Tämä loppuu pian.

Anonyymi

Olen kulkenut henkisessä mielessä pitkän tien ja nyt olen valmis.

Haluan sanoa sen sinulle kahden kesken.
Loppu.

23

<50

Vastaukset

• Ja harjoittelet vähän ensin näin yleisellä palstalla?

• Varoittele ny vähän häntä vaikka ensin whatsappilla, tekstarilla, s-postilla t m s ettei se sun kohteesi järkyty iha suunniltaan.

• Mikä? Tiskiainekko?

• Ap on lopultaki valmis ostamaan sitä tiskiainetta.
      Pitkän henkisen kehityksen tuloksena!

• Anonyymi kirjoitti:

Ap on lopultaki valmis ostamaan sitä tiskiainetta.
      Pitkän henkisen kehityksen tuloksena!

Joo, saavutus se on sekin!

• Silloin kun on tarve kirjoittaa siitä, ei mielestäni tilanne ole vielä selvä. Olet varmasti irrottautumassa vielä, tsemppiä tulevaan!

• Ei tuo ole totta! Itse samaistun ap sanomaan. Itse myös kulkenut pitkän tien, yli vuoden. Kesällä kerroin tunteistani hänelle, silloin muistaakseni kirjoitin jotain samantapaisia vähän ennen.

Kun päätöksen sanoo ääneen itselleen, silloin se vahvistaa rohkeutta irl mennä kynnyksen yli. Ei sillä ole merkitystä tekeekö sen tänään, huomenna vai viikon päästä.

Rohkeutta AP, se kannattaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole totta! Itse samaistun ap sanomaan. Itse myös kulkenut pitkän tien, yli vuoden. Kesällä kerroin tunteistani hänelle, silloin muistaakseni kirjoitin jotain samantapaisia vähän ennen.

Kun päätöksen sanoo ääneen itselleen, silloin se vahvistaa rohkeutta irl mennä kynnyksen yli. Ei sillä ole merkitystä tekeekö sen tänään, huomenna vai viikon päästä.

Rohkeutta AP, se kannattaa!

Ja samoin, kun luin aloituksen uudestaan, sama pätee eropäätöksen. Myös omakohtainen ratkaisu menneeltä kesältä. Joskus on parempi luovuttaa kuin jatkaa hampaat irvessä.

• Tsemppiä asian kertomiseen! Tuo nyt on reiluinta mitä voit tehdä, kohdata kahden kasvokkain kertoen päätöksesi.

• Kerro mulle, olen valmis kuulemaan sua ja kohtaamaan sut. Mua ei tarvi pelätä. Toivoisin niin että voisimme kohdata ja jutella rauhassa.

• Moni käy läpi henkistä tietä, parisuhde saattaa aloittaa sen muttei ole syy.

• Oishan se kivempi käydä henkistä tietä kahdestaan, jakaa kokemuksia ja tuntemuksia.

• Matka alkaa ja matka loppuu.

Alku ja loppu olivat hyvin erilaiset.
    Mutta siitä erilaisuudesta tiesi / tietää että matka on päättynyt.

Tiet ovat kulkeneet erillään liian suuren osan matkasta, yhteys on kadonnut.
    Se yhteys mikä ei olisi koskaan saanut kadota.

Se mihin yhteys katosi kertoo että mitään oikeaa ei ollut olemassakaan.
    Heti tämänkin viestin jälkeen kaikki palautui vanhoille urille, vanhoihin, tuttuihin ja mukaviksi havaittuihin asioihin.

Et sinä koskaan tule minulle mitään puhumaan.
    Minä tiedän sen ja sinä itsekin tiedät sen.

• Voi kuinka en mitään muuta elämässäni toivoisi kuin että yhteys katoisi ja voisin palata normaaliin elämään ilman toisten häiritseviä ajatuksia. Haluisin niin paljon palata vanhaan iloiseen itseeni.

• Aloittajalle haluaisin esittää kysymyksen aikooko hän tosissaan olla kahdenkesken kertomassa asian vai oliko vain tavanomaista palstalle heitettyä huuhaata hetken mielijohteesta.

• Oletko valmis, oikeasti. Kohtaamaan hänet ja kertomaan. Epäilen lujasti. Epäilen kaikkea mitä tänne laitetaan kertoen mitä tulen tekemään. En usko sen koskaan toteutuvan.
    Toivottavasti olen väärässä.

• Henkisessä mielessä . . . mitä se tarkoittaa. Ei se valmius ja pitkän henkisen tien kulkeminen ainakaan ikäväpalstalla mesomista lopettanut.

• Niin mikä siis loppuu ?

• Ei näytä olevan tietoakaan loppumisesta.

• Auttoiko pitkä henkinen tie sinut paremmaksi ihmiseksi.

• No sinä henkisen tien kulkenut siellä, joko on asiat naamatusten puhuttu selviksi?

• 150 % varmuudella ei ole eikä tule koskaan olemaankaan.

• Anonyymi kirjoitti:

150 % varmuudella ei ole eikä tule koskaan olemaankaan.

Olet pahimman luokan narsisti mies moni on kanssani samaa mieltä. Lyöt ruokkivaa kättä, ilman häntä olisit köyhä paska, mieti sitä. Kuinka kehtaat et ole itse mikään erikoinen olet suhteilla pomoksi noussut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.