Olen suhteellisen varma että kärsin rektumprolapsista. Niin kauna kuin muistan on ollut aina vatsan kanssa ongelmia ja tosi usein vaikea saada uloste tulemaan joten vietään kauan aikaa pöntöllä. Usein paperiin tulee verta pyyhkiessä mutta olen kuitannut sen pukamilla. Limaa tulee myös usein ponnistaessa vaikkei kakkaa tulisi ollenkaan. Tänään katsoin peilin kanssa ja ponnistaessani selkeästi pinkihkö (suoli?) tuli esille peräaukon suulle. Olen vasta 19 vuotias ja tällä hetkellä elämä sen verran hektistä että ei ole aikaa mennä lääkärille ja ilmeisesti ainoa hoitokeino on leikkaus? Kauanko leikkauksesta kestää parantua ja jos odottaisin noin vuoden verran mahtaakohan vaivani hirveästi pahentua? Mietin myös onko leikkaushoito kovinkin hintava?
Peräsuolen ulosluiskahdus/Rektumprolapsi
Anonyymi
2
516
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä tuli kans suolen limakalvo ulos. Ummetus jatkunu vuosia.
Peräsuolen sulkijalihas löystynyt. Ehkä leikkaavat sen. - Anonyymi
Leikkaushoito. En tiedä mitä maksaa yksityisellä mutta kyllä julkisella puolellakin hoidetaan, odottamaan tosin joutuu mutta niinhän aloittaja olisi valmis odottamaan vielä vuoden?
Leikkaus tehdään joko selkäydinpuudutuksessa tai anestesiassa. Sairaalassa olo noin pari vuorokautta ja sen jälkeen sairausloma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292148
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251646Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti111201Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691