Tallensin kuvia Google- kuviin ja jaoin kaverin katseltavaksi. Nyt en onnistu lisäämään katsojaksi toista kaveria. Miten se tehdään? Mahdollisesta vastauksesta kiitokset etukäteen.
Uuden kaverin lisääminen Google-kuvien jaossa
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Klikkaa Google kuvapalvelun vasemman laidan kohtaa Albumit.
Klikkaa sen jaettavan kuva-albumisi sisällä olevaa kolmea pistettä ja valitse avautuvasta valikosta JAA. Sitten lisäät ylimpään kenttään tyyppien sähköpostiosoitteet (voit laittaa useita samalla kertaa).
Alalaidan riippulukosta määrittelet saako tyypit lisätä kansioon omia kuviaan vaiko vain katsella niitä.- Anonyymi
Suuret kiitokset neuvosta.
Tilanteeni on se, että kohdassa Jaetut kirjastot näkyy teksti: ”Kumppanilla N.Ngmail.com on näiden kohteiden käyttöoikeudet. Kaikki kuvat
Kaverin voi poistaa, mutta toisia ei voi lisätä. Missään ei näy minkäänlaista albumia. Varmaan pitäisi ensin tehdä albumi ja sitten toimia hyvän ohjeesi mukaan?
Mitenköhän olen ilman ainuttakaan albumia saanut annettua N.N.:lle käyttöoikeudet?
Kuvia on n. 1500 eri vuosilta. Voiko albumiin valita yhdellä klikkauksella tietyn vuoden kuvat?
- Anonyymi
Varmaan pitäisi ensin tehdä albumi.
Googlen kuvapalvelusta oli vast'ikään lehdessä seikkaperäinen opastus. En tiedä auttaako se just aloittajan kaverikysymykseen mutta saattaa selventää yleisesti miten kuvia voi tietokoneilta ja puhelimilta laittaa nettijakoon:
https://tuuletus.net/km/201914/index.php#google_kuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356181JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t183336Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5172746Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai581773- 261475
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311371En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171239Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71231Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111073