Lexukseni neliveto hybridi pystyy kiipeään niin korkeaa rinnettä Champania lasin läikkymättä että mallivaimoltani loppui kuukautiset kauhusta ja lemmikki puudelini sai keskenmenon.
Upseerikerholla ei kollegani uskoneet että Lexuksen maastovaihteilla kiipeää lähes pystysuoraa seinää, tai niin kauan kun 365mm tassuissa vaan pitoa riittää, kunnes todistin tämän ajamalla auton Saanatunturin laelle.
Aikaa tähän kului vain 15minuuttia.
Eräs citikan omistava Arska (nimi muutettu) ihmetteli ettei autolehdet ole kertoneet tällaisesta automaailmaa mullistavasta teknisen kehityksen ihmeestä enempää vaikka hänellekin tulee TM ja VM sekä EM.
Annoin Arskan (nimi muutettu) ajaa Lexukseni kotiin koska olin jo ehtinyt nauttimaan luvattoman paljon Marskin ryyppyjä.
Nykyään vaimollani kuukausirytmi on taas luonnollinen.
Kollaa kestää
Raakaa voimaa
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla alkoi jöpöttämään ja lensi liemet
- Anonyymi
Citroen on myös siirtynyt rauta jousiin hyläten epämukavan ja kalliin hydrauliikka kyhäelmänsä.
Mutta kyllä molempia ajaneena täytyy sanoa että japanissa osataan ja muualla kopioidaan.
Se että citikka tekee köyhän luokan malleja dacian tapaan ei riitä selitykseksi sille että ne on kaikissa katsastustilastoissa häntäpäässä. Kyllä halvallakin voi tehdä hyvää.
Muuten olen sitä mieltä että volvo ja saab 70-luvulla oli turvallisuudessa ja ergonomiassa 20-vuotta edellä muuta autoteollisuutta.
Mihin svenssonit kadotti mojonsa.- Anonyymi
Sitikan hydejouset ei oo epämukava tai ees kallis onha tuo järjestelmä käyttäny esim mersuki
- Anonyymi
Lexuksessasi siis on neliveto hybridi? Ymmärtäisin jos sanoisit Lexukseni, vaan kun et osaa...Mitä se Champania on? Entä onko sana lemmikkipuudeli kuitenkin yhdyssana?
- Anonyymi
Champania on jalo juoma, josta myös hyvä ystäväni johtaja Uuno Turhapuro myös pitää. Se on suosittua erityisesti paremmissa piireissä, johon et imeisesti kuulu.
- Anonyymi
Niin Uuno Turhapurohan on myös automiehiä kuten avaaja. Muistako? Uunohan suoritti autoinsinööritukinnon.
"Onhan autossa kondensaattori, onhan?" " Eee, ei, oooon."
"Onnitelen, olet juuri suorittanut autoinsinöörin tutkinnon."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869