Mitähän kustantaa pihavaraston 20m2 sähkötyöt? Kyseessä uudisrakennus Helsingissä, lämpöeristetty. Kyseessä on paikalle tuotu varasto, joka olisi kiva viedä mennessään joskus muuton ollessa ajankohtainen.
Tilassa on n. 5 neliön majoituskoppi johon tulisi pari pistorasiaa, pari lamppua, ja lattialämmitys. Sekä loppuosa olisi varastotilaa johon ajattelin ilmalämpöpumppua jos se siihen tilan pienuuden vuoksi soveltuu? Vai olisiko siihenkin lattialämmitys parempi? Sekä siihenkin parit pistorasiat ja lamput.
Voiko sähköt tehdä niin, että syöttö tulee esim. voimapistorasian kautta? Jolloin seuraavassa kodissakin voi vaan syöttää sähköt samalla tavalla sisään ilman suurempia sähkötöitä?
Vai pitääkö kaivaa kaapeli, ja sitten kaapeli sähköttömäksi muuton jälkeen jos uusi asukas ei halua varastoa ostaa.
Pihavaraston sähköistys ja asennustavat
5
512
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, olisihan tuo mukava tietää mitä tuolla tullaan "harrastamaan?
Eli esim. kuinka monta kasvivaloa tarvitaan, sekä muuta pakkausmateriaalia....)) - Anonyymi
"jos uusi asukas ei halua varastoa ostaa."
:D Meinaatko myydä talosi joskus siten, että talo 300 000€ varasto 10 000€? Vai miksi uusi asukas haluaisi, että viet varaston pois.
Roikkia saa käyttää vain tilapäisesti, eli ei pysyvään sähköistykseen. Maakaapeli sinne on kaivettava. - Anonyymi
4000e/sis alv.
- Anonyymi
Jis väliaikainen voit ottaa kolmivaiheroikallakin.
Ainoa että roikka pitää purkaa parin vuoden välein pois . Ja laitaa uudestaa ihan kuin raksallakin on työmaapåkoppien lailla käytänrö.
Ikuitset luvat mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743