Vaihtakaa jo...

Anonyymi

Maria Ohisalo johonkin
fiksumpaan poliitikkoon.

20

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jani Toivola tilalle, hän sentään piti meidänt taksikuskit työllistettynä.

    • Anonyymi

      Joku tilalle? Ensin pitäisi jonkun loikata vihreisiin!

      • Anonyymi

        Hyvä soluttautuja vain kehiin niin asia on korjattu ja minulla on jo oivallinen mies tuohon tehtävään ja hän on toverimme Moktar Gubta.
        Siihen loppuu viherpunikeilta nauraminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä puolueesta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt yhtään, ei siis ainuttakaan, täysjärkistä.

    • Anonyymi

      Ohisalo on nyt ainakin fiksumpi kuin kukaan tähän kommentoinut. Se on fakta.

      • Anonyymi

        Kellään nykyisen hallituksen ministerillä ei ole mitään tajua mistään on vain koheltamista ja koko heidän hölmöily vie maamme täysin velkakierteeseen josta ei ole takaisin tuloa.
        Olemme pahemmassa lirissä kun tämä Ohisalo alkaa osallistua Turkista tuleviin miljoonien pakolaisten sijoittamiseen maahamme.


    • Anonyymi

      Se yksi vihreä lopetti yhden naisen (henkilön) mielenosoituksen, niin tämä puheenjohtaja aloitti halveeraamisen, käyttämällä aloitusta ARVON, arvoisan sijasta. Miksi vihreiden pitää vit...., päteä lapsellisella tavalla? Lapsellista.

    • Anonyymi

      Eikö sillä ole edes alkeellisia käytöstapoja? Onpa todella ylimielinen ihminen?

    • Anonyymi

      Voihan kompuroiva hallitus jo suunnitella vaihtoa.

    • Anonyymi

      Ohisalo haluaa mamuttaa Suomen,että ne ei huku Välimereen?? Muut EU-maat ei halua mmuja riesaksi!

    • Anonyymi

      Miksi sen ainoa argumentti on, pitääkö hukuttaa Välimereen?

      • Anonyymi

        Juuri se hukuttaa näitä elättejä Välimereen? Kuukevat,että Suomi ottaa elättejää.. Päästävä vain Välimeren yli..😂


    • Anonyymi

      pride marssija vihreistä ei löydy fiksuja politiikkoja, jos joku muuta väittää niin se on yhtä totta kuin: Pekka Haaviston "vaimo" on raskaana

    • Anonyymi

      Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!
      Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!
      Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti.
      Hyvä Maria! Tsemppiä ja voimia - jatka arvokasta työtäsi!

      • "Maria Ohisalo on yhteiskuntatieteiden tohtori ja erittäin arvostettu poliitikko!"

        Ei niin arvostettu kuin "tri" Haavisto :-)

        "Hänen arvoihinsa kuuluvat vahvasti ihmisten tasa-arvo ja elinympäristömme elinkelpoisuus!"

        Miten niin.
        Hän on rasisti eikä halua pakolaisia aasiasta.
        Lisöksi hän lisää hiilijalanjälkeä tuomalla kaikki elintasopakolaiset ja muut hölmöläöiset afrikan sarvesta tänne elintasoihmeeseen.


        "Toivottavasti saamme vastaisuudessa enemmän koulutettuja, inhimillistä ja tulevaisuuteen suuntaavaa politiikkaa, jossa todellakin otetaan huomioon kaikki ihmiset globaalisti."

        Jjuuri näin.
        Koulutettuja ei saa Afrikasta, mutta Aasiasta saa.


    • Anonyymi

      Maria on huippu. Parasta laatua. Arvostan häntä.

    • Anonyymi

      Ei vihreissä ole fiksuja, mutta aatehihhuleita ja huurupäitä on pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Niinpä...ideologia menee yli totuuden, kovasti luonnosta ym ollaan huolissaan, mutta toimivat itse vastoin luonnonlakeja: sateenkaariväki...mites vaikka Pekka Haavisto vaimonsa kanssa lisääntyy niin kuin luonto on sen suunnitellut ?


    • Anonyymi

      Ei voida vaihtaa, hänhän on fiksuin vihreä, sehän kertoo paljon tästä porukasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe