Kyllä on rauhoittunut. Ovatko ihmiset alkaneet ajattelemaan ennen kuin kirjoittavat?
Palstan taso kohentunut (tällä kertaa aidosti)
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis.
Uskonnot ja uskomukset - palstalta esim SamiA on hilnnyt. Obaja, Naahum. Jaakob yms. Lulistajat siis Julistajat ovat hiljenneet. Liekö alkanut karvat kasvaa vai viina maistaa ? - Anonyymi
Se on yksi häirikkö joka on nyt ollut vain pois. Älä huoli, veikkaan jälleen huomenna ja ylihuomenna alkaa tursuamaan idioottimaisuuksia palstalle.
- Anonyymi
Jeesus oli jumalan poika (aidosti) he hee
- Anonyymi
Stalkkaajani (ent. nimim. Heh hah) se vaan purkaa jälleen kerran pahaa sisintään esittämällä valheita, vääristelemällä totuutta ja tulkitsemalla virheellisesti havaintoja.
Sillä ei ole elämää, ellen ole täällä hänen vainottavanaan.
Sen koko elämä on riippuvaista minusta ja muista palstan henkilöistä, joita vainoaa jatkuvasti 24/7.
Jos ei vainottavaa löydy, niin sitten iskee toivottomuus, suru ja elämän merkityksettömyys.
Säälittävä eläin kaiken kaikkiaan tämä Heh hah ja vainoojani, joka on minua vuosia täällä kytännyt.
G4G Tietäisitpä, montako yksin minulle "vastauksina" osoitettua räyhämökellystä poistetaan saman tien. Parhaina päivinä kymmeniä. Ja kaikki yhdestä ainuasta lähteestä...
Jos ne jäisivät näkyville, toista tietäisit. 😏
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489