500 ilmastoasiantuntijaa kertovat ilmastopelottelun olevan HUUHAATA!

9

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mutta eihän tuo sovi ääripopulistiseen muoti-ilmiöön, jota kutsutaan ilmastoinninmuutokseksi.

      huomatkaa, että nuo lierot eivät puhu enää ilmaston lämpiämisestä, on varmempaa puhua muutokesta, niin on varmemmalla pohjalla kerätä veroja omiin pohjattomiin fikkoihin !

      • Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
        Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!

        Late Lapista.


      • Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
        Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!

        Late Lapista.


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
        Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!

        Late Lapista.

        Ilmastotoimet purevat. Nyt jo purevan kylmää. Hjuva Sjuomiij!


      • Anonyymi
        RitalanPaska kirjoitti:

        Ilmastotoimet purevat. Nyt jo purevan kylmää. Hjuva Sjuomiij!

        Pelkkää verotusta ja mafiakorruptiota!


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
        Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!

        Late Lapista.

        Faktaa:Kotimme
        -Linnunrata on galaksi jossa aurinkokuntamme sijaitsee,siis aurinko ja tuntemamme planeetat kuten mars .venus ym.kuuluu galaksiryhmään jossa on 50 galaksia.
        -Linnunrata on melko suurikokoinen muihin galakseihin verrattuna.
        -Linnunradassa on arviolta 100-400 miljardia tähteä.
        -Noin 10 tähteä syntyy joka vuosi meidän galaksissamme pölystä ja kaasuista ja samaan aikaan tähtiä sammuu.
        -170 miljardia galaksia on arvioitu maailmankaikkeudessa olevan.
        Vain hullu kuvittelee että meidän planeetallamme vain on elämää!


      • Anonyymi
        kissamies57 kirjoitti:

        Faktaa:Kotimme
        -Linnunrata on galaksi jossa aurinkokuntamme sijaitsee,siis aurinko ja tuntemamme planeetat kuten mars .venus ym.kuuluu galaksiryhmään jossa on 50 galaksia.
        -Linnunrata on melko suurikokoinen muihin galakseihin verrattuna.
        -Linnunradassa on arviolta 100-400 miljardia tähteä.
        -Noin 10 tähteä syntyy joka vuosi meidän galaksissamme pölystä ja kaasuista ja samaan aikaan tähtiä sammuu.
        -170 miljardia galaksia on arvioitu maailmankaikkeudessa olevan.
        Vain hullu kuvittelee että meidän planeetallamme vain on elämää!

        Ja tuohon vedoten: vain idiootti kuvittelee ihmisen pystyvän vaikuttamaan ilmastoon. Aurinko, avaruus ja syklit em. johtuen ovat keskeisiä.


    • Anonyymi

      Ilmastopelottelu on juutalaisten salajuonittelu. Tästä aiheesta paljon kohua maailmalla.

    • Anonyymi

      Hyväiskoisia hölmöjä kusetetaan aina?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      101
      784
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      223
      622
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe