Tuleee täysin muusta rahamailmasta irtautunut pankki, uskonveljet ja ketut mistää nastaqista tms muista pörsseistä, tulee OMA pörssi ! Heitä vanha afrikan tähtesi roskiin sillä One tuo omaa pelialustaa. Onnenpyörä on jo pyörinyt. Ruletti tulee kunhan intialaiset auditoijat ovat saaneet softansa pyöriin ja omaksuneet onekoulutuksen !
One imperiumi syntyy
3
130
Vastaukset
Tämä on täysin oikea oletus. Ainakin jos kuuntelee MAAJOHTAJAn viimeisimpiä viestejä! Kyllä, näin se käy olemaan!!
Onecoinin lohkoketju on auditoitu jonkun toimesta. Ja se joka ei usko tähän auditointiin saa potkut, sillä ainoastaan uskovaisille on luvassa luvattu maa ja tulevaisuus, taloudellinen riippumattomuus!
Jos et usko, kohtako on kova. Mieti! MIETI!!
Poijjaat!!! Taasen!- Anonyymi
Suomen pankki on se keskus pankki joka ottaa oneconnat haltuunsa.
En delvalvoi KUlliperi/Koivunoksa sanoi et myöhemmin voidaan ottaa virtuaallirahaa vaikka holvi täyteeen.
Nyt se ilonpäivä sitten koitti, veskat täynnä ja ne tyhjennetään holviin.
Arvo on vakiintunut. Sijoittakaa
T. Mauno - Anonyymi
Minä ainakin uskon että Ruja vielä palaa ja palauttaa rahat. Varmana ei ole manit veskassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17858
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63681- 11672
- 38579
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..69577