Vaihtakaa jo...

Anonyymi

Maria Ohisalo johonkin
fiksumpaan poliitikkoon.

20

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jani Toivola tilalle, hän sentään piti meidänt taksikuskit työllistettynä.

    • Anonyymi

      Joku tilalle? Ensin pitäisi jonkun loikata vihreisiin!

      • Anonyymi

        Hyvä soluttautuja vain kehiin niin asia on korjattu ja minulla on jo oivallinen mies tuohon tehtävään ja hän on toverimme Moktar Gubta.
        Siihen loppuu viherpunikeilta nauraminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä puolueesta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt yhtään, ei siis ainuttakaan, täysjärkistä.

    • Anonyymi

      Ohisalo on nyt ainakin fiksumpi kuin kukaan tähän kommentoinut. Se on fakta.

      • Anonyymi

        Kellään nykyisen hallituksen ministerillä ei ole mitään tajua mistään on vain koheltamista ja koko heidän hölmöily vie maamme täysin velkakierteeseen josta ei ole takaisin tuloa.
        Olemme pahemmassa lirissä kun tämä Ohisalo alkaa osallistua Turkista tuleviin miljoonien pakolaisten sijoittamiseen maahamme.


    • Anonyymi

      Se yksi vihreä lopetti yhden naisen (henkilön) mielenosoituksen, niin tämä puheenjohtaja aloitti halveeraamisen, käyttämällä aloitusta ARVON, arvoisan sijasta. Miksi vihreiden pitää vit...., päteä lapsellisella tavalla? Lapsellista.

    • Anonyymi

      Eikö sillä ole edes alkeellisia käytöstapoja? Onpa todella ylimielinen ihminen?

    • Anonyymi

      Voihan kompuroiva hallitus jo suunnitella vaihtoa.

    • Anonyymi

      Ohisalo haluaa mamuttaa Suomen,että ne ei huku Välimereen?? Muut EU-maat ei halua mmuja riesaksi!

    • Anonyymi

      Miksi sen ainoa argumentti on, pitääkö hukuttaa Välimereen?

      • Anonyymi

        Juuri se hukuttaa näitä elättejä Välimereen? Kuukevat,että Suomi ottaa elättejää.. Päästävä vain Välimeren yli..😂


    • Anonyymi

      pride marssija vihreistä ei löydy fiksuja politiikkoja, jos joku muuta väittää niin se on yhtä totta kuin: Pekka Haaviston "vaimo" on raskaana

    • Anonyymi

      Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!
      Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!
      Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti.
      Hyvä Maria! Tsemppiä ja voimia - jatka arvokasta työtäsi!

      • "Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!"

        Ei niin arvostettu kuin "tri" Haavisto :-)

        "Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!"

        Miten niin.
        Hän on rasisti eikä halua pakolaisia aasiasta.
        Lisöksi hän lisää hiilijalanjälkeä tuomalla kaikki elintasopakolaiset ja muut hölmöläöiset afrikan sarvesta tänne elintasoihmeeseen.


        "Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti."

        Jjuuri näin.
        Koulutettuja ei saa Afrikasta, mutta Aasiasta saa.


    • Anonyymi

      Maria on huippu. Parasta laatua. Arvostan häntä.

    • Anonyymi

      Ei vihreissä ole fiksuja, mutta aatehihhuleita ja huurupäitä on pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Niinpä...ideologia menee yli totuuden, kovasti luonnosta ym ollaan huolissaan, mutta toimivat itse vastoin luonnonlakeja: sateenkaariväki...mites vaikka Pekka Haavisto vaimonsa kanssa lisääntyy niin kuin luonto on sen suunnitellut ?


    • Anonyymi

      Ei voida vaihtaa, hänhän on fiksuin vihreä, sehän kertoo paljon tästä porukasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe