Olipa kiva taas käydä salossa hieman juhlimassa. Mukavia baareja .
No mukaan tarttui kiva nainen ja herättiin sitten hänen luotaan. Oisko ollut anjala vai tupuri. Ajattelin siinä silmiä aivaillessani , että onpas kiva koti yms. kunnes nainen alkoi kyselemään koska lähtisin kotia.
Kahvia juodessa tajusin , että nainen onkin varattu ja mies jossain reisussa .
tämä oli jo kolmas kerta ( eri naisen kanssa ) salossa kun vastaavan tapahtui.
Harmittamaan jäi vaan kotiin palaava aviomies..poikaystävä.
T: Turun Masa
Salon naiset
5
242
Vastaukset
Eiks Turun Masaa onnista Turussa?
Ps. hyvä mielikuvitus sinulla😁- Anonyymi
Itsellä vähän vastaava kokemus. Aamulla kun näkee että naisen sormus onkin yöpöydällä niin tulee ajatus lähtöön nopeesti. Mitäpä tuosta kunhan ei mies palaa ennen kuin itse häviää, naiset kaipaa vaihtelua seksielämäänsä.
- Anonyymi
Turun baareista saa kyllä paljon helpommin naista kun Salon baareista. terv. Salolainen.
- Anonyymi
Ajattelin juuri etsiä poika ystävää mutta sitä ei löydy vinkkejä?
- Anonyymi
miehessä vika jos turusta asti tänne naista hakemaan..jopa ohi piikkiön..paimion..seuraavaksi varmaan joudut jo salonkin ohi menemään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572