mitään järkeä yrittää tutustua uusiin ihmisiin, kun ne kuitenkin saa ennemmin tai myöhemmin tietää sun "maineesta" tai sitten ovat juuri niitä stalkkereita?
Onko gang stalkattuna
60
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tai ehkä vainoajat haluavat, että kohde ajattelee noin ja eristäytyy entisestään? Suuri osa gang stalkingista on sitä, että vainoajat uskottelevat kohteelle olevansa kaikkivoipia, ja kohdetta aivopestään ajattelemaan, että mitään ei ole tehtävissä, ettei keneenkään voi luottaa jne. Yksi osa gang stalkingia on jatkuva kohteelle suunnattu propaganda, johon kuuluu demoralisointi, joka on usein sodassa käytetty keino helpottaa vihollisen nujertamista.
Oikeasti koko gang stalking kuvio on kuitenkin korttitalo, joka romahtaa, kun yksikin osa siitä paljastuu. Sen takia kaikki tehdään salamyhkäisesti ja sen takia kohteelle uskotellaan, että gang stalking verkosto on koskematon ja voittamaton. Ei se ole, ei se muuten pelkäisi siitä tehtäviä paljastuksia. Sen takia Suomi24:ssäkin alettiin pari vuotta sitten poistamaan systemaattisesti kaikkia gang stalking ketjuja. Nyt aiheesta saa ainakin toistaiseksi taas puhua täällä.- Anonyymi
Todennäköisesti gang stalkingin takana on supertietokone, johon kaikkien ihmisten tietoisuus on yhdistettynä. Stalkkaajat saavat reaaliajassa ohjeita supertietokoneelta suoraan aivoihinsa ja kuulevat myös joskus targetin ajatukset, muunneltuina tarpeen mukaan. Tämän takia he osaavat aina olla siellä missä targetti on ja toimivat niin hyvin yhdessä. Star Trek paljasti jo tätä kuviota esittelemällä borgit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti gang stalkingin takana on supertietokone, johon kaikkien ihmisten tietoisuus on yhdistettynä. Stalkkaajat saavat reaaliajassa ohjeita supertietokoneelta suoraan aivoihinsa ja kuulevat myös joskus targetin ajatukset, muunneltuina tarpeen mukaan. Tämän takia he osaavat aina olla siellä missä targetti on ja toimivat niin hyvin yhdessä. Star Trek paljasti jo tätä kuviota esittelemällä borgit.
Yksi vaihtoehto on että natsit voittivat sodan ja Mengeleen kokeet jatkuvat. Eikös Braunkin mennyt USAN leipiin? Taikka oikeastaan kaikki johtajathan ovat toistensa kanssa kavereita jotka pelaavat yhteiskuntaa vastaan ja ajavat vain omia etujaan.
- Anonyymi
Voihan se olla noin psykologisessa mielessä hyvinkin mielenkiintoista ja avartavaa lopputuloksesta riippumatta.
- Anonyymi
Omasta mielestäni paras seuraus gang stalkingista on se, ettei enää koskaan tarvitse mennä töihin, nähdä niitä paskaa puhuvia gang stalkkaavia mulkkuja siellä plus se että rahaa tulee Kelasta joka kuukausi suoraan tilille :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta mielestäni paras seuraus gang stalkingista on se, ettei enää koskaan tarvitse mennä töihin, nähdä niitä paskaa puhuvia gang stalkkaavia mulkkuja siellä plus se että rahaa tulee Kelasta joka kuukausi suoraan tilille :)
Ei vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsemiesi lisäksi plussaa on se, että gangstalkkerit saavat tekojensa mukaan viimeisessä tuomiossa (Matt. 25), kun pääsevät zaatanan kanssa tuliseen järveen (Gal. 5) kaltaiseensa seuraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kelpaa lopputulokseksi myös useimmille kiusaajille. Lisäbonus lienee, jos kohteelle on saatu mielenterveyspotilaan leima sekä lääkitys. Silloin stalkkaajat kuvittelevat kunniamerkin rintaansa ja entisestään voimaantuneina ryhtyvät toistamaan prosessia valitsemalla uuden uhrin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kelpaa lopputulokseksi myös useimmille kiusaajille. Lisäbonus lienee, jos kohteelle on saatu mielenterveyspotilaan leima sekä lääkitys. Silloin stalkkaajat kuvittelevat kunniamerkin rintaansa ja entisestään voimaantuneina ryhtyvät toistamaan prosessia valitsemalla uuden uhrin.
On ihan tavallista, että TI raahataan sairaalaan. Jotkutn pääsevät pois 3 päivän arvion jälkeen. Moni joutuu jäämään pakkohoitojaksolle, nykyään lyhyelle. Usein vertaiset ovat antaneet ohjeen olla puhumatta mitään, yksin. Huono ohje.
Minut on viety 2 kertaa. Ekalla kerralla minut on rääkätty, kidutettu, valvotettu, huumattu, myrkytetty ym, lavastettu ja mustamaalattu. Tuskin pysyin jaloillani Sitten vielä lamaava lääkitys. -Sain kuitenkin vapaakävelyn ja olin enimmäkseen ulkona. Olin ystävällinen enkä provosoitunut. - Jälkeenpäinavasin suomi24 palstan hoitopaikkakunnalle. Enimmäkseen vertaiset kirjoittivat asiasta ja ilmoittivat minun olevan vainottu, ei mielisairas.
Parin vuoden päästä vietiin uudelleen, mutta maanitellen: voisitko vapaaehtoisesti lähteä, Minua ei arvion perusteella määrätty pakkohoitoon, oli ihan "vapaaehtoista". Minullas oli taas takana rankka e-häirintäjakso ja univajeessa pitäminen ( 2 h /yö). Sanoin jääväni nukkumaan vähäksi aikaa. Sitten sain 5 päivän voimakkaan allergisen reaktion. Sitten "liukastuin" ulkona. Hoitoaika piteni.
Lääke oli sellainen, joka alkaa vaikuttamaan hyvin hitaasti ja lähinnä laimensi tunteita.
Otin leppoisasti. Hoitajat sanoivatkin:älä rupea liian hyvin viihtymään täällä. Olin rauhallinen, ystävällinen ja sosiaalinen (ihan aidosti). Keittelinaamulla kahvia muillekin. Istuin muiden seurassa päivähuoneessa 66 tuuman HD:tä katselemassa. jne.
Varsinkin yksi hoitaja antoi palautetta: et sä ainakaan puhumaton ole (siis sellainen käistys minusta oli) Sinähän olet aina täällä muiden joukossa (yllätys). Minä: asun yksin- Täytyy käyttää tilaisuutta hyväksi, kun voi olla porukassa. JNe. OLlin siellä n.3 vk eli en voinut esittää niin pitkää aikaa.
Mustamaalattu kuva muuttui, mutta myös se kuva, joka olosuhteiden pakosta tapahtuneen elämäntyylini perusteella oli tullut ihmisille.
Tämä uusi kuva minusta levisi tietenkin puskaradion välityksellä ja ihmisten suhtautuminen siviilissä muuttui.
Siis jos joudut hoitoon, älä änkyröi. Jos ei ihan lääkkeellä lamata. käyttäydy "normaalisti"
Elämä jatkuu hoitojakson jälkeen ja myös vaino jatkuu. Ei sinun stalkkerrit uutta kohdetta etsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan tavallista, että TI raahataan sairaalaan. Jotkutn pääsevät pois 3 päivän arvion jälkeen. Moni joutuu jäämään pakkohoitojaksolle, nykyään lyhyelle. Usein vertaiset ovat antaneet ohjeen olla puhumatta mitään, yksin. Huono ohje.
Minut on viety 2 kertaa. Ekalla kerralla minut on rääkätty, kidutettu, valvotettu, huumattu, myrkytetty ym, lavastettu ja mustamaalattu. Tuskin pysyin jaloillani Sitten vielä lamaava lääkitys. -Sain kuitenkin vapaakävelyn ja olin enimmäkseen ulkona. Olin ystävällinen enkä provosoitunut. - Jälkeenpäinavasin suomi24 palstan hoitopaikkakunnalle. Enimmäkseen vertaiset kirjoittivat asiasta ja ilmoittivat minun olevan vainottu, ei mielisairas.
Parin vuoden päästä vietiin uudelleen, mutta maanitellen: voisitko vapaaehtoisesti lähteä, Minua ei arvion perusteella määrätty pakkohoitoon, oli ihan "vapaaehtoista". Minullas oli taas takana rankka e-häirintäjakso ja univajeessa pitäminen ( 2 h /yö). Sanoin jääväni nukkumaan vähäksi aikaa. Sitten sain 5 päivän voimakkaan allergisen reaktion. Sitten "liukastuin" ulkona. Hoitoaika piteni.
Lääke oli sellainen, joka alkaa vaikuttamaan hyvin hitaasti ja lähinnä laimensi tunteita.
Otin leppoisasti. Hoitajat sanoivatkin:älä rupea liian hyvin viihtymään täällä. Olin rauhallinen, ystävällinen ja sosiaalinen (ihan aidosti). Keittelinaamulla kahvia muillekin. Istuin muiden seurassa päivähuoneessa 66 tuuman HD:tä katselemassa. jne.
Varsinkin yksi hoitaja antoi palautetta: et sä ainakaan puhumaton ole (siis sellainen käistys minusta oli) Sinähän olet aina täällä muiden joukossa (yllätys). Minä: asun yksin- Täytyy käyttää tilaisuutta hyväksi, kun voi olla porukassa. JNe. OLlin siellä n.3 vk eli en voinut esittää niin pitkää aikaa.
Mustamaalattu kuva muuttui, mutta myös se kuva, joka olosuhteiden pakosta tapahtuneen elämäntyylini perusteella oli tullut ihmisille.
Tämä uusi kuva minusta levisi tietenkin puskaradion välityksellä ja ihmisten suhtautuminen siviilissä muuttui.
Siis jos joudut hoitoon, älä änkyröi. Jos ei ihan lääkkeellä lamata. käyttäydy "normaalisti"
Elämä jatkuu hoitojakson jälkeen ja myös vaino jatkuu. Ei sinun stalkkerrit uutta kohdetta etsi.Eivät osastoreissut mitään kivoja ole. Kun on päässyt pois, kannattaa käydä lueskelemassa Yleistä mielenterydestä -palstaa. Sieltä löytyy muiden kokemuksia sairaalahoidosta ja yleisempiäkin näkemyksiä psykiatrisesta hoidosta. Silloin ei turhaan ota henkilökohtaisena loukkauksena tai vääryytenä asiaa, joks kohdistuu kaikkiin muihinkin, ei-vainottuihinkin.
Toinen juttu on se, että pakkohoito ja -lääkitys ovat perustuslain vastaisia js Suomi Euroopan ainoa maa, jossa sellaista tapahtuu.
Mitä tekemistä tällä on uusiin ihmisiin tutustumisen kanssa. Osastolla on uusia ihmisiä, keskusteluketjussa on uusia ihmisiä.
Jatkuvampi suhde livenä face to face muuhun kuin vainovertaiseen jää haaveeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät osastoreissut mitään kivoja ole. Kun on päässyt pois, kannattaa käydä lueskelemassa Yleistä mielenterydestä -palstaa. Sieltä löytyy muiden kokemuksia sairaalahoidosta ja yleisempiäkin näkemyksiä psykiatrisesta hoidosta. Silloin ei turhaan ota henkilökohtaisena loukkauksena tai vääryytenä asiaa, joks kohdistuu kaikkiin muihinkin, ei-vainottuihinkin.
Toinen juttu on se, että pakkohoito ja -lääkitys ovat perustuslain vastaisia js Suomi Euroopan ainoa maa, jossa sellaista tapahtuu.
Mitä tekemistä tällä on uusiin ihmisiin tutustumisen kanssa. Osastolla on uusia ihmisiä, keskusteluketjussa on uusia ihmisiä.
Jatkuvampi suhde livenä face to face muuhun kuin vainovertaiseen jää haaveeksi.Perustuslain vastaista pakkohoito ja lääkitys ovat ainakin silloin, jos sitä tehdään joukkovainon uhreille tai kenelle tahansa heidän sanavapautensa riistämiseksi ja heille rikoksia tehneiden suojelemiseksi poliisin puuttumiselta heidän rikoksiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustuslain vastaista pakkohoito ja lääkitys ovat ainakin silloin, jos sitä tehdään joukkovainon uhreille tai kenelle tahansa heidän sanavapautensa riistämiseksi ja heille rikoksia tehneiden suojelemiseksi poliisin puuttumiselta heidän rikoksiinsa.
Toisaalta poliisin pitäisi itse pitää huoli siitä että ei itse kohtele uhreja perustuslain vastaisesti, tekevät psykiatrit mitä tahansa, ja tutkia myös psykiatrien uhreilleen tekemät rikokset.
- Anonyymi
Sosiopaatin värväämät apurit ovat järjestään hiukan heikkolahjaisia, sosiopaatti ei siedä että sen apurit olisivat sitä älykkäämpiä, sen takia Gaussin käyrän laskeva puoli ei ole edustettuna kätyrijoukoissa.
- Anonyymi
Kiusaajia on varmasti erilaisia. Kaikki kiusaajat eivät ole heikkolahjaisia, vaan kiusaajia voivat olla eri älykkyys- ja sosiaaliluokista. Ehkä ne, joilla ei ole tervettä persoonaa, elämänsisältöä eikä mahdollisuuksia tyydyttävään ja tasapainoiseen elämään, ovat kiusaajaporukoissa usein edustettuina.
Heikkolahjaisena pidetään ihmisiä, joilla on laajat oppimisvaikeudet ja joiden älykkyysosamäärä on 70-85, mikä on enemmän kuin kehitysvammaisilla. Heikkolahjaisia on monenlaisia eikä heitä saa leimata tuon ominaisuuden vuoksi yhdeksi ryhmäksi. Heikkolahjaisissakin luonteeltaan hyviä ihmisiä, jotkut voivat olla monessa suhteessa viisaampia kuin keskitason tai korkean älykkyysosamäärän omistavat ihmiset, sillä hyvyys, viisaus ja älykkyys eivät ole samoja asioita.
- Anonyymi
Voi jutella/tutustua kerran, vain kerran. Seuraavalla kerralla sinut olisi jo mustamaalattu hänelle.
Gs on huijausta.
- Anonyymi
Ihmisten manipulointi ei ole kovin vaikeaa ja yksinkertaisten on vielä helpompaa.
Jos joku saa porukat syomään sitä itseään ihan kirjaoimellisest ja tuntemaan syvää antipatiaa lipputangon nuppeja kohtaan, lupaan peukuttaa kumarruksen kera. - Anonyymi
Ilmianna naapurin noita-akka että se salakuvaa naapuriaan. Jos mun tuuri viranomaisten kanssa jatkuu yhtä hyvänä kuin tähän asti niin mun aseluvat perutaan lopullisesti ja takavarikoidut aseet tuomitaan valtiolle. Ja tarkoittaa varmaan samalla sitä että tutkinnat aloitettaisiin tiedät mistä. En kuitenkaan luupäisyyttäni pysty hyväksymään sitä että minä olen ainoa kärsijä ja vielä monella eri tavalla. Ainoaksi vaihtoehdoksi voi jäädä sun julkinen outing jos asia tyssää viranomaisissa etkä ole valmis ensimmäisen lauseen toimenpiteeseen.
- Anonyymi
Naapurin noitapeikko ja sosiopaatti lyöneet "viisaat" pääänsä yhteen, toistuvasti, sellainen napina ja kopina kuuluu seinän, en kuitenkaan aio raportoida havaintojani eteenpäin lanttumaakareille. Sorry.
- Anonyymi
Edelleen, ala valmistautua henkisesti siihen outingiin jos mikään muu ei käy.
-Peikon ilmianto salakuvausaseman ylläpidosta
Muita vaihtoehtoja;
-Ilmiannat itse itsesi poliisille, voit jopa saada alennusta
-Outing, nimesi ja touhusi tulee ulos julkisuuteen joka kolosta mistä sen saa työnnettyä - Anonyymi
Ei mitään joukkovainoa edes tapahdu. Se on kaikki sinun ja teidän päässä. Lääkkeitä saa lääkäriltä tähän hoitoon.
- Anonyymi
Siellä taas yksi stalkkeri äänessä.
GS-uhri huomaa stalkkaamisen mm. postivarkauksilla ja rikki-alumiinisumutuksilla, omaisuusrikoksilla, bakteerisumutuksilla sekä teknisillä ongelmilla (sähköpostin kaappaaminen, kovalevyn varastaminen jne.). - Anonyymi
Mistäs tiedät ettei ole joukkovainoa kyllähän Kuopiossakin oli kiusattu vuosia. Ei mikään ihme että viipaloi kusipäät sitä saa mitä tilaa kuten upseereilla on tapana hauskasti ilmaista.
- Anonyymi
"Ei mitään joukkovainoa edes tapahdu" kun aikoinasi kouluja kävit niin väitätkö ettei ketään koskaan kiusattu?
- Anonyymi
Olet informoitu.
- Anonyymi
Oliko muita pelotteluja gs uhreille?
"älä vaan tutustu uusiin ihmisiin, ne on kuitenkin stalkereja"
Ja tuon uskoessaan vainottu ei koskaan tutustu uusiin ihmisiin, vaan jää yksin. Kuten alkuperäinen vainoaja halusikin.
Kannattiko?
Todellisuudessa kannattaa tutustua mitä useampaan ihmiseen sen parempi. Jokainen niistä EI voi olla stalkeri. Mitä useampaan siis tutustuu sen epätodennäköisemmäksi muuttuu tavata stalker. Toki pitää siis olla oma-aloitteinen, ei odotella että stalkerit tulee tutustumaan jonossa.- Anonyymi
Miten toisiin ihmisiin tutustuminen auttaisi millään tavalla? Naurettavaa. Ja muutenkin, jos vainotusta on jo kamalia ja ilkeitä juoruja liikkeellä, maine tahrittu ja uskottavuus mennyt, kenelle hän voisi edes puhua? Harva kohtaa tuollaisen ihmisen ihmisenä vaan sirkuseläimenä, jonka tekemiset ja sanomiset on suurennuslasin alla :). Niistä saadaan myös lisää juoruja liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toisiin ihmisiin tutustuminen auttaisi millään tavalla? Naurettavaa. Ja muutenkin, jos vainotusta on jo kamalia ja ilkeitä juoruja liikkeellä, maine tahrittu ja uskottavuus mennyt, kenelle hän voisi edes puhua? Harva kohtaa tuollaisen ihmisen ihmisenä vaan sirkuseläimenä, jonka tekemiset ja sanomiset on suurennuslasin alla :). Niistä saadaan myös lisää juoruja liikkeelle.
"Miten toisiin ihmisiin tutustuminen auttaisi millään tavalla?"
Ymmärrän kyllä että koitat edelleen pelotella väkeä pysymään yksinään koska menin paljastamaan mistä tuossakin oli kyse.
Mitenkä tutustuminen auttaa? No ainakin siten että ei olla enää yksin.
Ja mitä tulee tuohon mitenkä joku kohtaa toisen; tietenkin mieleltään terve GS uhri osaa olla kertomatta jokaiselle vastaantulijalle mitenkä hän on GS uhri, ja sen sijaan osaa keskustella normaaleista asioista; vaikkapa säästä, viimeaikojen urheilutapahtumista, politiikasta yms.
Vaatimus pysyä ilman kontakteja muihin ihmisiin on osa GS:ää. Älkää menkö halpaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miten toisiin ihmisiin tutustuminen auttaisi millään tavalla?"
Ymmärrän kyllä että koitat edelleen pelotella väkeä pysymään yksinään koska menin paljastamaan mistä tuossakin oli kyse.
Mitenkä tutustuminen auttaa? No ainakin siten että ei olla enää yksin.
Ja mitä tulee tuohon mitenkä joku kohtaa toisen; tietenkin mieleltään terve GS uhri osaa olla kertomatta jokaiselle vastaantulijalle mitenkä hän on GS uhri, ja sen sijaan osaa keskustella normaaleista asioista; vaikkapa säästä, viimeaikojen urheilutapahtumista, politiikasta yms.
Vaatimus pysyä ilman kontakteja muihin ihmisiin on osa GS:ää. Älkää menkö halpaan."Vaatimus pysyä ilman kontakteja"
Mikä vaatimus pysyä ilman kontakteja? Vainotuissa on myös yksinäisiä hiljaisia ihmisiä, jotka eivät alkuunkaan ole olleet kovin kiinnostuneita siitä verkostoitumisesta. Moni on ollut kiinnostunut ainoastaan erittäin läheisistä ihmisistä mutta vainolla pyritään tuhoaman nämä merkitykselliset ihmissuhteet. Toki maailma muutenkin näyttää tämän jälkeen enää ainoastaan naurettavalta vitsiltä. Mutta! Jos joku vaan kykenee, niin kannattaa etsiä jotain seuraa ja kontakteja, se on selvä!!
Mistä teillä on sellainen kuvitelma, että ainoastaan nämä kusipäiset vainoajat ovat vainon jälkeen huonoa seuraa? Jäikö lukematta se, että juoruja levitetään myös verkoston ulkopuolelle.
"tietenkin mieleltään terve GS uhri osaa olla kertomatta jokaiselle vastaantulijalle mitenkä hän on GS uhri, ja sen sijaan osaa keskustella normaaleista asioista; vaikkapa säästä, viimeaikojen urheilutapahtumista, politiikasta yms."
"Mieleltään terve". Kukaan ei ole kyseisen vainon jälkeen enää mieleltään terve. Vai politiikasta? Toivon, että et enää alenna teksteilläsi vainojen ja kiusaamisen uhreja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaatimus pysyä ilman kontakteja"
Mikä vaatimus pysyä ilman kontakteja? Vainotuissa on myös yksinäisiä hiljaisia ihmisiä, jotka eivät alkuunkaan ole olleet kovin kiinnostuneita siitä verkostoitumisesta. Moni on ollut kiinnostunut ainoastaan erittäin läheisistä ihmisistä mutta vainolla pyritään tuhoaman nämä merkitykselliset ihmissuhteet. Toki maailma muutenkin näyttää tämän jälkeen enää ainoastaan naurettavalta vitsiltä. Mutta! Jos joku vaan kykenee, niin kannattaa etsiä jotain seuraa ja kontakteja, se on selvä!!
Mistä teillä on sellainen kuvitelma, että ainoastaan nämä kusipäiset vainoajat ovat vainon jälkeen huonoa seuraa? Jäikö lukematta se, että juoruja levitetään myös verkoston ulkopuolelle.
"tietenkin mieleltään terve GS uhri osaa olla kertomatta jokaiselle vastaantulijalle mitenkä hän on GS uhri, ja sen sijaan osaa keskustella normaaleista asioista; vaikkapa säästä, viimeaikojen urheilutapahtumista, politiikasta yms."
"Mieleltään terve". Kukaan ei ole kyseisen vainon jälkeen enää mieleltään terve. Vai politiikasta? Toivon, että et enää alenna teksteilläsi vainojen ja kiusaamisen uhreja.Itse suhtaudun erittäin epäillen puheeseen siruttamisesta ja sädettämisestä. Myös se, jos ihminen luulee, että viranomaiset ja koko kaupunki stalkkaa, on usein varma merkki sairaan ja sairastuneen ihmisen puheesta. En halua loukata tällä viestilläni ketään. Minulle käsite siruttaminen tai e-häirintä ovat vieraita ja kuulostavat lähinnä tieteiselokuvan käsitteistöltä. Eihän Suomessa siruteta muita kuin lemmikkieläimiä. Eikö siitä asiasta puhuttaisi laajemmin ja eikö se olisi viranomaisten tiedossa, jos sellaista oikeasti olisi koskaan tapahtunut?! Luulen myös, että osa niistä, jotka ovat joukkovainon kohteina, eivät halua tulla vainottujen tapaamiseen siitä syystä, että siellä näidenkin nettikirjoitusten perusteella näyttää olevan yliedustettuina ne, jotka uskovat Suomessa tapahtuvan siruttamista, sädettämistä ja viranomaisstalkkausta ja jotka oikeasti kuulostavat sairailta. Niin ja pitää tosiaan lisätä, että olen ollut stalkattu ja kärsin siitä aivan valtavasti. Ajattelin kuitenkin antaa anteeksi tekijöille, vaikka en edes tiedä, mitä kaikkea minua kohtaan on tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse suhtaudun erittäin epäillen puheeseen siruttamisesta ja sädettämisestä. Myös se, jos ihminen luulee, että viranomaiset ja koko kaupunki stalkkaa, on usein varma merkki sairaan ja sairastuneen ihmisen puheesta. En halua loukata tällä viestilläni ketään. Minulle käsite siruttaminen tai e-häirintä ovat vieraita ja kuulostavat lähinnä tieteiselokuvan käsitteistöltä. Eihän Suomessa siruteta muita kuin lemmikkieläimiä. Eikö siitä asiasta puhuttaisi laajemmin ja eikö se olisi viranomaisten tiedossa, jos sellaista oikeasti olisi koskaan tapahtunut?! Luulen myös, että osa niistä, jotka ovat joukkovainon kohteina, eivät halua tulla vainottujen tapaamiseen siitä syystä, että siellä näidenkin nettikirjoitusten perusteella näyttää olevan yliedustettuina ne, jotka uskovat Suomessa tapahtuvan siruttamista, sädettämistä ja viranomaisstalkkausta ja jotka oikeasti kuulostavat sairailta. Niin ja pitää tosiaan lisätä, että olen ollut stalkattu ja kärsin siitä aivan valtavasti. Ajattelin kuitenkin antaa anteeksi tekijöille, vaikka en edes tiedä, mitä kaikkea minua kohtaan on tehty.
Sairailta ne kuullostavat ja sitähän ne ovatkin. Valitettavaa on että niitä silti tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairailta ne kuullostavat ja sitähän ne ovatkin. Valitettavaa on että niitä silti tapahtuu.
Gang stalkingin perusjuttuihin kuuluu, että ihan oikeat ja todelliset stalkkaukset, joita kohteelle tehdään, kuulostavat skitsofrenian harhoille, jos niistä kertoo.
Minulla kaupungin johtomiehet/naiset tietävät, minkälaisen vainon kohteena olen, mutta eivät uskalla puuttua asiaan mitenkään Näin on minulle kerrottu.
Koko kaupunki ei vainoa. Osa viis veisaa, muut ei osaa eikä uskalla tehdä mitään, osa toteuttaa vainoa.
Sirut ovat tosiasia, samoin implantit ja elektromagneettinen häirintä. Kun minulla häirintä eteni ja tuli uutta, jouduin aina toteamaan, etten pystyisi uskomaan tällaista tapahtuvan, ellen itse joutuisi kokemaan.
Sitä paitsi koko Suomessa vainotaan, menen minne vaan, paitsi etten enää mene.
- Anonyymi
Kannattaisi päästä yhteyksiin muiden vainottujen kanssa. Ovat tosin hankalaa porukkaa, kun ovat joutuneet kokemaan niin paljon pahaa. Ovat stressaantuneita, traumatisoituneita, uupuneita, univajeisia, jatkuvasti varuillaan = elävät kuin sotatilassa. Väärinkäsityksiä ja riitoja tulee helposti, mutta saa myös sellaista ymmärtämistä, mitä ei-vainotut eivät pysty antamaan.
Kannattaa hankkia tietoa. On häkellyttävä kokemus lukea sanatarkkoja kuvauksia omasta vainostaan vaikkapa kanadalaisesta yhteenvedosta.- Anonyymi
Myöhäistä. Nähdään raastuvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Nähdään raastuvassa.
Stalkkeritko sielä odottavat?
- Anonyymi
TI-llä on kaksi vaihtoehtoa: Ottaa lääkitys tai tulla uskoon. Muussa tapauksessa: "life well wasted".
- Anonyymi
Ennen kuin toisin näytetään niin vitsi taitaa piillä siinä, että ihmiset eivät tiedä ketkä ovat "oikeita" vainottuja. "Oikea" vainottukaan ei heitä löydä. Vai mistä löytäisi? Kuka tietää kuka tuollainen oikea vainottu on, kun vainotut itsekään eivät välttämättä alussa tiedä olevansa vainon kohteena. Tullessaan tietoiseksi vainosta epäilee usein itsekin, onko vainottu vai ei? Mikäli vainotuista levitetään ikäviä juoruja vainoverkoston ulkopuolelle, taitaa AINUT keino olla etsiä niitä, joiden teoista ja sanomisista puhutaan halveksuvasti joka suunnassa. Nämä juorut on sellaisia, että eivät aiheuta mitään myötätuntoa tai ajatusta kohteen olevan vainottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuin toisin näytetään niin vitsi taitaa piillä siinä, että ihmiset eivät tiedä ketkä ovat "oikeita" vainottuja. "Oikea" vainottukaan ei heitä löydä. Vai mistä löytäisi? Kuka tietää kuka tuollainen oikea vainottu on, kun vainotut itsekään eivät välttämättä alussa tiedä olevansa vainon kohteena. Tullessaan tietoiseksi vainosta epäilee usein itsekin, onko vainottu vai ei? Mikäli vainotuista levitetään ikäviä juoruja vainoverkoston ulkopuolelle, taitaa AINUT keino olla etsiä niitä, joiden teoista ja sanomisista puhutaan halveksuvasti joka suunnassa. Nämä juorut on sellaisia, että eivät aiheuta mitään myötätuntoa tai ajatusta kohteen olevan vainottu.
Hyvin ajateltu.
Itselle on joistakin lehtijutuista tullut mieleen, että tuo ihminen, jolla jatkuvasti oli ollut epäonnea, oli menettänyt lähes kaiken, kaikki halveksivat ja joka lopulta teki jotakin epätoivoista, saattoi olla joukkovainottu.
Minä ihmettelin pitkään, miksi kaikki on niin vaikeaa. Kohtelu kauheaa ja asiainhoito huonoa eivätkä mitkään suunnitelmat onnistuneet Jne. Muut vainotut Suomessa olivat huomanneet, että olen gang stalkingin kohteena. Olin pannut puh.numeron, osoitteen sun muut tiedot salaiksi. En enää käynyt missään. Eivät saaneet yhteyttä. Sitten jouduin sellaisen hyökkäyksen kohteeksi, että oli pakko kirjoittaa asiasta paikkakunnan suomi24-palstalle. Silloin kirjoittivat sille palstalle, että olen gang stalking vainon kohteena ja antoivat linkkejä ketjuihin ja blogiin. Rupesi minullekin kirkastumaan. USA;laisista ja kanadalaisista lähteistä löysin oman tilanteeni.
Tämä on motivoinut minua kirjoittamaan asiasta, mutta mistä ne kohteeksi joutuneet olisi tavoittanut. On vaikeaa, kun lehdistö ja muu media vaikenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TI-llä on kaksi vaihtoehtoa: Ottaa lääkitys tai tulla uskoon. Muussa tapauksessa: "life well wasted".
Uskoa suosittelen sekä vainoajille että vainotuille. Ihmisyys yhdistää. Vainoajatkin ovat ihmisiä ja varsinkin uskovan vainotun luulisi sen ymmärtävän. Ainakin itse sen ymmärrän.
"Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
- Anonyymi
kyllähän niitä aidsia sairastavia homoja pyörii ympärillä
- Anonyymi
Nykyään yritetään saada maalittaminen kriminalisoiduksi toimittajien, poliisien ym. virkamiesten/naisten osalta. Maalittaminen sisältyy gang stalkingiin.
