Tänään Iltaledessä luki että seuraavaksi kaatuu Norweigian.
Mulla on siellä tilillä talletuksia, pitäiskö ne ottaa pois?
Kaatuuko Norweigian?
3
263
Vastaukset
Eikös se ole pankki jossa on siis talletussuoja, jos ja kun on, EI HUOLIA.
Suoja on vähintään 100 000 ja lisäksi pankin rahat mitä on jäljellä
olen ollut asiakkaana 3 kaatuneessa pankissa, islannin, viron ja Sofia.
jokaisesta on tullut nopeasti ja yli 100 000. Sofiasta kai 160 000 e.- Anonyymi
Talletussuojajärjestelmä on myös kehittynyt paljon Sofia Pankin ajoista. Kaikkein eniten on muuttuneet aikataulut, ja siihen on vaikuttanut digitalisaatio eli tiedot kulkevat nykyään sutjakkaammin.
Ennen hyväksyttiin 3 kuukauden vetkuttelu rahojen maksussa, nyt Norjassa laki vaatii jo toimintaa 1 viikossa. Suomen talletussuojassa tällä hetkellä määräaika on 15 työpäivää ja vuodesta 2020 alkaen 7 työpäivää.
- Anonyymi
Puhuttiinko siinä jutussa lentoyhtiöstä (Norwegian Air Shuttle) vai Bank Norwegianista (Norwegian Finans Holding). Näistä ensimmäinen kun myi osuutensa jälkimmäisestä jo elokuussa, joten yhtiöt eivät ole suoraan sidoksissa toisiinsa.
Toki niillä varmaan bonusohjelma, jne. yhteistyötä on.
Esimerkiksi suomalainen Sampo omistaa kohtuullisen kokoisen osuuden Norwegian Finans Holdingista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192602Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262524Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592013Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua331973Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3711481- 601103
- 2591039
- 541037
- 146943
- 45928