50nm ja 3hv , huomaako kuinka selkeästi ei hybridiin? Mihin nopeuteen asti se toimii ja huomaa? Niin jos huomaa. Itse auto ignis tai swift on minulle autona riittävä kokoinen mutta koea ajo on suorittamatta edelleen. Tuumin vain jos joku on syventynyt aiheeseen enempikin. Neliveto vainta peruste siksi halpa semmoinen joka on luotettavaa tekniikkaa. Muita ei oikein ole edes tuumittavanakaan kun ei ole vastaavaa joten suzuki tulossa mutta hybridi vai ei.
Hybridin vaikutus ajossa?
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se pitää komeilla itse. Menossa kokeilemaan ei hybridiä pian. Luettua on että maantie nopeuksissa ei ola avustus toiminnassa vaan ainoastaan kaupunki nopeuksissa. Itsellä ei tuota kaupunki ajoa niin ole ja kaupungissa pärjää vähemmälläkin mutta mäkisessämaantieajossa sitä lisävääntöä kaipaa.
Vitun ipädi kun ei saa korjattua pitkiä sanayhdistelmiäollenkaan....kaikkia saatanan muita ehdotuksia on palkki täynnä muttei saa välejä lyötyä. - Anonyymi
Ulkomaan elävien sivulla kerrottiin miedon avustuksen olevan positiivinen asia pienissä nopeuksissa.
- Anonyymi
Tehdas ilmoitusten mukaan maantiekulutus on 1dl pienempi eli ehkä se avustaa maantienopeuksissaki eli 80km alueella. Tietääköhän kukaan varmasti?
- Anonyymi
Koeajettu neliveto hybridi Swift. Ei huomaa eroa ajossa. Kulutus riippuu niin ajajasta. Itellä vm.2012 etuveto Swift, ajettu 195 000, käytännön kulutus ei eroa uudesta hybridistä. Ainut iso hyöty hybridistä on, että saa paremman varustelun veroedun vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124339- 152183
- 1871994
- 1041423
- 701285
- 74952
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726