Maalittamisessa ihminen nostetaan tikunnokkaan ja mustamaalataan. Ei tarvitse edes yllyttää , kun kansajoukot käyvät kimppuun. Digi/netti/someaikakautena mustamaalaus helposti.- Anonyymi
Ohisalon mukaan "Kyse ei ole vain yhteiskunnallista keskustelua käyviä poliitikkoja ja tutkijoita koskevasta ongelmasta. - Myös poliisit ja syyttäjälaitos kohtaavat työssään maalittamista." (Apu n:o 41/2019)
Poliitikoilla taitaa olla aika yksisilmäinen näkemys ongelman laajuudesta. Se ei todellakaan ole vain poliitikkoja ja virkamiehiä koskeva ongelma, vaan kuka tahansa voi joutua kohteeksi. Nämä etuoikeuksia hakevat ryhmät eivät ehkä halua tunnustaa ongelman laajuutta, koska se tietäisi heille todellisia töitä. Monet heistä kun sen sijaan mielellään vain stalkkaisivat maalituksen kohteiksi joutuneita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohisalon mukaan "Kyse ei ole vain yhteiskunnallista keskustelua käyviä poliitikkoja ja tutkijoita koskevasta ongelmasta. - Myös poliisit ja syyttäjälaitos kohtaavat työssään maalittamista." (Apu n:o 41/2019)
Poliitikoilla taitaa olla aika yksisilmäinen näkemys ongelman laajuudesta. Se ei todellakaan ole vain poliitikkoja ja virkamiehiä koskeva ongelma, vaan kuka tahansa voi joutua kohteeksi. Nämä etuoikeuksia hakevat ryhmät eivät ehkä halua tunnustaa ongelman laajuutta, koska se tietäisi heille todellisia töitä. Monet heistä kun sen sijaan mielellään vain stalkkaisivat maalituksen kohteiksi joutuneita.Toissapäivänä joku hävittäjä- tai muu lentue oli liikkeellä taas kirjaston sulkemisaikaan, ehkä sattumalta? Sitä en ole kuullut ja nähnyt pitkään aikaan. Tänään ambulanssi ujelsi ohitseni ja poliisiauto näytti jopa hetken matkaa seuraavan perässäni , mutta jäi kauemmaksi. Hetken päästä sama tai toinen oli pysäköitynä tien toiselle puolelle hätävilkut päällä. Jotain tapahtumaa näytti olevan auton vierellä.
Viisi päivää sitten on ilmestynyt valtkoneuvoston julkaisu: Viha vallassa, vihapuheen vaikutukset yhteiskunnalliseen päätöksentekoon. Se on kokonaisuudessaan luettavissa netissä Sisäministeriön tiedotteesta löytyvästä linkistä. Tiedotteen osoite tässä:
https://intermin.fi/artikkeli/-/asset_publisher/10616/tutkimus-vihapuhe-vahentaa-paattajien-osallistumista-julkiseen-keskusteluun
Siinä on paljon hyvää tietoa muillekin vihapuhetta ja häirintää kohdanneille kuin päättäjille. Poliisi taitaa olla edelleen ulalla asian kanssa, Ohisalosta en tiedä. Suosittelen julkaisun lukemista kaikille ja myös ja erityisesti kaikille päättäjille ja virkamiehille. Voi selventää asioita jos on ei vielä tajua mistä on kysymys.
Elektronisesta/sähkömagneettisesta häirinnästä siinä ei vieläkään ole puhuttu, ei myöskään poliisien ja muiden virkamiesten vainottuihin kohdistamasta ajoneuvo- tai muusta stalkkailusta. Toivottavasti jatkoa seuraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toissapäivänä joku hävittäjä- tai muu lentue oli liikkeellä taas kirjaston sulkemisaikaan, ehkä sattumalta? Sitä en ole kuullut ja nähnyt pitkään aikaan. Tänään ambulanssi ujelsi ohitseni ja poliisiauto näytti jopa hetken matkaa seuraavan perässäni , mutta jäi kauemmaksi. Hetken päästä sama tai toinen oli pysäköitynä tien toiselle puolelle hätävilkut päällä. Jotain tapahtumaa näytti olevan auton vierellä.
Viisi päivää sitten on ilmestynyt valtkoneuvoston julkaisu: Viha vallassa, vihapuheen vaikutukset yhteiskunnalliseen päätöksentekoon. Se on kokonaisuudessaan luettavissa netissä Sisäministeriön tiedotteesta löytyvästä linkistä. Tiedotteen osoite tässä:
https://intermin.fi/artikkeli/-/asset_publisher/10616/tutkimus-vihapuhe-vahentaa-paattajien-osallistumista-julkiseen-keskusteluun
Siinä on paljon hyvää tietoa muillekin vihapuhetta ja häirintää kohdanneille kuin päättäjille. Poliisi taitaa olla edelleen ulalla asian kanssa, Ohisalosta en tiedä. Suosittelen julkaisun lukemista kaikille ja myös ja erityisesti kaikille päättäjille ja virkamiehille. Voi selventää asioita jos on ei vielä tajua mistä on kysymys.
Elektronisesta/sähkömagneettisesta häirinnästä siinä ei vieläkään ole puhuttu, ei myöskään poliisien ja muiden virkamiesten vainottuihin kohdistamasta ajoneuvo- tai muusta stalkkailusta. Toivottavasti jatkoa seuraa.Se ensimmäinen poliisiauto toimi jotenkin kummallisesti. Se oli ajamassa katua hiljattain tapahtuma-aukioksi remontoidun puiston ohi, jonka läpi olin oikaisemassa keskustaan, mutta näyttikin muuttavan mieltään ja kurvasi takalaidasta puistoon, jääden seisomaan keskelle sitä. Siinä "puistossa" on yleensä vain vähän ihmisiä, kun siellä ei ole tapahtumia, niin nytkin. Se ei niitä näyttänyt haittaavan. Keväällä tai kesällä poliisiautoilla oli tapana seisoskella vilkasliikenteisellä Rotuaarilla, keskellä vilkasta risteystä. Ihmisten käyttäytymisestä näki joskus, että jonkin verran risoi kun aina joutuivat kiertämään sen. Poliiseja itseäänkin taisi alkaa risoa, koska ne lopettivat sen. Tuleekohan tästä uudesta tapahtuma-aukiosta niiden uusi passipaikka. Siellä voi kyllä olla vähän pitkäveteistä istua. Puiston entiset ryyppyporukat näyttivät alkusyksystä siirtyneen toiseen puistoon, pari korttelia etäämmälle. Siellä voisi toisinaan löytyä jotain katsottavaakin.
