Vaihtakaa jo...

Anonyymi

Maria Ohisalo johonkin
fiksumpaan poliitikkoon.

20

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jani Toivola tilalle, hän sentään piti meidänt taksikuskit työllistettynä.

    • Anonyymi

      Joku tilalle? Ensin pitäisi jonkun loikata vihreisiin!

      • Anonyymi

        Hyvä soluttautuja vain kehiin niin asia on korjattu ja minulla on jo oivallinen mies tuohon tehtävään ja hän on toverimme Moktar Gubta.
        Siihen loppuu viherpunikeilta nauraminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä puolueesta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt yhtään, ei siis ainuttakaan, täysjärkistä.

    • Anonyymi

      Ohisalo on nyt ainakin fiksumpi kuin kukaan tähän kommentoinut. Se on fakta.

      • Anonyymi

        Kellään nykyisen hallituksen ministerillä ei ole mitään tajua mistään on vain koheltamista ja koko heidän hölmöily vie maamme täysin velkakierteeseen josta ei ole takaisin tuloa.
        Olemme pahemmassa lirissä kun tämä Ohisalo alkaa osallistua Turkista tuleviin miljoonien pakolaisten sijoittamiseen maahamme.


    • Anonyymi

      Se yksi vihreä lopetti yhden naisen (henkilön) mielenosoituksen, niin tämä puheenjohtaja aloitti halveeraamisen, käyttämällä aloitusta ARVON, arvoisan sijasta. Miksi vihreiden pitää vit...., päteä lapsellisella tavalla? Lapsellista.

    • Anonyymi

      Eikö sillä ole edes alkeellisia käytöstapoja? Onpa todella ylimielinen ihminen?

    • Anonyymi

      Voihan kompuroiva hallitus jo suunnitella vaihtoa.

    • Anonyymi

      Ohisalo haluaa mamuttaa Suomen,että ne ei huku Välimereen?? Muut EU-maat ei halua mmuja riesaksi!

    • Anonyymi

      Miksi sen ainoa argumentti on, pitääkö hukuttaa Välimereen?

      • Anonyymi

        Juuri se hukuttaa näitä elättejä Välimereen? Kuukevat,että Suomi ottaa elättejää.. Päästävä vain Välimeren yli..😂


    • Anonyymi

      pride marssija vihreistä ei löydy fiksuja politiikkoja, jos joku muuta väittää niin se on yhtä totta kuin: Pekka Haaviston "vaimo" on raskaana

    • Anonyymi

      Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!
      Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!
      Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti.
      Hyvä Maria! Tsemppiä ja voimia - jatka arvokasta työtäsi!

      • "Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!"

        Ei niin arvostettu kuin "tri" Haavisto :-)

        "Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!"

        Miten niin.
        Hän on rasisti eikä halua pakolaisia aasiasta.
        Lisöksi hän lisää hiilijalanjälkeä tuomalla kaikki elintasopakolaiset ja muut hölmöläöiset afrikan sarvesta tänne elintasoihmeeseen.


        "Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti."

        Jjuuri näin.
        Koulutettuja ei saa Afrikasta, mutta Aasiasta saa.


    • Anonyymi

      Maria on huippu. Parasta laatua. Arvostan häntä.

    • Anonyymi

      Ei vihreissä ole fiksuja, mutta aatehihhuleita ja huurupäitä on pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Niinpä...ideologia menee yli totuuden, kovasti luonnosta ym ollaan huolissaan, mutta toimivat itse vastoin luonnonlakeja: sateenkaariväki...mites vaikka Pekka Haavisto vaimonsa kanssa lisääntyy niin kuin luonto on sen suunnitellut ?


    • Anonyymi

      Ei voida vaihtaa, hänhän on fiksuin vihreä, sehän kertoo paljon tästä porukasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe