10 vuotta monivetoa

Anonyymi

Olen jahdannut moniveto-osumaa 10 vuotta pelaten lähes joka kierroksella. Ei yhtäkään yli 1000e voittoa. Ihan jäätävä tappioputki. Tätä ennen voitin kerran muutamia tonneja. Arvioin silloin olevani voitolla kokonaisuudessaan kaikista peleistäni. Tämän sysimustan kymmenvuotisjakson jälkeen olen varmasti muutaman tonnin jo tappiolla. Ei minua tappio häiritse, sinänsä, pelaan varsin kohtuullisilla panoksilla varoihini nähden. Minua häiritsee Aku Ankkamainen epäonneni. Onko teillä kokemuksia kausista, jolloin ei vaan osu?

3

1670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monivedossa yli tonnin voittoihin pääsee käytännössä vain jos saa kaikki oikein vähintään kolmen ottelun maaliluvuista ja silloinkin vielä niin että rivi ei ole täysin suosikkeja (2-2/2-2/2-2) täynnä.

Peli on siis vaikea ja vaatii sen että tähtitaivas on omaan horoskooppiisi peilaten juuri onnenkantamoiseen tarvittavassa kulmassa.

Varautukaa menettämään rahanne jatkossakin - onnea peliin!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mulla vaihtelee aika paljon.
      Joskus menee helvetin kauan, ettei osu millään kohdilleen, puoli vuottakin ja yli jopa.
      Sitten taas välillä voi osua kolme neljäkin monaria melkeinpä per'tysten kohdilleen ja muutenkin menee pitkä aika, että saan hyvinkin vhintään yhden monarin kiinni kuukaudessa. Voitot nyt vaihtelee tietysti tulosten mukaan noin satkusta yli tuhanteen euroon. Suurin yksittäinen voitto oli hieman alle 1500€.
      Yleisimmin tulee sellaisia 300-600€ voittoja.
      Tappiolla luultavasti siltikin, vaikka pelaamani summat ovat hyvinkin kohtuullisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      88
      6464
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      447
      4518
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      68
      3689
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      121
      2441
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2319
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      25
      1063
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1000
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      956
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      93
      862
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59