Tämä loppuu pian.

Anonyymi

Olen kulkenut henkisessä mielessä pitkän tien ja nyt olen valmis.

Haluan sanoa sen sinulle kahden kesken.
Loppu.

22

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varoittele ny vähän häntä vaikka ensin whatsappilla, tekstarilla, s-postilla t m s ettei se sun kohteesi järkyty iha suunniltaan.

    • Anonyymi

      Mikä? Tiskiainekko?

      • Anonyymi

        Ap on lopultaki valmis ostamaan sitä tiskiainetta.
        Pitkän henkisen kehityksen tuloksena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on lopultaki valmis ostamaan sitä tiskiainetta.
        Pitkän henkisen kehityksen tuloksena!

        Joo, saavutus se on sekin!


    • Anonyymi

      Silloin kun on tarve kirjoittaa siitä, ei mielestäni tilanne ole vielä selvä. Olet varmasti irrottautumassa vielä, tsemppiä tulevaan!

      • Anonyymi

        Ei tuo ole totta! Itse samaistun ap sanomaan. Itse myös kulkenut pitkän tien, yli vuoden. Kesällä kerroin tunteistani hänelle, silloin muistaakseni kirjoitin jotain samantapaisia vähän ennen.

        Kun päätöksen sanoo ääneen itselleen, silloin se vahvistaa rohkeutta irl mennä kynnyksen yli. Ei sillä ole merkitystä tekeekö sen tänään, huomenna vai viikon päästä.

        Rohkeutta AP, se kannattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole totta! Itse samaistun ap sanomaan. Itse myös kulkenut pitkän tien, yli vuoden. Kesällä kerroin tunteistani hänelle, silloin muistaakseni kirjoitin jotain samantapaisia vähän ennen.

        Kun päätöksen sanoo ääneen itselleen, silloin se vahvistaa rohkeutta irl mennä kynnyksen yli. Ei sillä ole merkitystä tekeekö sen tänään, huomenna vai viikon päästä.

        Rohkeutta AP, se kannattaa!

        Ja samoin, kun luin aloituksen uudestaan, sama pätee eropäätöksen. Myös omakohtainen ratkaisu menneeltä kesältä. Joskus on parempi luovuttaa kuin jatkaa hampaat irvessä.


    • Anonyymi

      Tsemppiä asian kertomiseen! Tuo nyt on reiluinta mitä voit tehdä, kohdata kahden kasvokkain kertoen päätöksesi.

    • Anonyymi

      Kerro mulle, olen valmis kuulemaan sua ja kohtaamaan sut. Mua ei tarvi pelätä. Toivoisin niin että voisimme kohdata ja jutella rauhassa.

    • Anonyymi

      Moni käy läpi henkistä tietä, parisuhde saattaa aloittaa sen muttei ole syy.

    • Anonyymi

      Oishan se kivempi käydä henkistä tietä kahdestaan, jakaa kokemuksia ja tuntemuksia.

    • Anonyymi

      Matka alkaa ja matka loppuu.

      Alku ja loppu olivat hyvin erilaiset.
      Mutta siitä erilaisuudesta tiesi / tietää että matka on päättynyt.

      Tiet ovat kulkeneet erillään liian suuren osan matkasta, yhteys on kadonnut.
      Se yhteys mikä ei olisi koskaan saanut kadota.

      Se mihin yhteys katosi kertoo että mitään oikeaa ei ollut olemassakaan.
      Heti tämänkin viestin jälkeen kaikki palautui vanhoille urille, vanhoihin, tuttuihin ja mukaviksi havaittuihin asioihin.

      Et sinä koskaan tule minulle mitään puhumaan.
      Minä tiedän sen ja sinä itsekin tiedät sen.

      • Anonyymi

        Voi kuinka en mitään muuta elämässäni toivoisi kuin että yhteys katoisi ja voisin palata normaaliin elämään ilman toisten häiritseviä ajatuksia. Haluisin niin paljon palata vanhaan iloiseen itseeni.


    • Anonyymi

      Aloittajalle haluaisin esittää kysymyksen aikooko hän tosissaan olla kahdenkesken kertomassa asian vai oliko vain tavanomaista palstalle heitettyä huuhaata hetken mielijohteesta.

    • Anonyymi

      Oletko valmis, oikeasti. Kohtaamaan hänet ja kertomaan. Epäilen lujasti. Epäilen kaikkea mitä tänne laitetaan kertoen mitä tulen tekemään. En usko sen koskaan toteutuvan.
      Toivottavasti olen väärässä.

    • Anonyymi

      Henkisessä mielessä . . . mitä se tarkoittaa. Ei se valmius ja pitkän henkisen tien kulkeminen ainakaan ikäväpalstalla mesomista lopettanut.

    • Anonyymi

      Niin mikä siis loppuu ?

    • Anonyymi

      Ei näytä olevan tietoakaan loppumisesta.

    • Anonyymi

      Auttoiko pitkä henkinen tie sinut paremmaksi ihmiseksi.

    • Anonyymi

      No sinä henkisen tien kulkenut siellä, joko on asiat naamatusten puhuttu selviksi?

      • Anonyymi

        150 % varmuudella ei ole eikä tule koskaan olemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150 % varmuudella ei ole eikä tule koskaan olemaankaan.

        Olet pahimman luokan narsisti mies moni on kanssani samaa mieltä. Lyöt ruokkivaa kättä, ilman häntä olisit köyhä paska, mieti sitä. Kuinka kehtaat et ole itse mikään erikoinen olet suhteilla pomoksi noussut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe