Sosialismi on epäonnistunut aate. Se ei kannusta ihmisiä olemaan parempia koska Sosialistinen järjestelmä rankaisee lahjakkaita ja parempia ja palkitsee tyhmiä. Tämä ei ole oikeudemukaista eikä eettistä.
Sosialismi rankaisee lahjakkaita ja palkitsee tyhmiä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se mitä persut osaa on uhriutuminen. Mikähän ihme juttu se niillä on kun koko maailma on niitä vastaan ja aina pitää itkeä jostain
Eipä näy kovastikaan meteliä muidenkaan puolueiden sisältä, kuinka hienosti meillä menee. Eikä meillä todellakaan kyllä menekään.
- Anonyymi
Katsopas omaa toimintaasi palstalla. Pelkästäänhän sinä hyökkäilet Persujen kimppuun tyhmillä jutuillasi, mitä se sellainen Persujen uhriutuminen muka on. Tosiasiahan tuntuu olevan Persujen vainoaminen.
- Anonyymi
Onko pakko väijyä täälä jos ahdistaa noin paljon? Miks et mene muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas omaa toimintaasi palstalla. Pelkästäänhän sinä hyökkäilet Persujen kimppuun tyhmillä jutuillasi, mitä se sellainen Persujen uhriutuminen muka on. Tosiasiahan tuntuu olevan Persujen vainoaminen.
Persujen kritisoiminen on vainoamista kun palstan aihe on perussuomalaiset. Kuten sanoin persut osaa uhriutumisen eri muodoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Persujen kritisoiminen on vainoamista kun palstan aihe on perussuomalaiset. Kuten sanoin persut osaa uhriutumisen eri muodoissa.
Kritisoiminen on aivan eri asia, kuin tuo jota palstalla harjoitat - se on vainoamista. Niin sairasta ja valheellista, ettei siitä silloin tällöin mainitseminen ole mitenkään uhriutumista. Kyllähän tuollainen pakkomielteenomainen toistuva ja valheellinen toiminta, vaatii välillä hiukan huomauttelemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun kritiikki on? Sä haukut mua tyhmäks? Mistä sä voit tietää sellasta kun et tunne mua? Mun mielestä on tosi outoa että tuntemattomat ihmiset jotka ei edes tunne mua haukkuu mua tyhmäks.
- Anonyymi
Mene kertomaan Pohjois-Koreaan. Ei sitä sosialismia juuri muualta löydy.
- Anonyymi
Kyllä täälä suomessa on sellainen kupla. Demareiksi sanotaan. Tekevät vain tulonsiirtopoliikkaa. Eli ottavat rahaa niiltä jotka tekee rehellistä työtä ja joilla on ja laittavat omiin taskuihin.
- Anonyymi
Kattokaan ku Demari kiistää että niitä on ees olemassa! "Ei meitä sosialisteja oo ees olemassa täälä suomessa! Unohda meidät!"
- Anonyymi
Sekin on nykyään melko puhtaan nationalistinen ja rasistinen maa, jossa ei ole mitään sijaa matuille tai muille uskonnoille kuin juchelle. Puhdas korealainen rotu, feudaaliherrat, Kim-suvun palvominen Jumalina ja kansanpelastajina pahoilta vääräuskoisilta ja isonenäisiltä valkonaamoilta. Sosialismikin poistettiin perustuslaista vaivihkaa siellä. Norja on lähempänä sosialismia kuin Pohjois-Korea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on nykyään melko puhtaan nationalistinen ja rasistinen maa, jossa ei ole mitään sijaa matuille tai muille uskonnoille kuin juchelle. Puhdas korealainen rotu, feudaaliherrat, Kim-suvun palvominen Jumalina ja kansanpelastajina pahoilta vääräuskoisilta ja isonenäisiltä valkonaamoilta. Sosialismikin poistettiin perustuslaista vaivihkaa siellä. Norja on lähempänä sosialismia kuin Pohjois-Korea.
No he ovat ilmesesti Stalinisteja, mutta vapaasta maasta ei voi puhua. Norjassa taas on maailman korkeain yksilönvapaus. Se tuli ilmi esim. Bitcoin buumin aikaan koska Norjan ei tarvi noudattaa EU:n rahansiirtovalvonta direktiiviä. Norja on perustuslaillinen monarkia jossa on Luterilainen kirkko. Kaukana sosialismista.
- Anonyymi
Oikeistolaisuus myös palkitsee tyhmiä, jos he sattuvat olemaan hyvään asemaan syntyneitä ja rankaisee lahjakkaita jos he ovat köyhiä asettamalla heille ylitsepääsemättömiä haasteita. Suomessa ei ole vallalla oikein kumpikaan aate tällä hetkellä. Keskitie on viisaampi.
- Anonyymi
Miks kukaan viisas kapitalisti oikeistolainen asettais lahjakkaalle ylitsepääsemättömiä esteitä? Oikeistolainen näkee poikkeuksellisen lahjakkaat ihmisen investointina jonka avulla voi tehdä lisää rahaa. Tää näkyy esim. urheilun ja musiikin maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks kukaan viisas kapitalisti oikeistolainen asettais lahjakkaalle ylitsepääsemättömiä esteitä? Oikeistolainen näkee poikkeuksellisen lahjakkaat ihmisen investointina jonka avulla voi tehdä lisää rahaa. Tää näkyy esim. urheilun ja musiikin maailmassa.
Keskitie, se on hyvä ratkaisu. Kannatan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskitie, se on hyvä ratkaisu. Kannatan.
Oikesitolaisuus ei oikeastaan ole mikään järjestelmä edes niinkuin Sosialismi on. Oikeistolaisia ihanteita ovat yksityisyyden ja yksilönvapauksien loukkaamattomuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795