Onko tietoa koskeeko uusi korkokatto laki myös perintäfirmoja?
Eli kun minulla nyt 1 n. 100% vuosikorolla oleva laina ja jos se menee perintään jolle tehdään lyhennys suunnitelma niin onko korko edelleen 100% vai sen Max. 20%?
Perintä+korkokatto
Anonyymi
1
210
Vastaukset 1
- Anonyymi
Korkokattolaki ei koske ennen lain voimaantuloa solmittuja luottosopimuksia! Tämä tarkoittaa, että velkoja voi periä saatavasta sopimuksen mukaista korkoa. Mikäli luottosi on irtisanottu voi velkoja periä sopimuksen mukaisen suuruista korkoa viivästyskorkona enintään 180 päivän ajan eräännyttämisestä ja tämän jälkeen korkolain mukaista viivästyskokro 7% (viitekorko 7% ja viitekoron arvo on tällä hetkellä 0%).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721522
- 1151088
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.15934Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37895- 78811
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,34782En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56771Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54755Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle25739- 70701