Onko kukaan teistä nähnyt käärmeitä?

Anonyymi

Ja jos niin missä käärme näkyi?

Entä mitä muuta olette nähneet. Ihan vaan kiinnostaa ja samallahan sitten voitte kirjoittaa näkyajatuksiakin.

52

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen nähnyt elämäni aikana paljon käärmeitä.
      Tänä aamuna näin kaksi nuorta kettua meidän pihassa. Kovasti juoksivat edestakaisin ja painivat, oli hauska seurata.
      Olen nähnyt hirviä, peuroja, poroja, ahman, supikoiria, lukemattoman määrän erilaisia lintuja, miekkavalaan, pyöriäisiä (pieniä delfiineitä) , jne jne jne.
      Nämä kaikki ovat tuottaneet hyvää mieltä ja iloa. Olen nähnyt myös valtavasti eri ikäisiä, kokoisia ja värisiä ihmisiä. Heistä suurin osa täysin mielenkiinnottomia, osa vastenmielisiä, hyvin pieni osa kiinnostavia.
      Mitä vielä haluat tietää?

    • Anonyymi

      Mielikuvissa voi nähdä kaikkea mitä on nähnyt konkreettisesti ja sellaistakin mitä ei ole koskaan maailmassa nähnyt, koska aivoilla on kyky yhdistellä uudella luovalla tavalla sinne kertynyttä informaatiota. Toiset näkevät mielikuvat kirkkaina, toiset epäselvinä ja on ihmisiä, jotka ei näe mielikuvia.

      Voin nyt nähdä kuvia käärmeistä ja ihan niin monta käärmettä kuin kuvittelen, vaikka anakondan, kobran ja mamban . Ne ovat siellä minne ne kuvittelen: vaikka tuolin selkänojaan kiertyneenä.


      "poiuytredfgh"

      • Anonyymi

        Sinusta sen voi kyllä uskoa.

        41neurologistavaivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta sen voi kyllä uskoa.

        41neurologistavaivaa

        Uskotko että minä arvasin että sinä tulet tänne kommentoimaan tätä ?
        Olen sitten hyvä aavistaja.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        juuri näin. Harhanäyt voivat olla harmahtavia, kirkkaita, selviä, epäselviä, sumeita jne. Terveet aivot niin mitään olematonta et näe. Sairailla aivoilla näkee harhoja. Sitten on huumeiden käyttäjät, jotka nimenomaan hakevat huumausaineilla erilaisia harhanäkyjä.

        Sairaat aivot vääristävät todellisen maailman.

        Skitsofreenikoilla näkyy kuvantamistutkimuksissa poikkeavaa ja joillakin jopa aivokammiot ovat suurentuneet ja aivomassa poikkeavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin. Harhanäyt voivat olla harmahtavia, kirkkaita, selviä, epäselviä, sumeita jne. Terveet aivot niin mitään olematonta et näe. Sairailla aivoilla näkee harhoja. Sitten on huumeiden käyttäjät, jotka nimenomaan hakevat huumausaineilla erilaisia harhanäkyjä.

        Sairaat aivot vääristävät todellisen maailman.

        Skitsofreenikoilla näkyy kuvantamistutkimuksissa poikkeavaa ja joillakin jopa aivokammiot ovat suurentuneet ja aivomassa poikkeavaa.

        Jos puhun sinulle sinivuokosta, etkä sinä näe sinivuokon kuvaa ollenkaan ?


        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos puhun sinulle sinivuokosta, etkä sinä näe sinivuokon kuvaa ollenkaan ?


        "poiuytredfgh"

        Kysymys kuuluu mikä on oleellinen ero visualisaatioissa ja harhanäyissä ?
        Terveet aivot kyllä pystyy visualisoimaan. Joku sadutkin on keksinyt.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluu mikä on oleellinen ero visualisaatioissa ja harhanäyissä ?
        Terveet aivot kyllä pystyy visualisoimaan. Joku sadutkin on keksinyt.


        "poiuytrdfghj"

        Ja miten sit niinku esimerkiksi shamaanikurssi ?
        Mä olin joskus 17-vuotiaana shamaanikurssilla ja siellä niinku kuvitellaan mielikuvituspaikka ja silleen mahdollisimman todelliseksi ja sit siellä vielä oikein itse liikutaan ja tehdään kaikenlaisia asioita ylisissä ja alisissa. Mites sitten sellainen ? Ihan maksullinen oli kurssi ja tunnettu shamaaniopettaja.


        "poiuytresdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten sit niinku esimerkiksi shamaanikurssi ?
        Mä olin joskus 17-vuotiaana shamaanikurssilla ja siellä niinku kuvitellaan mielikuvituspaikka ja silleen mahdollisimman todelliseksi ja sit siellä vielä oikein itse liikutaan ja tehdään kaikenlaisia asioita ylisissä ja alisissa. Mites sitten sellainen ? Ihan maksullinen oli kurssi ja tunnettu shamaaniopettaja.


        "poiuytresdfghj"

        Nythän tässä on tarkoitus keskustella harhoista eikä mielikuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten sit niinku esimerkiksi shamaanikurssi ?
        Mä olin joskus 17-vuotiaana shamaanikurssilla ja siellä niinku kuvitellaan mielikuvituspaikka ja silleen mahdollisimman todelliseksi ja sit siellä vielä oikein itse liikutaan ja tehdään kaikenlaisia asioita ylisissä ja alisissa. Mites sitten sellainen ? Ihan maksullinen oli kurssi ja tunnettu shamaaniopettaja.


        "poiuytresdfghj"

        Minä kun olen ilman päihteitä koittanut kaikkia mahdollisia tajunnantilamuutoksia elämäni aikana, mutta kaikista muista selvisin hyvin paitsi lääkeaineen haittavaikutusreaktiosta, joka pätki tajuntaa, teki uneliaaksi, laski tajunnantasoa, aiheutti sekavaa oloa jne.
        Mutta muuten on kokeiltu lapsena parapsykologiaa, myöhemmin shamanismia ja joogin samadheja ja transsitassia montaa sorttia ja henkilólentoyhteyksiä ja montaa lajia uskonnollisia rituaaleja jne.
        Kaiken pää kesti hyvin, paitsi läkeaineen haittavaikutusreaktiota.

        "poiuytredsdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän tässä on tarkoitus keskustella harhoista eikä mielikuvista.

        Aivan. Minua vain kiinnostaisi ymmärtää tarkemmin harhan olemus, että mikä se on ?
        Onko sillä yhteys Raamatussa mainittuun harhaan ?
        Itse olen päätellyt, että harha on vale mielikuvitus, johon uskoo ? Onko niin ?


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Minua vain kiinnostaisi ymmärtää tarkemmin harhan olemus, että mikä se on ?
        Onko sillä yhteys Raamatussa mainittuun harhaan ?
        Itse olen päätellyt, että harha on vale mielikuvitus, johon uskoo ? Onko niin ?


        "poiuytrfghjk"

        Harha edellyttää valeen ja mielikuvan yhdistelmää ?

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän tässä on tarkoitus keskustella harhoista eikä mielikuvista.

        Eräällä tuntemallani henkilöllä on skitsofrenia. Hän väittää olevansa uskovainen ja omaavansa profetioita. jne. Mutta aika outoa niin tuo samainen henkilö on nähnyt käärmeen rappukäytävässä, joka oli hänen omien sanojensa mukaan harhanäky. Siis tällaista.


      • Anonyymi

        Ei kun siis minua tosissaan kiinnostaa eri harhan käsitteiden ja niiden merkityksen vertailu .


        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräällä tuntemallani henkilöllä on skitsofrenia. Hän väittää olevansa uskovainen ja omaavansa profetioita. jne. Mutta aika outoa niin tuo samainen henkilö on nähnyt käärmeen rappukäytävässä, joka oli hänen omien sanojensa mukaan harhanäky. Siis tällaista.

        Uskon kyllä niin harhanäyt voivat olla myös käärmeitä. No meillä on kolme melko pitkää käärmettä kotona, jopa pythonkin. Kerran säikähdin et pääsiko rappukäytävään, kun terraario oli jäänyt auki ja siellä se ossi luikerteli kohti avoinna olevaa rappukäytävän ovea. Ei ehtinyt naapuriin.

        Toinen läheltäpiti tilanne oli kans kun parvekkeella oli päässyt terraariosta ja kiersi itseään parvekkeen reunalle, kurkotteli jo ylöspäin päästäkseen seuraavalle parvekkeelle. Ei siinä muuta, mutta saattavat olla vieraille melko ärhäköitä. Kielellään tunnistavat tutut ja vieraat.

        On se niin kiva kun naapurin python luikertelee kutittelemaan varpaidenvälistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin. Harhanäyt voivat olla harmahtavia, kirkkaita, selviä, epäselviä, sumeita jne. Terveet aivot niin mitään olematonta et näe. Sairailla aivoilla näkee harhoja. Sitten on huumeiden käyttäjät, jotka nimenomaan hakevat huumausaineilla erilaisia harhanäkyjä.

        Sairaat aivot vääristävät todellisen maailman.

        Skitsofreenikoilla näkyy kuvantamistutkimuksissa poikkeavaa ja joillakin jopa aivokammiot ovat suurentuneet ja aivomassa poikkeavaa.

        Hindujen jumalat Wikipedia kannattaa nyt klikkailla jumalien nimiä ja katsoa oikein tarkkaan niitä käärmeitä . Ne on Egyptin vanhoja henkiä uskontoja muistatte jopa Mooses siinailla korotti käärmettä vastamyrkkynä ja faaraoiden patsailla on päässä käärmeet. Ette ole mitenkään tyhmiä ne liittyy meditaatioon Intiassa Burmassa Tiibetissä bruneissa Balilla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräällä tuntemallani henkilöllä on skitsofrenia. Hän väittää olevansa uskovainen ja omaavansa profetioita. jne. Mutta aika outoa niin tuo samainen henkilö on nähnyt käärmeen rappukäytävässä, joka oli hänen omien sanojensa mukaan harhanäky. Siis tällaista.

        No oikeita käärmeitä näkyy vessoissa ja rapuissa koska käärmeitä on oikeasti luonnossa ja lemmikkinä niitä karkailee aina välillä. Jos näkee sellaisen pitää soittaa palolaitokselle tai Eläinsuojeluun.Ne otetaan kiinni viedään eläin tarhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä niin harhanäyt voivat olla myös käärmeitä. No meillä on kolme melko pitkää käärmettä kotona, jopa pythonkin. Kerran säikähdin et pääsiko rappukäytävään, kun terraario oli jäänyt auki ja siellä se ossi luikerteli kohti avoinna olevaa rappukäytävän ovea. Ei ehtinyt naapuriin.

        Toinen läheltäpiti tilanne oli kans kun parvekkeella oli päässyt terraariosta ja kiersi itseään parvekkeen reunalle, kurkotteli jo ylöspäin päästäkseen seuraavalle parvekkeelle. Ei siinä muuta, mutta saattavat olla vieraille melko ärhäköitä. Kielellään tunnistavat tutut ja vieraat.

        On se niin kiva kun naapurin python luikertelee kutittelemaan varpaidenvälistä.

        Kirjassa nimeltä käärmeen lumous voitte lukea miten käärmeet hävitetään ja miten noituus loppuu.Tai kirjassa olin noita miten voi vapautua. Kirjastossa oli ainakin ennen.Tosi elämästä lyö käärmeen pää murskaksi.Se on se Egyptin orjuuden demoni.


    • Anonyymi

      Aloittaja tarkoittaa harhoja, joissa on näkynyt käärme. Ymmärsitte varmaan tuon asian.

      • Anonyymi

        Ymmärsin, mutta minusta tuntuu että ehkä me molemmat vastaajat ajattelimme auttaa häntä.

        Minua itseäni kiinnostaisi älyllisesti ajatellen mikä tarkalleenottaen on ero harhan näkemisen ja voimakkaasti visualisoidun kuvan tai visualisoidun ajatuksen tai puheen välillä ? Siksi vastasin tähän.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin, mutta minusta tuntuu että ehkä me molemmat vastaajat ajattelimme auttaa häntä.

        Minua itseäni kiinnostaisi älyllisesti ajatellen mikä tarkalleenottaen on ero harhan näkemisen ja voimakkaasti visualisoidun kuvan tai visualisoidun ajatuksen tai puheen välillä ? Siksi vastasin tähän.


        "poiuytrdfghj"

        Siis jos joku puhuu minulle smurffeista ja minä häntä kuunnellessani näen smurffeja niin, niin monethan niissä luureissa piti tuota hyvin outona ja saivat minutkin pelkäämään , mutta kun tuo on periaatteessa aivan normaali ajattelutoiminto visuualiselle ajattelijalle, ja sitä voimakkaammin ne kuvat näkyy mitä voimakkaammin eläytyen puhujaa kuuntelee.


        "poiuygfghjm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos joku puhuu minulle smurffeista ja minä häntä kuunnellessani näen smurffeja niin, niin monethan niissä luureissa piti tuota hyvin outona ja saivat minutkin pelkäämään , mutta kun tuo on periaatteessa aivan normaali ajattelutoiminto visuualiselle ajattelijalle, ja sitä voimakkaammin ne kuvat näkyy mitä voimakkaammin eläytyen puhujaa kuuntelee.


        "poiuygfghjm"

        Olen kysynyt asiantuntijaltakin että voiko tuolloista visualisointia pystyä estämään vai onko se väistämättä automaattista aivotoiminnoille. Heitä pohditutti sama asia, siis eivät tienneet siihen vastausta,


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin, mutta minusta tuntuu että ehkä me molemmat vastaajat ajattelimme auttaa häntä.

        Minua itseäni kiinnostaisi älyllisesti ajatellen mikä tarkalleenottaen on ero harhan näkemisen ja voimakkaasti visualisoidun kuvan tai visualisoidun ajatuksen tai puheen välillä ? Siksi vastasin tähän.


        "poiuytrdfghj"

        Eiköhän se harhanäky ole sellainen, että potilas/ sairas nähdessään harhanäyn uskoo sen olevan oikea esine, eläin tai muu, mitä täällä nyt maailmassa onkin. Tavallisimmat harhanäyt ovat jotain pieniä hyönteisiä, sitten on käärmeet joillakin ym. Ja ne ovat todellakin heille ihan oikean näköisiä. Ne liikkuvat.


      • Anonyymi

        Niin kyllä kerran mies joku mies näki käärmeen vessan pytyssä mutta se oli joko noituus huumeet tai oikea sillä monia käärmeitä on lemmikkinä mikä on sairasta oikeasti. Egyptin vatsatanssijat niitä käytti.Gurut.Pään murskaaminen niiltä auttaa ja noutakirjojen hävitys. Polttamalla. Ristiä seinille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä kerran mies joku mies näki käärmeen vessan pytyssä mutta se oli joko noituus huumeet tai oikea sillä monia käärmeitä on lemmikkinä mikä on sairasta oikeasti. Egyptin vatsatanssijat niitä käytti.Gurut.Pään murskaaminen niiltä auttaa ja noutakirjojen hävitys. Polttamalla. Ristiä seinille.

        Budhassa hinduissa shamaaneissa on henkiä mitkä on käärmeen näköisiä kuin käärmeitä. Meditoidessa.


    • Anonyymi

      Eli siis käärmeiden näkeminen oikeasti ei ole outoa, eikä käärmeiden näkeminen unissa tai mielikuvissa tai mielikuvituksessa kuvitellessa tai visualisoidessa ole outoa.

      Mikä on outoa käärmeen näkemistä ?


      "poiuytredfghj"

      • Anonyymi

        Hyvin harvoin ajattelen tai näen käärmeitä. Mutta kyllä niitä nyt tätä ketjua pohtiessa näkyy,


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Unet ovat eri asia kuin harhanäyt valveilla ollessa.


    • Anonyymi

      Joopa, on se varmaan karmeeta kun käärmeitä luikertelee illalla lattialla ja nousevat sit yön aikana viereesi.

      • Anonyymi

        Niin ja rappukäytävästähän ne tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rappukäytävästähän ne tulee.

        Ihan oikeastikin saattaa käydä niin. Yhden tutun tytöllä oli muutama vuosi sitten lemmikkinä kaksi viljakäärmettä, olivat aika pieniä vielä ja toinen niistä hävisi. Yhtenä päivänä naapuri samasta rapusta kyseli, että tietääkö hän kenen käärme on rappukäytävässä. Tämä tapahtui noin kymmenen vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja rappukäytävästähän ne tulee.

        Käärmeitä näkyy mielisairaaloiden läheisyydessä. Ne näyt ilmaantuvat, kun muuttaa johonkin mielisairaalan kupeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käärmeitä näkyy mielisairaaloiden läheisyydessä. Ne näyt ilmaantuvat, kun muuttaa johonkin mielisairaalan kupeeseen.

        Mistä tollanen johtuu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käärmeitä näkyy mielisairaaloiden läheisyydessä. Ne näyt ilmaantuvat, kun muuttaa johonkin mielisairaalan kupeeseen.

        Kidutettu ja ihmisiä eri uskonnoilla. Meiltä vei Jehova TV ja vapaakirkollinen stereot.


    • Anonyymi

      No jos näette käärmeitä muualla kuin luonnossa, tai terraariossa, niin siitä tiedätte että ne eivät ole oikeita. Eli hoitoon vaan mars mars.

      • Anonyymi

        Poiuhan näkee niitä käärmeitä jopa luikertelevan tuolin selkänojalla ja pitää sitä terveen henkilön näkynä.

        41neurologistavaivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poiuhan näkee niitä käärmeitä jopa luikertelevan tuolin selkänojalla ja pitää sitä terveen henkilön näkynä.

        41neurologistavaivaa

        heh
        minä näen kaikkea mistä puhutaan. En ole enää nähny käärmeitä kun unohdin tän aiheen muulta kiireeltä.


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Sininen postilaatikko mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen postilaatikko mukaan.

        Eräällä tuttavallani oli siniseen postilaatikkoon luikerrellut melko isokokoinen käärme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräällä tuttavallani oli siniseen postilaatikkoon luikerrellut melko isokokoinen käärme.

        Mun erääl tuttaval oli vaaleenpunases pitsimekos kääriytynyt käärme. Onneks huomattii ajois ettei pistänyt.


      • Anonyymi

        Vantaalla löytyi lisko oli jostain päässyt karkuun niin joesta ja Turussa on niitä.


    • Anonyymi

      En ole itse nähnyt harhanäkyjä vaan olen nähnyt kuvan joka otettiin yli 10 megapikselin järjestelmäkamerslla ja siinä näkyi olioita joita ei terve ihminen paljain silmin näe. Kuva oli otettu tunnelissa 60 m maanpinnan alla. Käärmeitä ei näkynyt mutta muita manalan asukkeja kylläkin.

      • Anonyymi

        Olenkin melko varma että osa ainakin näistä näyistä on todellisia. Tavallinen tallaaja niitä vaan ei näe. Eikä tarvitse nähdäkkään sillä siitä mielenterveys järkkyy.


      • Anonyymi

        Manala on juuri budhassa.


    • Anonyymi

      tarkoitatteko käärmeitä vai nahkaansa luovia ja sihiseviä sairaanhoitajia,
      mitkä keksivät loputtomiin vikaa potilaan päänsisäisestä maailmasta?

      hietin osittain vitsinä tämän ja osittain totena sillä näinhän tämä menee loppujen lopuksi.

      • Anonyymi

        Kaikkea sitä saakin lukea.

        Postilaatikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea sitä saakin lukea.

        Postilaatikko.

        Palstalla näkyy olevan taas runsaanlaisesti näitä käärmeennäkijöitä.


    • Anonyymi

      mun mielestä ei ole mitenkään kauheen kummallista vaikka "nähdä" käärmeitä, vaikka ei oliskaan mitään fyysisiä käärmeitä, koska käärmeitä näkee jos ajattelee käärmeitä tai puhutaan käärmeistä tai kuulee tai lukee käärmeistä tai näkee unta käärmeistä tai visualisoi käärmeitä tarkoituksellisesti vaikka käärmemaalaukseen, on juuri katsonut elokuvaa käärmeistä, tai kuvaa mielessään symbolisesti jotakin tunnetta käärmeillä tai mieleen kohoaa muisto käärmeistä tms. Missä sitten menee raja että se käärmekuva on jotenkin vääränlainen ?

      "poiuytrdfghj"

    • Anonyymi

      Oltiin muutaman kaverin kanssa dyykkaamassa roskiksia. Monesti dyykataan yöllä. Vaan mitä? Pitkällä kepillä kaivetaan ja tongitaan roinia. Kävi niin, että kaverini keppiin tarrautui kuristajakäärme keskellä yötä roskiksesta. Se iski hampaat kaverin käsivarteen ja kietoutui käden ja vartalon ympärille jollain tavoin. Soitettiin apua paikalle. Joten vaarallisia ne roskiskeikat.

      • Anonyymi

        Kyllästyy lemmikkiin niin roskiinhan se sitten joutuu ja jatkaa matkaansa sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyy lemmikkiin niin roskiinhan se sitten joutuu ja jatkaa matkaansa sieltä.

        Roskista löytyy rottia kissoja luita elukan paskaa kusisia vaippoja ja kusista kissanhiekkaa. Woodoonukkeja noita iskuja amuletteja jogakirjoja uskonto kirjoja ....ei niitä saa penkoa ilman suojaimia siellä on räkäpaperia ja kaikkea.


    • Anonyymi

      unreal

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe