Valtakunnan inhottavimmat kristinuskon pilkkaajat julkisuudessa

Anonyymi

Ketkä tai mitkä tahot mielestäsi ovat maamme inhottavimpia ja pahimpia kristittyjen ja kristinuskon pilkkaajia joita julkisuudesta tiedetään? Olisi kiva saada myös perusteluita!

Minusta yllättäen kaikkein pahimmat pilkkaajat ja kristillisyyden lokaanvetäjät eivät olekaan ateisteja tai vapaa-ajattelijoita, saati tavallisia kirkosta vieraantuneita kirkonjäseniä, vaan sellaiset löytyvät kirkon omasta helmasta.

Nimittäin ainakin yleisesti papeiksi vihityt naiset pilkkaavat kirkkoa ja rienaavat Jumalan käskyä jo pelkällä olemuksellaan. Ei henkilökohtaisella olemuksellaan vaan sillä ett olemuksella että kantavat viran tunnuksia joka ei ole kirkon uskon mukaan heille sallittua. Siis varsin julkeaa tottelematomuutta. Ihmettelen miten joku saattaa sanoa itseään vielä kristityksi käydessään niin avoimesti Jumalan käskyjä vastaan?

Onhan näitä. Myös sellaiset julkisuudesta tutut kirkonliepeillä lymyilevät henkilöt kuten KYlliäinen, Räisänen, Sollamo, Askola, Mäkinen, Sadinmaa, Simola, Ranta, Kanala, Heinimäki, Wikström ynnä lukemattomat muut, ovat kristittyinä ja kristinuskon nimissä esiintyessään tehneet suurta vahinkoa Kristuksen kirkolle joiden toiminnan takia uskomme on tullut paljon pilkatuksi kansan keskuudessa. Heidänlaistensa syytä on muun muassa omalta osaltaan sekin että kirkkojen messut ammottavat tyhjyyttään.

27

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomaan todella kristillistä rakkautta ilmassa.
      Nyt on siis ryhdytty "maallittamaan" kerettiläisiä. Sen jälkeen kristillinen lautakunta antaa tuomiot.

• Anonyymi

KÄtevä termi muuten tuo "maalittaminen". Vihervasemmistolaiset poliitikothan sitä käyttävät taitavasti rakentaessaan uhriutuvaa marttyyrin imagoaan. Asioista keskusteleminen onkin nykyään "maalittamista", paitsi tietenkin silloin kun vihervasemmistolaiset ovat itse "maalittamassa"...

• Anonyymi kirjoitti:

KÄtevä termi muuten tuo "maalittaminen". Vihervasemmistolaiset poliitikothan sitä käyttävät taitavasti rakentaessaan uhriutuvaa marttyyrin imagoaan. Asioista keskusteleminen onkin nykyään "maalittamista", paitsi tietenkin silloin kun vihervasemmistolaiset ovat itse "maalittamassa"...

Te olette saaneet kivan uudissanan - vihervasemmisto. Eikö punikki enää kelpaa.

Samoin toisella laidalla olevat kuten Lapuan liike, Kosola ja IKL he eivät olleet persuja kun noihin aikoihin syntyivät vasta persujen esi-isät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta, että vihervasemmiston poliitikot uhrautuvat kasapäin. Viherkuplaa kun sohitaan, niin se on jo katastrofi ja silti koko ajan luonto senkun kärsii eikä yhtäkään reaalista muutosta ole saatu aikaan eikä maidonjuonninkaan kielto näytä purevan ilmaston pelastamiseksi.

Kysymys-palstalla saivat ihmiset kysyä Oikeusministeriöltä että mitä on vihapuhe. Ei minkäänlaista vastausta tullut. Tuli vain saman asian spämmäämistä josta ei saa selvää nuori Erkkikään mitä on vihapuhe, eikä vanha Erkki nyt ainakaan. Myös termi maalimattaminen on vain vihervasemmiston ase lyödä niitä muita. Sama systeemi kuin taistolaisilla aikoinaan. Onkohan entinen kommunisti mummomuori kuinka täpinöissään kun ne vanhat hyvät ajat ovat taas palaamassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta, että vihervasemmiston poliitikot uhrautuvat kasapäin. Viherkuplaa kun sohitaan, niin se on jo katastrofi ja silti koko ajan luonto senkun kärsii eikä yhtäkään reaalista muutosta ole saatu aikaan eikä maidonjuonninkaan kielto näytä purevan ilmaston pelastamiseksi.

Kysymys-palstalla saivat ihmiset kysyä Oikeusministeriöltä että mitä on vihapuhe. Ei minkäänlaista vastausta tullut. Tuli vain saman asian spämmäämistä josta ei saa selvää nuori Erkkikään mitä on vihapuhe, eikä vanha Erkki nyt ainakaan. Myös termi maalimattaminen on vain vihervasemmiston ase lyödä niitä muita. Sama systeemi kuin taistolaisilla aikoinaan. Onkohan entinen kommunisti mummomuori kuinka täpinöissään kun ne vanhat hyvät ajat ovat taas palaamassa?

"maalimattaminen" onkin ihan trendikäs uudissana :D

• Anonyymi

On tärkeää tunnistaa vastustajat jotta voimme luotettavasti ohjata heitä ja varsinkin voimme luotettavasti vastailla heidän sanomisiinsa. Kun on pahan voimat niin aina on myös Kristuksen voimat. Tässä meidän tulee olla kärsivällisiä ja korjata valheet ja väärät syytökset uskovia ja siis myös koko aitoa kristinuskoa kohtaan.

• Maamme patmoslaiset fundamentalistit kuuluvat siihen joukkoon, joka parhaiten vieroittaa ajattelukykyisen kansanosan lopullisesti pois esim. kirkosta.

• Anonyymi

Uskosta pois vieroittamiseta emme voi tehdä sillä työ on Jumalan! Me vain kylvämme siemenen mutta kasvun antaa Jumala. Amen

• Anonyymi kirjoitti:

Uskosta pois vieroittamiseta emme voi tehdä sillä työ on Jumalan! Me vain kylvämme siemenen mutta kasvun antaa Jumala. Amen

Niinkö? Antaisitko esimerkin tuosta tuon tyyppisestä toiminnasta?

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Niinkö? Antaisitko esimerkin tuosta tuon tyyppisestä toiminnasta?

Joka päivä tulee esimerkkejä, paraikaakin ohjaan sinua kaidalle tielle, hiljaisesti ja nöyrästi.

• Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä tulee esimerkkejä, paraikaakin ohjaan sinua kaidalle tielle, hiljaisesti ja nöyrästi.

No, alahan sitten ohjata...

Tutustun ohjaukseesi, kun olen käväissyt asioilla...

• Anonyymi

"Tutustun ohjaukseesi, kun olen käväissyt asioilla..."

Fiksun ihmisen puhetta! Kaikille ateisteille kunniaksi!

• Anonyymi

Ohjasin jo! Jos tarvetta niin otetaan lisätunteja sitten :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uskosta pois vieroittamiseta"

ja piti sun se "seta" tuohonkin ympätä!

;D

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Mitä oletat tuon "asioilla" tarkoittavan"?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Mitä oletat tuon "asioilla" tarkoittavan"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen!

• Anonyymi

Kaikki eniten äänessä olevat hihhulit kuten Ahvio, Räsänen, Niikko, Puolimatka jne. ovat tehneet eniten hallaa kristinuskolle pitämällä omia harhauskomuksiaan esillä ja siten näyttämällä omalla esimerkillään uskonsa naurettavuuden ja vastenmielisyyden.

Heidän toiminnastaan on ollut pelkkää haittaa sille arvokkaalle työlle mitä kirkon parissa tehdään.

• Sekoitat nyt hallan teon liberaaliteologeille ja kirkolle 😃

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Sekoitat nyt hallan teon liberaaliteologeille ja kirkolle 😃

Minusta vaikuttaa että olet sekoittamassa yllämainittujen genitaaliteologiaa kristinuskoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta vaikuttaa että olet sekoittamassa yllämainittujen genitaaliteologiaa kristinuskoon.

Minä en voi vaikutuksillesi yhtään mitään 😃 hae muualta apua,

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Minä en voi vaikutuksillesi yhtään mitään 😃 hae muualta apua,

Kuvitteletko useinkin sinun kanssa erimieltä olevien ihmisten olevan avun tarpeessa❓

Oletko ajatellut puhua asiasta kenenkään asiantuntijan kanssa❓

• Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko useinkin sinun kanssa erimieltä olevien ihmisten olevan avun tarpeessa❓

Oletko ajatellut puhua asiasta kenenkään asiantuntijan kanssa❓

Etkö muka ole 😳❓

• Totta. Ja nuo veijarit ovat viime kädessä juttuineen vahingoksi omalle asialleenkin.

• Anonyymi

Puuttuvat hymyilijät? Virossahan oli kuulu tuijottaja, Suomessa köhteliaat hymyäjät välinpitämttömyyksineen?

• Anonyymi

En tiedä voiko arkkipiispa Luomaa kutsua pilkkaajaksi? Ehkä hän ei avoimesti tai peittelemättömästi pilkkaa mutta mitä se on kun hän jäi historiaan ensimmäisenä arkkipiispana joka kielsi lapsilta ja nuorilta ehtoollisenvieton pohjoismaiden suurimmassa nuorten gospeltapahtumassa?

Miten tämä sopii siihen kun Jeesus opetti sananjulistajista ja seurakunnan johtajista : "jolle on paljon annettu, siltä myös paljon vaaditaan"?

Arkkipiispa on halunnut omasta tahdostaan astua suomen kirkon vaativimpaan virkaan. Hänen tulisi siis olla kristillisyydessä esikuvana jopa niille hurskaille tavallisille riviuskovaisille jotka luottavat ja uskovat Jumalan sanaan Raamattuun!

Ei taida ihan nyt toteutua...?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56