Vaihtakaa jo...

Anonyymi

Maria Ohisalo johonkin
fiksumpaan poliitikkoon.

20

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jani Toivola tilalle, hän sentään piti meidänt taksikuskit työllistettynä.

    • Anonyymi

      Joku tilalle? Ensin pitäisi jonkun loikata vihreisiin!

      • Anonyymi

        Hyvä soluttautuja vain kehiin niin asia on korjattu ja minulla on jo oivallinen mies tuohon tehtävään ja hän on toverimme Moktar Gubta.
        Siihen loppuu viherpunikeilta nauraminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä puolueesta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt yhtään, ei siis ainuttakaan, täysjärkistä.

    • Anonyymi

      Ohisalo on nyt ainakin fiksumpi kuin kukaan tähän kommentoinut. Se on fakta.

      • Anonyymi

        Kellään nykyisen hallituksen ministerillä ei ole mitään tajua mistään on vain koheltamista ja koko heidän hölmöily vie maamme täysin velkakierteeseen josta ei ole takaisin tuloa.
        Olemme pahemmassa lirissä kun tämä Ohisalo alkaa osallistua Turkista tuleviin miljoonien pakolaisten sijoittamiseen maahamme.


    • Anonyymi

      Se yksi vihreä lopetti yhden naisen (henkilön) mielenosoituksen, niin tämä puheenjohtaja aloitti halveeraamisen, käyttämällä aloitusta ARVON, arvoisan sijasta. Miksi vihreiden pitää vit...., päteä lapsellisella tavalla? Lapsellista.

    • Anonyymi

      Eikö sillä ole edes alkeellisia käytöstapoja? Onpa todella ylimielinen ihminen?

    • Anonyymi

      Voihan kompuroiva hallitus jo suunnitella vaihtoa.

    • Anonyymi

      Ohisalo haluaa mamuttaa Suomen,että ne ei huku Välimereen?? Muut EU-maat ei halua mmuja riesaksi!

    • Anonyymi

      Miksi sen ainoa argumentti on, pitääkö hukuttaa Välimereen?

      • Anonyymi

        Juuri se hukuttaa näitä elättejä Välimereen? Kuukevat,että Suomi ottaa elättejää.. Päästävä vain Välimeren yli..😂


    • Anonyymi

      pride marssija vihreistä ei löydy fiksuja politiikkoja, jos joku muuta väittää niin se on yhtä totta kuin: Pekka Haaviston "vaimo" on raskaana

    • Anonyymi

      Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!
      Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!
      Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti.
      Hyvä Maria! Tsemppiä ja voimia - jatka arvokasta työtäsi!

      • "Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!"

        Ei niin arvostettu kuin "tri" Haavisto :-)

        "Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!"

        Miten niin.
        Hän on rasisti eikä halua pakolaisia aasiasta.
        Lisöksi hän lisää hiilijalanjälkeä tuomalla kaikki elintasopakolaiset ja muut hölmöläöiset afrikan sarvesta tänne elintasoihmeeseen.


        "Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti."

        Jjuuri näin.
        Koulutettuja ei saa Afrikasta, mutta Aasiasta saa.


    • Anonyymi

      Maria on huippu. Parasta laatua. Arvostan häntä.

    • Anonyymi

      Ei vihreissä ole fiksuja, mutta aatehihhuleita ja huurupäitä on pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Niinpä...ideologia menee yli totuuden, kovasti luonnosta ym ollaan huolissaan, mutta toimivat itse vastoin luonnonlakeja: sateenkaariväki...mites vaikka Pekka Haavisto vaimonsa kanssa lisääntyy niin kuin luonto on sen suunnitellut ?


    • Anonyymi

      Ei voida vaihtaa, hänhän on fiksuin vihreä, sehän kertoo paljon tästä porukasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe