Isorintaista naista, joka kaipaisi rintojen huomioimista

Kiihottaa ajatus siitä, että pääsisi hyväilemään, puristelemaan, imemään ja nuolemaan isoja rintoja. Oisko täällä naista pääkaupunkiseudun alueelta, joka kaipaisi erityisesti rintojen huomioimista. Musta olisi kiihottavaa päästä tuottamaan sulle nautintoa, istua vaikka sun takana ja hyväillä rintoja. Voisin myös hieroa öljyisin käsin sun rintoja, toivottavasti tuottaen suurta mielihyvää ja saaden sut kiemurtelemaan kiimasta.

12

<50

Vastaukset

• Harmi etten asu pääkaupunkiseudulla. Antaisin niin mielelläni isot rintani käsittelyysi...

• Missäpäin asut sitten ? Laita ihmeessä sähköpostia mun @suomi24.fi sähköpostiin niin jutellaan lisää

• Isot rinnat nam nam

• SeikkailevaMies kirjoitti:

Missäpäin asut sitten ? Laita ihmeessä sähköpostia mun @suomi24.fi sähköpostiin niin jutellaan lisää

Laitoin s-postia

• Kuopiosta löytyisi...

• Turhan kaukana, valitettavasti ;)

• P-savo olen. Rintoja imee nuolla nam. jorkki65@suomi24.fi

• Lahden seutuvillakin olisi tässä yksi naisen rintoja rakastava viisikymppiä jo saavuttanut autoileva vapaa mies. Aloittaja kuvasi hienosti kuinka naista voi pitää hyvänä ja tuottaa nautintoa. Peukku sille.
      Viestiä voi minullekkin laittaa. (anteeksi, että lainaan ketjuasi näin)

1plus1_on_69@suomi24.fi

• Hei Kuopoista. Heitäppä postia ago61@suomi24.fi. Olen aivan Kuopion kupeesta. Matkailuautossa tavaittas? Kävisikö?

• Laitoin postia...

• Minä suorastaan rakastan pidellä rintoja. Tykkään kaiken kokoisista rinnoista.
      Jos Turun suunnalta löytysi vakitapaamisin niin olisi ihanaa.

Laita meiliä: olasase@suomi24.fi

• Minäkin pidän isoista rinnoista ja isoista tytöistä.
      Kuopiosta etelään päin kun olisi seuraa. M55.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      103
      4950
    2. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      172
      1286
    3. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      124
      1112
    4. Ketä kaipaatte?

Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      95
      1105