Asiallinen kysymys Tuusulantien

ketjukolaria koskien

Poikamiesveljeni ajaa joka aamu siitä, mistä maikkarin kuvat tulivat. Nyt ei vastaa puhelimeen, mistä saisin tietoa? Laitoin sähköpostia jo. Oliko siinä millaisia loukkaantumisia? En jaksa selata noita kymmeniä viestiketjuja läpi

Pikkusisko pohjoisesta

PS Off topicin: Näille pohjoisen tietoniekoille: Vuonna 2004 eniten kuolemaan johtaneita kolareita sattui Oulun läänissä. Itsekin olen ärsyyntynyt täkäläisten asenteesta, täällä kun voi keskelläkin päivää ajaa puoli tuntia väärää kaistaa edes että ketään tulee vastaan. Menkää ensin itse tuonne etelään ajamaan, minä olen kokeillut ihan kesäkelillä, pelotti niin ***keleesti.

7

1179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliisille

Soita poliisille ja kysy menettelytavat,auttavat kyllä.

• ara

En osaa sanoa paljonko kuolleita oli v. 2004, mutta v. 2003 Pohjois-Pohjanmaalla kuolleita oli 34 ja Uudellamaalla 49. Ajoneuvojen määrällä ei voi kaikkia onnettomuuksia selittää. Väärä tilannenopeus ja kuljettajan tekemät virhearviot ovat syy yleisin onnettomuuksiin. Ei tiehallinto eikä tie olosuhteet.

• etelän mies

Ei se vaan pohjoisen poika näköjään ymmärrä, vaikka rautalangasta vääntäisi. Miten on mahdollista että Oulun läänissä sattui eniten kuolemaan johtaneita kolareita niillä liikennemäärillä?

• voivat ajaa sielläkin ,vai millä ne kulkee?

• alkup

siis automäärään suhteutettuna, olen sen verran huolissani ettei järki pelaa. Odotan vähän aikaa tuleeko veljeltä vastausta, voi olla esim. punttisalilla tms tähän aikaan.

• fzdhdfh
        kawasaki250 kirjoitti:

voivat ajaa sielläkin ,vai millä ne kulkee?

Oot vissiin kawa250 palelluttanu pääs, muista käyttää sitä kypärää. Tai no ei kai tuollaisella mopolla edes kovin kovaa viimaa saa aikaiseksi.

• transistori
        alkup kirjoitti:

siis automäärään suhteutettuna, olen sen verran huolissani ettei järki pelaa. Odotan vähän aikaa tuleeko veljeltä vastausta, voi olla esim. punttisalilla tms tähän aikaan.

Turha sitä automääriin on suhteuttaa. Liikennemäärät sen sijaan kertoo jotain ja niitä vilkkaasti liikennöityjä teitä on kaikki E-tiet eikä vain Mannerheimin tie..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1306
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1033
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      900
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      878
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      870
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      825
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      145
      730
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      193
      728
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe