Tänään Iltaledessä luki että seuraavaksi kaatuu Norweigian.
Mulla on siellä tilillä talletuksia, pitäiskö ne ottaa pois?
Kaatuuko Norweigian?
3
239
Vastaukset
Eikös se ole pankki jossa on siis talletussuoja, jos ja kun on, EI HUOLIA.
Suoja on vähintään 100 000 ja lisäksi pankin rahat mitä on jäljellä
olen ollut asiakkaana 3 kaatuneessa pankissa, islannin, viron ja Sofia.
jokaisesta on tullut nopeasti ja yli 100 000. Sofiasta kai 160 000 e.- Anonyymi
Talletussuojajärjestelmä on myös kehittynyt paljon Sofia Pankin ajoista. Kaikkein eniten on muuttuneet aikataulut, ja siihen on vaikuttanut digitalisaatio eli tiedot kulkevat nykyään sutjakkaammin.
Ennen hyväksyttiin 3 kuukauden vetkuttelu rahojen maksussa, nyt Norjassa laki vaatii jo toimintaa 1 viikossa. Suomen talletussuojassa tällä hetkellä määräaika on 15 työpäivää ja vuodesta 2020 alkaen 7 työpäivää.
- Anonyymi
Puhuttiinko siinä jutussa lentoyhtiöstä (Norwegian Air Shuttle) vai Bank Norwegianista (Norwegian Finans Holding). Näistä ensimmäinen kun myi osuutensa jälkimmäisestä jo elokuussa, joten yhtiöt eivät ole suoraan sidoksissa toisiinsa.
Toki niillä varmaan bonusohjelma, jne. yhteistyötä on.
Esimerkiksi suomalainen Sampo omistaa kohtuullisen kokoisen osuuden Norwegian Finans Holdingista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882