Syntyperäinen suomalainen mies

Anonyymi

32

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persu mikä persu. Naisia uskaltavat vahingoittaa.

      • Anonyymi

        Sehän on just islamistien tapa, hyökätä yllättäen kurkkua katkaisemaan tuntemattomilta puolustuskyvyttömiltä naisilta ! Kunnon perussuomalaisilla ei moista riivausta esiinny.


      • Anonyymi

        Luokkatoveri kuvaili fiksusti nörtiksi.
        Mikäli olen tämän palstan persu jankutukseen oikein ymmärtänyt, niin persut eivät käy koulua, eivät ole fiksuja nörttejä jne...

        Joten keksi luuseri jotain muuta


      • Anonyymi

        Miksi tyhmimmät arvailevat aina oliko persu tai vihervassari? Kertokaa.


    • Anonyymi

      Onhan suvakeissa miehiäkin, vaikka suurin osa suvakeista onkin naisia. Hirveää kun joutuu matujen lisälksi pelkäämään jo syntyperäisiä suvakkejakin.

      • Anonyymi

        Älä nyt ole nynny.


    • Anonyymi

      Oliko isiksen riveissä miekan kanssa heilunut peräsyntyinen kauppakeskusmies.

    • Anonyymi

      Opiskelevat tuolla lienee supisuomalaisia. Joukkoon mahtuu mielenterveyden ongelmista kärsiviä.

    • Anonyymi

      Syntyperäinen Suomen kansalainen voi olla mamutaustainen, joka on syntynyt Suomessa ja vanhemmat ovat Suomen kansalaisia.
      Tyypistä on sanottu myös, että oli syrjäänvetäytyvä maanmiestensä keskuudessa.

      • Anonyymi

        Niin varmaan halla-aho sanonut, vai kuka? Lahtas Kauhajoen Matti toistakymmentä


    • Anonyymi

      suomessa syntyminen ei tee suomalaista.
      suomen kansalainen mainittu,ilmeisesti sellainen kuopion mies.

      • Anonyymi

        Tekijä asunut oppilasasuntolassa joten tuskin Kuopiolainen saati savolainen.
        Noin häiriintyneet tulevat Etelä-Suomesta.
        Miten joku voi kuvitella tuollaisen teon savolaisen tekemäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijä asunut oppilasasuntolassa joten tuskin Kuopiolainen saati savolainen.
        Noin häiriintyneet tulevat Etelä-Suomesta.
        Miten joku voi kuvitella tuollaisen teon savolaisen tekemäksi?

        Olen varma, että tekijä on mennyt Lounais-Suomesta Kuopioon opiskelemaan. Itä- ja pohjoissuomalaiset eivät ole noin häiriintyneitä, kuten totesitkin savolaisten osalta. Samoin Etelä- ja Pohjois-Karjalassa sekä Oulun ja Lapin lääneissä on paljon terveempää porukkaa henkisesti, fyysisesti ja sosiaalisesti.

        Prototyyppieuralaisuuteen kuuluu erittäin voimakas kateus ja monenlaiset omaisuusrikokset sen seurauksena. Heidän unelmatavoitteensa on saada muut hengiltä. Heistä suurin osa on demariperheestä, mutta vasemmisto on toiseksi suurin puolue.

        Katsokaa tarkemmin Euran palstalta. Jos laitan suoran linkin ko. keskusteluihin, tämä vastaus poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijä asunut oppilasasuntolassa joten tuskin Kuopiolainen saati savolainen.
        Noin häiriintyneet tulevat Etelä-Suomesta.
        Miten joku voi kuvitella tuollaisen teon savolaisen tekemäksi?

        Heh heh. Varmaan kiva olla tietämätön maailmanmenosta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nykykivapuhekielessä "syntyperäinen suomalainen" tarkoittaa usein maahanmuuttajataustaista.

      • Anonyymi

        Osanottoni teille kaikille, joilta kalsarit jo kastuivat turhaan.


    • Anonyymi

      Yritti tapattaa itsensä käymällä poliisin päälle?

      • Anonyymi

        No selvää paratiisin kaipuuta. Että silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selvää paratiisin kaipuuta. Että silleen.

        Koulukiusatuille ei taida olla paratiisia tiedossa...


    • Anonyymi

      Miksei poliisi tappanut sitä paskaa, olisi säästynyt aikaa ja yhteiskunnan varoja.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti paljastuu taas myöhemmin espoolaismieheksi.

    • Anonyymi

      Espoolainen vai kuopiolainen?

      • Anonyymi

        Jos asui asuntolassa niin todnäk. "espoolaismies".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asui asuntolassa niin todnäk. "espoolaismies".

        Tonnista vetoa, että oli valkonaama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asui asuntolassa niin todnäk. "espoolaismies".

        Pistätkö koko omaisuutesi pantiksi?


    • Anonyymi

      Kaupoille, kassi täyteen itsepuolustus tarpeistoa ja sissimuonaa ym. Järki maasta kaikonnut jo ajat sitten.

    • Anonyymi

      Luultavasti tämä kantasuomalainen epäilty on jonkun turvapaikkahakijan aivopesemä ja radikalisoitunut siitä. Kannattaa tutkia kaveripiirit!!

      • Anonyymi

        Eiks toi ole ihan vaan darth vader, eksynyt kuopion kauppakeskukseen. Nyt tarkkana ettei tuomita väärää hemmoa


    • Anonyymi

      Ilmarinen teki KULTAISEN naisen!

    • Anonyymi

      Kustakos löytyy koukku jolla käärmeet ja sammakot tuopista nostetaan!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe