liputus tänään
orkonkadun rivarin huoltofirma ei lippua puolitankoon ikinä saannut. valtio suositteli liputusta.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asunto-osakeyhtiön halitus päättää, koska liputetaan. Ei valtio tai huoltofirma. Joka kerta maksaa maltaita. Varsinkin kesällä. Kaikki ylitöinä ilta- ja aamuöinä triplahintaan. Kannattaa hiukan perehtyä tuohonkin rahastustapaan. Kiinteistöliitto suosittelee liputusta kaikki mahdollisina päivinä, koska on lähes ilmaista rahaa.
- Anonyymi
Kastovuoren kadulla oli lippu ylhäällä, ei puoli välissä.... :/
- Anonyymi
On nykyajan maailma mennyt omituiseksi, jos liputtaminen on niin vaikeaa.
- Anonyymi
Ja kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin22514767Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013439Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2909057- 416472
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2353789