Kehä 1 ja 3

Anonyymi

Mikä on että joka päivä on kolareita kehillä? Mihin on kiire? Pelti kolisee nykyään lähes joka päivä ja liikenne häirintyy. Aivan varmasti voi pitää pidempää väliä ja myös katsoa että sieltä viereisen kaistan vieriseltä kaistalta ei joku ole vaihtamassa kaistaa (= kolme kaistaa). Ja sieltä liittymästä kun tulee, niin vauhti tarpeeksi nopeaksi. Ja jos joku on tulossa sun eteen, niin anna sen tulla, et menetän yhtään aikaa jos olet joustava. Rauhallisuuttaa liikenteeseen. Ei ole mitän järkeä kolaroida tai olla "aina oikeassa".

18

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin,
      ongelmat on selkeästi nähtävillä mutta niihin ei puututa, miksi ei.?
      Se paljastaisi liikaa maamme todellisuutta.
      1. Kansa on saatu uskomaan, että asumme laadukkaassa maassa. Siitä illuusiosta kansakaan ei halua luopua. Sitä mielentilaa käytetään rankasti hyödyksi.
      2. Vielä vähemmän halutaa paljastaa totuutta siitä ketkä ovat maamme pahimpia saastuttajia ja pahan olon tuojia ja kansan sairastuttajia.

      Maamme todelliset ongelmat ovat niin selkeästi nähtävillä, että on hämmästyttävää ettei niitä nähdä. Lääkärikään ei välttämättä näe lapsensa ADHD ta.

      • Anonyymi

        ...Jokainen hallitus haluaa kikkailemalla saada luvut näyttämään hyvältä ja siksi ei voi puuttua todellisiin ongelmiin, koska se maksaisi paljon, ja se maksaisi paljon siksi, että maamme on annettu kasvaa väärään suuntaan jo niin kauan.

        Liikenne on hyvä esimerkki. Ole vain hiljaa ja sulje silmäsi, ja senhän tämä kansa osaa, on pitkät perinteet.
        Äläkä vahingossakaan anna oikeaa palautetta vaan jätä palautteen antaminen niille jotka tekevät sen keskisormella toimittuaan itse väärin.

        Veio4


    • Anonyymi

      Tuleva tieliikennelaki puolustaa entistä enemmän niitä jotka toimivat väärin, kunhan sinulla on lakimies tai itse olet sellainen.

      • Anonyymi

        T*ämä ei toimi jos kirjoittaa vääriä sanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T*ämä ei toimi jos kirjoittaa vääriä sanoja

        Tämä maa on loistava paikka rikollisjengeille.
        Toisaalta,
        jos tämä kansa heräisi 1900- luvun alkupuolen henkeen ja nousisi aseisiin ja yksinkertaisesti teloittaisi kaikki rikollisjengit.
        Puhdistus olisi tarpeen, koska rikollisjengejä rahoittaa maamme rikkaat, jotta kansa pysyisi hiljaisena edelleen eikä avaisi silmiään.
        Poliisit ovat voimattomia, koska joutuvat toimimaan lain ja asetusten mukaan ja erityisesti varomaan etteivät riko mitään kohtaa taistellessaan rikollisuutta vastaan.


    • Anonyymi

      Ei tuol kehillä osata edes ajaa.
      Siellä on pakko ajaa joko 70 tai 90. Muuten tulee perässäroikkujat ja valojen vilkuttelijat.

      • Anonyymi

        Ei ole mikään pakko rikkoa lakia. Älä ole laumasielu ja toimi sääntöjen vastaisesti aivan kuten kaikki muut pässinpäät.


      • Anonyymi

        Kehien liikenne toimisi aivan hyvin, jos kaikki ajaisi kuten autokoulussa opetettiin.


    • Anonyymi

      Eihän kehä 1 ja 3 ole Suomen kaikkein vilkkaimpia tieitä. Jo kehä 1 menee enemmän päivässä autoja kun monella tiellä koko vuodessa!

      Siihen määrään nähden siis siellä sattuu jopa vähän kolareita.

    • Anonyymi

      Ajan päivittäin aamuin illoinTuusulantie- Kehä I- Otaniemi väliä.
      Kehä I liikennemäärä välillä Itäkeskus - Otaniemi on yli 50.000 autoa vuorokaudessa. Vilkkammin liikennöidyllä kohtaa Kehä I:stä kulkee lähes 100.000 autoa/vrk.

      Ei siellä voi pitää yhtään väliä. Jos on kun aina joku tulee siihen eteen ja lyhentää välin auton mittaiseksi. Jo kaistalla oleva joutuisi siinä tilanteessa pudottamaan nopeutta alemmas ja se aiheuttaisi taakse päin aikamoista haitariliikettä.

      Kolareita sattuu kun liikkeellä on hätähousuja joiden nopeus on enemmän kuin muiden tiellä olevien.

      • Anonyymi

        Hyvin on välin pitäminen onnistunut tähän asti, ja uskon sen onnistuvan jatkossakin. Kuskeja on erilaisia, taitotaso ja asenne mukaan lukien, joten kolareita tulee. Itse pystyy vaikuttamaan aika paljon siihen, osallistuuko niihin vai ei. Ei toki loputtomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on välin pitäminen onnistunut tähän asti, ja uskon sen onnistuvan jatkossakin. Kuskeja on erilaisia, taitotaso ja asenne mukaan lukien, joten kolareita tulee. Itse pystyy vaikuttamaan aika paljon siihen, osallistuuko niihin vai ei. Ei toki loputtomiin.

        Niin,
        turvavälit kuntoon ja turhat kaistanvaihdot pois, alkaisi liikenne toimia Kehillä ilman turhia tökkimisiä.
        Kunnes niihin ei tule valvontaa ja seuraamuksia, ei se kaikilta tule onnistumaan joko taidon tai asenteen ongelmien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,
        turvavälit kuntoon ja turhat kaistanvaihdot pois, alkaisi liikenne toimia Kehillä ilman turhia tökkimisiä.
        Kunnes niihin ei tule valvontaa ja seuraamuksia, ei se kaikilta tule onnistumaan joko taidon tai asenteen ongelmien takia.

        Ei tule onnistumaan niin kauan kuin ihmiset yrittävät tavoitella omaa etuaan kaikissa tilanteissa ja pyrkivät olemaan perillä muita ennen. Niin kauan on näitä turhia kaistanvaihtoja, ylinopeuksia ja olemattomia turvavälejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule onnistumaan niin kauan kuin ihmiset yrittävät tavoitella omaa etuaan kaikissa tilanteissa ja pyrkivät olemaan perillä muita ennen. Niin kauan on näitä turhia kaistanvaihtoja, ylinopeuksia ja olemattomia turvavälejä.

        Jokainen päättää itse, kuinka suuren turvavälin pitää. Mitä useampi pitää tarpeeksi pitkän, sitä paremmin liikenne sujuu. Surkeita kuskeja tulee olemaan aina, eli perässä roikkumiset ja ylinopeudet ei lopu koskaan, mutta hyvien kuskien ei tarvitse sellaiseen hölmöilyyn sortua. Koitetaan huolehtia myös heistä, jotka eivät itse osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen päättää itse, kuinka suuren turvavälin pitää. Mitä useampi pitää tarpeeksi pitkän, sitä paremmin liikenne sujuu. Surkeita kuskeja tulee olemaan aina, eli perässä roikkumiset ja ylinopeudet ei lopu koskaan, mutta hyvien kuskien ei tarvitse sellaiseen hölmöilyyn sortua. Koitetaan huolehtia myös heistä, jotka eivät itse osaa.

        Kaikki eivät pysty itse päättämään vaan muilta saadut asenteet päättävät heidän puolestaan.
        Surkea kuski on aika laaja käsite. Ongelmakuski ei useinkaan ole se aloittelija tai taitamaton kuka tekee parhaansa, vaan juuri sellainen joka ei itse ohjaa itseään eikä autoaan vaan jonkun tartuttamat väärät asenteet ohjaa kaikkea mitä he tekevät.

        Hyvien kuskien ei toki kannata hölmöyksiin sortua mutta kannattaa pitää huoli omasta turvallisuudestaan eikä siten suostua siihen että nuo edellä mainitut vaarantavat turvallisuutesi.

        veio4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen päättää itse, kuinka suuren turvavälin pitää. Mitä useampi pitää tarpeeksi pitkän, sitä paremmin liikenne sujuu. Surkeita kuskeja tulee olemaan aina, eli perässä roikkumiset ja ylinopeudet ei lopu koskaan, mutta hyvien kuskien ei tarvitse sellaiseen hölmöilyyn sortua. Koitetaan huolehtia myös heistä, jotka eivät itse osaa.

        Normaali ihminen suojelee elämää, ei vaaranna sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen suojelee elämää, ei vaaranna sitä.

        Epänormaalit ihmiset ei suojele elämää, vaan suuttuvat niille jotka eivät suostu heidän elämänvastaiseen toimintaan. Elämästään eksyneet suuuttuvat siitä kun joku suojelee omaa elämäänsä ja siten toimivat vastoin eksyneen periaatteita.

        Psykolokki


    • Anonyymi

      Miksi kaikki vaikenee, kun aletaan puhumaan todellisista ongelmaista.?
      Tiedän kyllä,
      se on maan perinne, suuren maan tossun alla on parempi olla hiljaa, eikä ainakaan totuudenmukasita palautetta kannattanut antaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

      Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      91
      3528
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

      En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1779
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

      Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1572
    4. Teboili alasajo on alkanut

      Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      29
      1351
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

      Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      53
      936
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

      Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      872
    7. Oot kyl rakas

      Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      872
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

      ...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

      Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      777
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

      Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      774
    Aihe