- Anonyymi
Minulla oli paha pattitilanne. En voinut mennä minnekään Stalkkerit kimpussa joka paikassa. Yksin.
Rupesin tekemään sukututkimusta MyHeritagen avulla. Ihmisiä ne kuolleet sukulaisetkin olivat. Alkoivat elää päässäni.
Stalkkerit yrittivät sotkea tämänkin Liittivät isoisäni väärään sukuun, ym. Kun paneutui näihin tietoihn, sai suljettua vainoasiat päästään.- Anonyymi
Sukulauset, jotka myös tekivät sukututkimusta, olisivat halunneet ottaa yhteyttä. Sitä en antanut tehdä. Pelkäsin, että saavat stalkkerit kimppuunsa tai ainakin minut mustamaalattaisiin. - Sain kuitenkin tietoa elävistäkin sukulaisista. Minäkuva vahvistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukulauset, jotka myös tekivät sukututkimusta, olisivat halunneet ottaa yhteyttä. Sitä en antanut tehdä. Pelkäsin, että saavat stalkkerit kimppuunsa tai ainakin minut mustamaalattaisiin. - Sain kuitenkin tietoa elävistäkin sukulaisista. Minäkuva vahvistui.
Sukututkimus on vanhusten hommaa. Itselle EVVK. Sit kun kuolo on lähellä niin alkaa kiinnostaa tommoset asiat. Eipä tollaisesta oo iloa nuorelle targetille (vaikka oliskin kuolo lähellä kun sitähän nää yrittää).
- Anonyymi
Olen lukenut netistä, että noin 60.set joutuvat usein vainon kohteeksi. -Minä olen eläkeläinen.
Vittuako siinä valitat, jos ei sovi sinun ikäiselle. Olisit vaan sivuuttanut.
Muuten DNA tutkimukset ovat nuoremmilla suosiossa.- Anonyymi
Satakunnan demarit päättivät asettaa minut heti synnyttyäni CIA:n vainojen kohteeksi.
http://nwohavaintoja.blogspot.com/2019/04/
Meitä oli kuutisenkymmentä kaikkiaan. Nuo kirjoituksen neljä sairaalaa ovat Satakunnan keskussairaala (nyk, Satasairaala), Harjavallan sairaala, Rauman aluesairaala ja Satalinnan sairaala. He saavat suurta nautintoa, kun epäonnistun kaikessa elämässäni.
Näin ollen vaino ei ole sidoksissa ikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satakunnan demarit päättivät asettaa minut heti synnyttyäni CIA:n vainojen kohteeksi.
http://nwohavaintoja.blogspot.com/2019/04/
Meitä oli kuutisenkymmentä kaikkiaan. Nuo kirjoituksen neljä sairaalaa ovat Satakunnan keskussairaala (nyk, Satasairaala), Harjavallan sairaala, Rauman aluesairaala ja Satalinnan sairaala. He saavat suurta nautintoa, kun epäonnistun kaikessa elämässäni.
Näin ollen vaino ei ole sidoksissa ikään.En ole väittänyt, että vaino on sidoksissa ikään. Maailmalla on kertynyt tietoa vainotuista niin paljon, että vähän jo tilastojakin on tehty.
On yritetty kartoittaa sukupuolta, ikää, perhesuhteita, koulutusta, työtä, asuinpaikkaa, jne ennen vainoa ja sen alkaessa.
Joillakin vaino on alkanut jo lapsena. Ja USA:sta on raportoitu tapauksia, joissa e-häirintä on jatkunut vielä saattohoidossakin.
- Anonyymi
Maailma kaipaa näyttäviä ulosajoja, että ihmiset voisivat ylpeillä itsestään. Ota koppi.
- Anonyymi
Kiva, vihreä uusi-teksti on ilmaantunut uusiin kommentteihin! Kiitos, moderointi!
- Anonyymi
Ennen kuin aloituksen kysymykseen voi vastata, täytyy tietää, onko tosiaan kyse aikoinaan itä-saksalaisen zerzetungin pohjalta CIA:n ja FBI:n tilaama aasiantuntijoiden kehittämä vaino. Se on organisoitu, hierarkinen joukkovaino, jonka päämärönä on tuhota ihminen psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti. Jos jää henkiin, on enää pystyyn kuivunut kelopuu.
Nykyään puhutaan gang stalkingista silloinkin, kun kyse on pienemmän joukon tekemästä vainosta, jossa stalkataan keinoin, joita on varsinaisessakin gang stalkingissa. MJTTA se vaino on osittaista ja saattaa loppuakin.
(Kyllähän jo koulukiusaaminenkin on tuhoisaa. Juuri äskettäin yläkoulun oppilas otti hengen itseltään pohjois-Suomessa.)- Anonyymi
Juuri näin. Usein vainoaja on sellainen, jolla on joko läheinen tai etäinen suhde vainottuun. Useimmitenhan vainoaja voi olla ex-puoliso tai häiriintynyt naapuri tai vastaavaa. Kyllähän julkisuuden henkilöihinkin voi kohdistua häiriintyneiden ihmisten osalta ahdistelua ja vainoa. Porukalla vainoamiseenkaan ei tarvita kuin se häiriintyneen nuorten tai nuorten aikuisten porukka, jossa joku sairas on saanut päähänsä stalkata ja pilata toisen ihmisen elämää omista sairaista lähtökohdistaan ja yllytettyä muita häiriintyneitä mukaan. Uskon suurimman osan joukkovainoa Suomessa olevan juuri tällaista, hyvin kotikutoista, häiriintyneiden ja moniongelmaisten nuorten ja nuorten aikuisten ajanvietettä, kun sitä omaa elämää eikä lähtökohtia hyvään elämään ole eikä usein myöskään tule. Ei ainakaan rikoksen tiellä.
Ihmettelen näissä GS-keskusteluissa, kuinka jotkut oikeasti luulevat, että viranomaiset, koko kaupunki heitä stalkkaisi. Samoin pidän sairaana keskustelua siruttamisesta ja sädettämisestä, vaikka uskon, että joukkostalkkaaminen on totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Usein vainoaja on sellainen, jolla on joko läheinen tai etäinen suhde vainottuun. Useimmitenhan vainoaja voi olla ex-puoliso tai häiriintynyt naapuri tai vastaavaa. Kyllähän julkisuuden henkilöihinkin voi kohdistua häiriintyneiden ihmisten osalta ahdistelua ja vainoa. Porukalla vainoamiseenkaan ei tarvita kuin se häiriintyneen nuorten tai nuorten aikuisten porukka, jossa joku sairas on saanut päähänsä stalkata ja pilata toisen ihmisen elämää omista sairaista lähtökohdistaan ja yllytettyä muita häiriintyneitä mukaan. Uskon suurimman osan joukkovainoa Suomessa olevan juuri tällaista, hyvin kotikutoista, häiriintyneiden ja moniongelmaisten nuorten ja nuorten aikuisten ajanvietettä, kun sitä omaa elämää eikä lähtökohtia hyvään elämään ole eikä usein myöskään tule. Ei ainakaan rikoksen tiellä.
Ihmettelen näissä GS-keskusteluissa, kuinka jotkut oikeasti luulevat, että viranomaiset, koko kaupunki heitä stalkkaisi. Samoin pidän sairaana keskustelua siruttamisesta ja sädettämisestä, vaikka uskon, että joukkostalkkaaminen on totta."Ihmettelen näissä GS-keskusteluissa, kuinka jotkut oikeasti luulevat, että viranomaiset, koko kaupunki heitä stalkkaisi."
En luule, vaan tiedän, että Helsingin poliisi on osana vainoamista harjoittanut avointa tarkkailua (conspicuous surveillance) minua vastaan jo vuosia. Todisteita siitä löytyy tuolta:
https://indietarget.blogspot.com/search/label/police harassment
Ja näissä on kuvia ja videoita ilmeisimmistä tapauksista, joista olen jo lukemattomia kertoja pyytänyt yksityiskohtaisia vaihtoehtoisia selityksiä epäilijöiltä, mutta kukaan ei ole koskaan edes yrittänyt:
https://indietarget.blogspot.com/2018/08/videoita-yhdesta-ilmeisesta.html
https://indietarget.blogspot.com/2018/08/poliisiautoilla-seuraamista-ja.html
https://indietarget.blogspot.com/2016/09/tavallista-ilmeisempi-esimerkki.html
https://indietarget.blogspot.com/2015/03/kuvasarja-minun-vainoamisesta.html
- Anonyymi
Ketjun alkupään viestissä on karmeaa disinfoa. Mikä lie tarkoitus? "Oikeasti koko gang stalking kuvio on korttitalo, joka romahtaa, kun yksikin pala paljastuu." APUA!!!
Paloja on paljastettu vaikka kuinka paljon. Ei ole korttitalo , vaan tiivis teräsverkko, joka on kietoutunut ympärille. Puristaa uhrin aina vaan pienempään tilaan.
Kyllä siinä käytetään psykologisiaskin keinoja esimhalutaan, että uhri luulee olevansa koko ajan seurattu, vaikka ennen ei ollutkaan.
Nykyään gang stalkingiin usein kuuluu elektroninen häirintä ja mielenhallintakeinot. Myös digimaailma, netti on käytössä. Tietojen hankkiminen ja yksityisyyden vieminen sujuvat helposti. Ennen vaativat ihmistyötä. Mustamaalaaminenkin on tehokasta.
Muut vainot voivat loppua joskus, gang stalking ei.- Anonyymi
Tarkoitin sitä, että jos saadaan joku ennakkotapaus, jossa vainottu saa kiistatta todistettua, että häntä on vainottu yhdelläkin GS-menetelmällä, niin että asia etenee myös oikeudellisesti, niin koko vyyhti alkaa purkautumaan.
Se vaikuttaa nyt mahdottomalta ja olen itsekin siinä tilanteessa, että loppua vainoamiselle ei näy lähitulevaisuudessa, mutta jos vainoajat olisivat oikeasti kaikkivoipia, niin niiden ei tarvitsisi uskotella niin vainotuille eikä keskustelua asiasta yritettäisi sensuroida ja hämmentää. DDR:ssä vainotut varmasti ajattelivat samalla tavalla, että se ei koskaan lopu, mutta systeemi kuitenkin kaatui lopulta, eikä ole syytä olettaa, että tämä nykyinen systeemi kestäisi Suomessa ikuisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että jos saadaan joku ennakkotapaus, jossa vainottu saa kiistatta todistettua, että häntä on vainottu yhdelläkin GS-menetelmällä, niin että asia etenee myös oikeudellisesti, niin koko vyyhti alkaa purkautumaan.
Se vaikuttaa nyt mahdottomalta ja olen itsekin siinä tilanteessa, että loppua vainoamiselle ei näy lähitulevaisuudessa, mutta jos vainoajat olisivat oikeasti kaikkivoipia, niin niiden ei tarvitsisi uskotella niin vainotuille eikä keskustelua asiasta yritettäisi sensuroida ja hämmentää. DDR:ssä vainotut varmasti ajattelivat samalla tavalla, että se ei koskaan lopu, mutta systeemi kuitenkin kaatui lopulta, eikä ole syytä olettaa, että tämä nykyinen systeemi kestäisi Suomessa ikuisesti.Niin systeemi kaatui, ei systeemin sisällä yksittäinen vaino. Suomessa ei systeemi kaadu, jos jossakin katuu, siellä gs loppuu.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa tutustua uusiin ihmisiin, random acquaintances - periaate.
On hedelmällinen ja toimii. Nollaa ajatuksen stalkkkereista ja samalla antaa mahdollisuuden stalkkereille tutustua minuun - ohi KRP:n valheiden.
Joskus voi löytää hyviä ystäviäkin. (Poliisin kiusaamia.) - Anonyymi
Mitä kokemuksia teillä on mustamaalaamisesta.
Kerrankin oli hyötyä psyk.osastolle joutumisesta. Kolmen päivän tarkkailin jälkeen ei tullut pakkohtoitopäätöstä. Omasta pyynnöstä jäin osastolle, kun en univajeen takia jaksanut lähteä kerrostaloon kotiini ristiriitojen keskelle. Sain vielä allergisen reaktion, mikä pidensi osastolla oloa.
En ollutkaan lainkaan sellainen ihminen, miksi minut oli mustamaalattu. Juttu levisi puskaradiossa asuinpaikkakunnalleni ja ihmisten suhtatuminen minuun muuttui. (Pahempi vaino jatkuu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474624Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1163658Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391865- 1061803
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131757Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1311589HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81404- 811286
- 1091156
- 521071