Mahtavaa kun vihdoinkin on alettu kaupungin puistoja laittaa kuntoon, istutetaan ruusuja Myhrbergin puistoon ja hienoja perennoja "Kekkospuistossa" ja sipulikukkia tien toisella puolen.
Hyvä Raahe ja hyvä puutarhuri, täysi kymppi!
kaupungin puistot
10
335
Vastaukset
- Anonyymi
Kävis se puutarhuri kahtoon Pattijoen puistot ja pusikot voi herranjumala eiköse kunnan purnanen oo 80 luvun jälkeen paljo puskia siistiny
- Anonyymi
Ne koivut ym puut näyttävät kohta palmuilta kun latvassa enää tupsu kun kaikki oksat pikkuhiljaa poistettu. Palmuun pitää pian kiivetä jotta saa oksittua. Kekkonen kiipes muuten vaan! Luulisi löytyvän paljon muutakin siistittävää.
- Anonyymi
Kyllä ja näin syksyn tullen voimme nähdä alaoksan leikkaajan katukuvassa napsimassa alaoksat pois. Hyvä näin niin paranee näkyvyys risteysalueilla! Mutta mistä saisimme kunnon risusavottaan ukkoja? pattijoella metsät pusikoituu umpeen!
- Anonyymi
Vihanti-Lampinsaari ja muut kylät retuperällä, kukaan ei huolehdi mistään. Varikolla istutaan seitsemästä puoli neljään- se on pääasia että ei vaan tarvis velttopersettä liikutella.
- Anonyymi
mennyt tämäkin homma lapasesta kuten kaikki raahen hommat. keskusta täynnä jotain kitkijää yms, eli mitä tuostakin hyötyä,ei mitään jos rehellisiä ollaan,rahan haaskausta vaan,näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mennyt tämäkin homma lapasesta kuten kaikki raahen hommat. keskusta täynnä jotain kitkijää yms, eli mitä tuostakin hyötyä,ei mitään jos rehellisiä ollaan,rahan haaskausta vaan,näin on
Kekkonen tais hakea kookoksen vai taatelinko puusta täällä tiiraillaan latvasta että miltä se nyt näyttää tuo maisema kun pujot rehottaa kaupungi kin alulleella ja näkemäesteitä on muitakin kuin puiden alaoksat jotka on karsittu jo aikoja sitten latva vaan huojuu mutta voishan senkin poistaa näkyis aurinko armas kippuravarvas niinku akseli äkkiväärällä.
- Anonyymi
Ajeli se yks työllistetty läski kaupungin pakulla ympäri vihantia ja kävi ruokkiksella kotona kaljat imemässä. Kukaan siitä tykännyt, kaikkien kanssa kuulemma kränää. Kummallinen hiimailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajeli se yks työllistetty läski kaupungin pakulla ympäri vihantia ja kävi ruokkiksella kotona kaljat imemässä. Kukaan siitä tykännyt, kaikkien kanssa kuulemma kränää. Kummallinen hiimailija.
Olitko kyytisä vai seurasitko autolla perässä?
- Anonyymi
Kauniita kukkia laitettu kaupungin keskustaan. Merikadulla Kruununmakasiinin lähellä uusia upeita "kukkapylväitä." Kaupungin katukäytävillä monessa kohtaa isoja pujopuskia, kenelle kuuluu niiden hävittäminen ? Hyvin allergisoiva kasvi..
- Anonyymi
Puistot on kyllä nyt niin kauniita ja niissä käytetty mielikuvitusta. Joitain vuosia sitten tylsiä, samat petuniat aina, niin yksinkertaista ei tarvi päätä vaivata. Ja puustokin joita istutettu on kaunista. Haavanlammi aikoinaan teki pohjan näille puistoalueille ja tuli upeita puita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559