50nm ja 3hv , huomaako kuinka selkeästi ei hybridiin? Mihin nopeuteen asti se toimii ja huomaa? Niin jos huomaa. Itse auto ignis tai swift on minulle autona riittävä kokoinen mutta koea ajo on suorittamatta edelleen. Tuumin vain jos joku on syventynyt aiheeseen enempikin. Neliveto vainta peruste siksi halpa semmoinen joka on luotettavaa tekniikkaa. Muita ei oikein ole edes tuumittavanakaan kun ei ole vastaavaa joten suzuki tulossa mutta hybridi vai ei.
Hybridin vaikutus ajossa?
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se pitää komeilla itse. Menossa kokeilemaan ei hybridiä pian. Luettua on että maantie nopeuksissa ei ola avustus toiminnassa vaan ainoastaan kaupunki nopeuksissa. Itsellä ei tuota kaupunki ajoa niin ole ja kaupungissa pärjää vähemmälläkin mutta mäkisessämaantieajossa sitä lisävääntöä kaipaa.
Vitun ipädi kun ei saa korjattua pitkiä sanayhdistelmiäollenkaan....kaikkia saatanan muita ehdotuksia on palkki täynnä muttei saa välejä lyötyä. - Anonyymi
Ulkomaan elävien sivulla kerrottiin miedon avustuksen olevan positiivinen asia pienissä nopeuksissa.
- Anonyymi
Tehdas ilmoitusten mukaan maantiekulutus on 1dl pienempi eli ehkä se avustaa maantienopeuksissaki eli 80km alueella. Tietääköhän kukaan varmasti?
- Anonyymi
Koeajettu neliveto hybridi Swift. Ei huomaa eroa ajossa. Kulutus riippuu niin ajajasta. Itellä vm.2012 etuveto Swift, ajettu 195 000, käytännön kulutus ei eroa uudesta hybridistä. Ainut iso hyöty hybridistä on, että saa paremman varustelun veroedun vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303481Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91538Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808