Vaihtakaa jo...

Anonyymi

Maria Ohisalo johonkin
fiksumpaan poliitikkoon.

20

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jani Toivola tilalle, hän sentään piti meidänt taksikuskit työllistettynä.

    • Anonyymi

      Joku tilalle? Ensin pitäisi jonkun loikata vihreisiin!

      • Anonyymi

        Hyvä soluttautuja vain kehiin niin asia on korjattu ja minulla on jo oivallinen mies tuohon tehtävään ja hän on toverimme Moktar Gubta.
        Siihen loppuu viherpunikeilta nauraminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä puolueesta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt yhtään, ei siis ainuttakaan, täysjärkistä.

    • Anonyymi

      Ohisalo on nyt ainakin fiksumpi kuin kukaan tähän kommentoinut. Se on fakta.

      • Anonyymi

        Kellään nykyisen hallituksen ministerillä ei ole mitään tajua mistään on vain koheltamista ja koko heidän hölmöily vie maamme täysin velkakierteeseen josta ei ole takaisin tuloa.
        Olemme pahemmassa lirissä kun tämä Ohisalo alkaa osallistua Turkista tuleviin miljoonien pakolaisten sijoittamiseen maahamme.


    • Anonyymi

      Se yksi vihreä lopetti yhden naisen (henkilön) mielenosoituksen, niin tämä puheenjohtaja aloitti halveeraamisen, käyttämällä aloitusta ARVON, arvoisan sijasta. Miksi vihreiden pitää vit...., päteä lapsellisella tavalla? Lapsellista.

    • Anonyymi

      Eikö sillä ole edes alkeellisia käytöstapoja? Onpa todella ylimielinen ihminen?

    • Anonyymi

      Voihan kompuroiva hallitus jo suunnitella vaihtoa.

    • Anonyymi

      Ohisalo haluaa mamuttaa Suomen,että ne ei huku Välimereen?? Muut EU-maat ei halua mmuja riesaksi!

    • Anonyymi

      Miksi sen ainoa argumentti on, pitääkö hukuttaa Välimereen?

      • Anonyymi

        Juuri se hukuttaa näitä elättejä Välimereen? Kuukevat,että Suomi ottaa elättejää.. Päästävä vain Välimeren yli..😂


    • Anonyymi

      pride marssija vihreistä ei löydy fiksuja politiikkoja, jos joku muuta väittää niin se on yhtä totta kuin: Pekka Haaviston "vaimo" on raskaana

    • Anonyymi

      Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!
      Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!
      Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti.
      Hyvä Maria! Tsemppiä ja voimia - jatka arvokasta työtäsi!

      • "Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!"

        Ei niin arvostettu kuin "tri" Haavisto :-)

        "Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!"

        Miten niin.
        Hän on rasisti eikä halua pakolaisia aasiasta.
        Lisöksi hän lisää hiilijalanjälkeä tuomalla kaikki elintasopakolaiset ja muut hölmöläöiset afrikan sarvesta tänne elintasoihmeeseen.


        "Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti."

        Jjuuri näin.
        Koulutettuja ei saa Afrikasta, mutta Aasiasta saa.


    • Anonyymi

      Maria on huippu. Parasta laatua. Arvostan häntä.

    • Anonyymi

      Ei vihreissä ole fiksuja, mutta aatehihhuleita ja huurupäitä on pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Niinpä...ideologia menee yli totuuden, kovasti luonnosta ym ollaan huolissaan, mutta toimivat itse vastoin luonnonlakeja: sateenkaariväki...mites vaikka Pekka Haavisto vaimonsa kanssa lisääntyy niin kuin luonto on sen suunnitellut ?


    • Anonyymi

      Ei voida vaihtaa, hänhän on fiksuin vihreä, sehän kertoo paljon tästä porukasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe