Poikamiesveljeni ajaa joka aamu siitä, mistä maikkarin kuvat tulivat. Nyt ei vastaa puhelimeen, mistä saisin tietoa? Laitoin sähköpostia jo. Oliko siinä millaisia loukkaantumisia? En jaksa selata noita kymmeniä viestiketjuja läpi
Pikkusisko pohjoisesta
PS Off topicin: Näille pohjoisen tietoniekoille: Vuonna 2004 eniten kuolemaan johtaneita kolareita sattui Oulun läänissä. Itsekin olen ärsyyntynyt täkäläisten asenteesta, täällä kun voi keskelläkin päivää ajaa puoli tuntia väärää kaistaa edes että ketään tulee vastaan. Menkää ensin itse tuonne etelään ajamaan, minä olen kokeillut ihan kesäkelillä, pelotti niin ***keleesti.
Asiallinen kysymys Tuusulantien
7
1179
Vastaukset
- poliisille
Soita poliisille ja kysy menettelytavat,auttavat kyllä.
- ara
En osaa sanoa paljonko kuolleita oli v. 2004, mutta v. 2003 Pohjois-Pohjanmaalla kuolleita oli 34 ja Uudellamaalla 49. Ajoneuvojen määrällä ei voi kaikkia onnettomuuksia selittää. Väärä tilannenopeus ja kuljettajan tekemät virhearviot ovat syy yleisin onnettomuuksiin. Ei tiehallinto eikä tie olosuhteet.
- etelän mies
Ei se vaan pohjoisen poika näköjään ymmärrä, vaikka rautalangasta vääntäisi. Miten on mahdollista että Oulun läänissä sattui eniten kuolemaan johtaneita kolareita niillä liikennemäärillä?
- alkup
siis automäärään suhteutettuna, olen sen verran huolissani ettei järki pelaa. Odotan vähän aikaa tuleeko veljeltä vastausta, voi olla esim. punttisalilla tms tähän aikaan.
- fzdhdfh
kawasaki250 kirjoitti:
voivat ajaa sielläkin ,vai millä ne kulkee?
Oot vissiin kawa250 palelluttanu pääs, muista käyttää sitä kypärää. Tai no ei kai tuollaisella mopolla edes kovin kovaa viimaa saa aikaiseksi.
- transistori
alkup kirjoitti:
siis automäärään suhteutettuna, olen sen verran huolissani ettei järki pelaa. Odotan vähän aikaa tuleeko veljeltä vastausta, voi olla esim. punttisalilla tms tähän aikaan.
Turha sitä automääriin on suhteuttaa. Liikennemäärät sen sijaan kertoo jotain ja niitä vilkkaasti liikennöityjä teitä on kaikki E-tiet eikä vain Mannerheimin tie..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1681843Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561387Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1961152Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541097Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus771060Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381007- 62926
- 66913
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211875Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830