Sosialismi rankaisee lahjakkaita ja palkitsee tyhmiä

Anonyymi

Sosialismi on epäonnistunut aate. Se ei kannusta ihmisiä olemaan parempia koska Sosialistinen järjestelmä rankaisee lahjakkaita ja parempia ja palkitsee tyhmiä. Tämä ei ole oikeudemukaista eikä eettistä.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se mitä persut osaa on uhriutuminen. Mikähän ihme juttu se niillä on kun koko maailma on niitä vastaan ja aina pitää itkeä jostain

• Eipä näy kovastikaan meteliä muidenkaan puolueiden sisältä, kuinka hienosti meillä menee. Eikä meillä todellakaan kyllä menekään.

• Anonyymi

Katsopas omaa toimintaasi palstalla. Pelkästäänhän sinä hyökkäilet Persujen kimppuun tyhmillä jutuillasi, mitä se sellainen Persujen uhriutuminen muka on. Tosiasiahan tuntuu olevan Persujen vainoaminen.

• Anonyymi

Onko pakko väijyä täälä jos ahdistaa noin paljon? Miks et mene muualle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsopas omaa toimintaasi palstalla. Pelkästäänhän sinä hyökkäilet Persujen kimppuun tyhmillä jutuillasi, mitä se sellainen Persujen uhriutuminen muka on. Tosiasiahan tuntuu olevan Persujen vainoaminen.

Persujen kritisoiminen on vainoamista kun palstan aihe on perussuomalaiset. Kuten sanoin persut osaa uhriutumisen eri muodoissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Persujen kritisoiminen on vainoamista kun palstan aihe on perussuomalaiset. Kuten sanoin persut osaa uhriutumisen eri muodoissa.

Kritisoiminen on aivan eri asia, kuin tuo jota palstalla harjoitat - se on vainoamista. Niin sairasta ja valheellista, ettei siitä silloin tällöin mainitseminen ole mitenkään uhriutumista. Kyllähän tuollainen pakkomielteenomainen toistuva ja valheellinen toiminta, vaatii välillä hiukan huomauttelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun kritiikki on? Sä haukut mua tyhmäks? Mistä sä voit tietää sellasta kun et tunne mua? Mun mielestä on tosi outoa että tuntemattomat ihmiset jotka ei edes tunne mua haukkuu mua tyhmäks.

• Anonyymi

Mene kertomaan Pohjois-Koreaan. Ei sitä sosialismia juuri muualta löydy.

• Anonyymi

Kyllä täälä suomessa on sellainen kupla. Demareiksi sanotaan. Tekevät vain tulonsiirtopoliikkaa. Eli ottavat rahaa niiltä jotka tekee rehellistä työtä ja joilla on ja laittavat omiin taskuihin.

• Anonyymi

Kattokaan ku Demari kiistää että niitä on ees olemassa! "Ei meitä sosialisteja oo ees olemassa täälä suomessa! Unohda meidät!"

• Anonyymi

Sekin on nykyään melko puhtaan nationalistinen ja rasistinen maa, jossa ei ole mitään sijaa matuille tai muille uskonnoille kuin juchelle. Puhdas korealainen rotu, feudaaliherrat, Kim-suvun palvominen Jumalina ja kansanpelastajina pahoilta vääräuskoisilta ja isonenäisiltä valkonaamoilta. Sosialismikin poistettiin perustuslaista vaivihkaa siellä. Norja on lähempänä sosialismia kuin Pohjois-Korea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on nykyään melko puhtaan nationalistinen ja rasistinen maa, jossa ei ole mitään sijaa matuille tai muille uskonnoille kuin juchelle. Puhdas korealainen rotu, feudaaliherrat, Kim-suvun palvominen Jumalina ja kansanpelastajina pahoilta vääräuskoisilta ja isonenäisiltä valkonaamoilta. Sosialismikin poistettiin perustuslaista vaivihkaa siellä. Norja on lähempänä sosialismia kuin Pohjois-Korea.

No he ovat ilmesesti Stalinisteja, mutta vapaasta maasta ei voi puhua. Norjassa taas on maailman korkeain yksilönvapaus. Se tuli ilmi esim. Bitcoin buumin aikaan koska Norjan ei tarvi noudattaa EU:n rahansiirtovalvonta direktiiviä. Norja on perustuslaillinen monarkia jossa on Luterilainen kirkko. Kaukana sosialismista.

• Anonyymi

Oikeistolaisuus myös palkitsee tyhmiä, jos he sattuvat olemaan hyvään asemaan syntyneitä ja rankaisee lahjakkaita jos he ovat köyhiä asettamalla heille ylitsepääsemättömiä haasteita. Suomessa ei ole vallalla oikein kumpikaan aate tällä hetkellä. Keskitie on viisaampi.

• Anonyymi

Miks kukaan viisas kapitalisti oikeistolainen asettais lahjakkaalle ylitsepääsemättömiä esteitä? Oikeistolainen näkee poikkeuksellisen lahjakkaat ihmisen investointina jonka avulla voi tehdä lisää rahaa. Tää näkyy esim. urheilun ja musiikin maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks kukaan viisas kapitalisti oikeistolainen asettais lahjakkaalle ylitsepääsemättömiä esteitä? Oikeistolainen näkee poikkeuksellisen lahjakkaat ihmisen investointina jonka avulla voi tehdä lisää rahaa. Tää näkyy esim. urheilun ja musiikin maailmassa.

Keskitie, se on hyvä ratkaisu. Kannatan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskitie, se on hyvä ratkaisu. Kannatan.

Oikesitolaisuus ei oikeastaan ole mikään järjestelmä edes niinkuin Sosialismi on. Oikeistolaisia ihanteita ovat yksityisyyden ja yksilönvapauksien loukkaamattomuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe