä mitään uutta ole, päinvastoin, vanha juttu
Monessa paikassa se on ollut samanlaista, esim Thai hieronta paikoissa mm ( ei kaikissa mutta jossain )
Muissakin kaupungeissa.
- Anonyymi
Oliko tässä geishaprivaten liikkeessä samankaltainen tilanne / asetelma kuin aikasemmin Turussa Stålarminkatu 2.ssa sijainneessa Punainen lyhty nimisessä liikkeessä ?
Sama henkilö piti näitä kahta liikettä ( punainen lyhty ja geishaprivate ) toiminnassa.
Ainakin lyhdyssä oli välillä neitejä ( ei kaikki ) jotka bonusmaksusta teki jotain muutakin kuin pelkästään tankotanssia ja stripteasea.
Omistaja totesi ettei hänellä ole osuutta asiassa vaan olevan sen naisten oma-asiansa jos tekevät.
Ne jotka tekivät lisäksi "jotain muuta" kuin tanssivat, saivat hiukan ylimääräistä " taskurahaa " itsellensä.
Mitä kaikkea mahtoi tapahtuakaan molemmissa liikkeissä, mutta yhtä sun toista.
Parempi kun ei ihan kaikkea kaikille kerrota edes.
Taisi siinä omistaja hiukan tonttuilla itsekin, koska juttuja liikkui, ja kaikki ei pitäneet hänestä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006