Olen suhteellisen varma että kärsin rektumprolapsista. Niin kauna kuin muistan on ollut aina vatsan kanssa ongelmia ja tosi usein vaikea saada uloste tulemaan joten vietään kauan aikaa pöntöllä. Usein paperiin tulee verta pyyhkiessä mutta olen kuitannut sen pukamilla. Limaa tulee myös usein ponnistaessa vaikkei kakkaa tulisi ollenkaan. Tänään katsoin peilin kanssa ja ponnistaessani selkeästi pinkihkö (suoli?) tuli esille peräaukon suulle. Olen vasta 19 vuotias ja tällä hetkellä elämä sen verran hektistä että ei ole aikaa mennä lääkärille ja ilmeisesti ainoa hoitokeino on leikkaus? Kauanko leikkauksesta kestää parantua ja jos odottaisin noin vuoden verran mahtaakohan vaivani hirveästi pahentua? Mietin myös onko leikkaushoito kovinkin hintava?
Peräsuolen ulosluiskahdus/Rektumprolapsi
Anonyymi
2
456
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä tuli kans suolen limakalvo ulos. Ummetus jatkunu vuosia.
Peräsuolen sulkijalihas löystynyt. Ehkä leikkaavat sen. - Anonyymi
Leikkaushoito. En tiedä mitä maksaa yksityisellä mutta kyllä julkisella puolellakin hoidetaan, odottamaan tosin joutuu mutta niinhän aloittaja olisi valmis odottamaan vielä vuoden?
Leikkaus tehdään joko selkäydinpuudutuksessa tai anestesiassa. Sairaalassa olo noin pari vuorokautta ja sen jälkeen sairausloma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764