50+ nainen tai vähän pyöreämpi

Olisi mukava jos löytyisi 50 nainen tai joku isompi nainen panoseuraksi. Ota yhteyttä

23

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisitko vähän avata, että minkätyyppistä ja ikäistä vastakappaletta sieltä löytyisi.
      Kun täs nyt vähän hyrräilee:)

• Olen isompi pyöreä 50 mies mitä muuta haluaisit tietä?

• Anonyymi
        kjef kirjoitti:

Olen isompi pyöreä 50 mies mitä muuta haluaisit tietä?

Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos:) Missäpäin elelet ja oletko varattu, lähinnä siksi, että olisko meillä positiivisessa tapauksessa " kahvittelupaikka".

Minä asun yksin Salossa ja olen vapaa joten kahvittelupaikka löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, täällä olisi 50 rouvalle seuraa myös pääkaupunkiseudulla. Itse olen 52 v, normi koko ja ulkonäkö ok.

Anteeksi, enpä kertonut, että olen yli kuuskymppinen:) Mutta onhan sekin 50 !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sitten itse mistäpäin ? Täällä olisi toinen kiinnostunut mies pääkaupunkiseudulta

Olen myös pääkaupunkiseudulta ja rouva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulta olen minäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä parempi. 60 Rouva olisi juuri sopivan ikäinen tämmöiselle nuorekkaalle herrasmiehelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?

No huh, olisko sinulla sp.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olis Helsingistä mies 65v olen ukm.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nyt meni minulla puurot ja vellit sekaisin, hyvät herrat:)
        Mikä on kenenkin sp ja mistäpäin ja minkäikäinen. Kiva olla suosittu😔

• Anonyymi kirjoitti:

No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]

• Anonyymi kirjoitti:

M38 ja pks ( mun viesti oli: Mitenkäs rouvaan saisi yhteyden, jos haluaisi vaikka keskustella aiheesta lisää kahden kesken?). Voi laittaa viestiä @suomi24.fi sähköpostiin.

• Anonyymi
        lanik2 kirjoitti:

No niin. 52 v ok näköinen ja oloinen. Helsingistä. [email protected]

Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas tämä on mahdollista? Tuossa toisessa viestissä toiselle rouvalle oletkin 58 v. Ainakin sähköpostisi on sama, ehkä ei jatkoon!

Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tästä kirjoitusvirheestä kannattaisi vielä tehdä lopullisia päätöksiä. Suosittelen myös ulkonäon tarkastuksen ennen loppufinaalia.

Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok:) Kumpi ikä oli kirjoitusvirhe?

58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

58 on oikea luku (vaikka näytänkin 52 tai vielä nuoremmalta)

Ok:) No sitten jatkoon😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok:) No sitten jatkoon😉

Hienoa!😃

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe