Huomenta!
Mua kiinnostais kuulla kokemuksia nöyryyttämisestä ja nöyrtymisestä.
Se tuntuu kivalta ajatukselta, mut jotenkin
Tykkäisin olla nöytyytettävänä, nätisti.
En nauti kivusta juurikaan (enää), eikä sellanen "puhdas orjailu" (?) oo myöskään sitä mistä haaveilen.
Haluun tulla pilkatuks isoista tisseistä, märästä pillusta ja orkku herkkyydestä. Haluun kontata alasti kaulapannassa, toisten nauraessa ja runkatessa.
Haluun tulla valokuvatuks samalla ja kaikkia ihmeellisiä, epäsopivia asioita mun sisään. Haluun odottaa sidottuna, alasti, tyrkyllä, kun muut on vaikka...kahvilla.
Haluun laittaa vastaan pillu märkänä ja tulla rangaistuks, koska nautin vaikka ei pitäis.
Ja sitä rataa! :D
Miten muilla? Millasia kokemuksia tai haaveita toteutusta vailla?
Nöyryytys juttuja nätisti?
4
99
Vastaukset
Tuo olisi mukava toteuttaa saisit katsoa kun runkkaisin naamallesi joutuisit kiimassa odottamaan omaa orgasmia....
olisit moottoritie levähdys alueella sidottuna penkille,päähäsi olisi laitettu suugagi joka pitää suusi auki ,ja satunnaiset tuntemattomat kulkijat pysähtyisivät ja purkaisivat paineensa suuhusi ,jatkaen matkaa ja sinä jäisit spermaa valuvana odottamaan seuraavaa kulkijaa.irstaan kiihoittavaa eikö?
Juuri tällainen henkisen puolen juttu kiinnostaa itseänikin enemmän, päästä nöyryyttämään ja puhuttelemaan todella alentavasti. Kuvailit erittäin hyvin omat mieltymykseni, tohon voisi lisätä vielä muitakin alistavia ja nöyryyttäviä elementtejä olotilaasi vahvistamaan. Oletkohan mahdollisesti tällaiseen seuraa vailla ?
- Anonyymi
Mua kovasti kiihottaa se, jos joku alistais ja haukkuis esim homohuoraks. Ja tekis pilaa mun pippelin koosta. :D Just tein itelleni farkut, jossa lukee isolla "HOMO" "HINTTI" ja "HUORA".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416