https://d33wjekvz3zs1a.cloudfront.net/wp-content/uploads/2019/09/ecd-press-briefing-no-climate-emergency.pdf
Että noin. Ja Greta voi painua vidduun!
500 ilmastoasiantuntijaa kertovat ilmastopelottelun olevan HUUHAATA!
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
mutta eihän tuo sovi ääripopulistiseen muoti-ilmiöön, jota kutsutaan ilmastoinninmuutokseksi.
huomatkaa, että nuo lierot eivät puhu enää ilmaston lämpiämisestä, on varmempaa puhua muutokesta, niin on varmemmalla pohjalla kerätä veroja omiin pohjattomiin fikkoihin !Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!
Late Lapista.Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!
Late Lapista.Ilmastotoimet purevat. Nyt jo purevan kylmää. Hjuva Sjuomiij!
- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Ilmastotoimet purevat. Nyt jo purevan kylmää. Hjuva Sjuomiij!
Pelkkää verotusta ja mafiakorruptiota!
Late_Lapista1 kirjoitti:
Juuri noin autoilijoiden veronkorotuksia pedataan tuolla koohauksella, jokainen maalaisjärjellä ajatteleva tietää, jotta ihminen ei voi vaikuttaa ilamaston muutoksiin, jääkausia ja lämpökausia on tullut ja mennyt, vaikka ihminen on polttanut vain nuotiota luolassaan!
Tämä Suomen pösilöistä koottu rippikoululais hallitus, koohaa etunenässä tuosta huuhaasta, vaikka Suomesta tulee maapallon päästöistä vain vajaa 1 promille, siis vaikka kaikki Suomalaiset menisivät huomenna kaulakiikkuun, sillä ei olisi vaikutusta mihinkään!
Late Lapista.Faktaa:Kotimme
-Linnunrata on galaksi jossa aurinkokuntamme sijaitsee,siis aurinko ja tuntemamme planeetat kuten mars .venus ym.kuuluu galaksiryhmään jossa on 50 galaksia.
-Linnunrata on melko suurikokoinen muihin galakseihin verrattuna.
-Linnunradassa on arviolta 100-400 miljardia tähteä.
-Noin 10 tähteä syntyy joka vuosi meidän galaksissamme pölystä ja kaasuista ja samaan aikaan tähtiä sammuu.
-170 miljardia galaksia on arvioitu maailmankaikkeudessa olevan.
Vain hullu kuvittelee että meidän planeetallamme vain on elämää!- Anonyymi
kissamies57 kirjoitti:
Faktaa:Kotimme
-Linnunrata on galaksi jossa aurinkokuntamme sijaitsee,siis aurinko ja tuntemamme planeetat kuten mars .venus ym.kuuluu galaksiryhmään jossa on 50 galaksia.
-Linnunrata on melko suurikokoinen muihin galakseihin verrattuna.
-Linnunradassa on arviolta 100-400 miljardia tähteä.
-Noin 10 tähteä syntyy joka vuosi meidän galaksissamme pölystä ja kaasuista ja samaan aikaan tähtiä sammuu.
-170 miljardia galaksia on arvioitu maailmankaikkeudessa olevan.
Vain hullu kuvittelee että meidän planeetallamme vain on elämää!Ja tuohon vedoten: vain idiootti kuvittelee ihmisen pystyvän vaikuttamaan ilmastoon. Aurinko, avaruus ja syklit em. johtuen ovat keskeisiä.
- Anonyymi
Ilmastopelottelu on juutalaisten salajuonittelu. Tästä aiheesta paljon kohua maailmalla.
- Anonyymi
Hyväiskoisia hölmöjä kusetetaan aina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 101784
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa223622- 49559
- 40559
- 25525