"Umtriebe" ei Nussilan mielestä tarkoita "juonittelu". Mutta kun se tarkoittaa ja Jussila puhui paskaa jälleen kerran. Ei seiso Jussilalla enää muu kuin järki!
US:n Max Jussila ei osaa saksaa!!!
13
733
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tyhjä haalarihan se on muutenkin. Pilkunnussija!
- Anonyymi
ihan vastaava tapaus löytyy meiltä possu Hantti-hallituksesta.
Jenkeissä on pressan vaalit ensi vuonna, onkohan meillä ennenaikaiset eduskuntavaalit samoihin aikoihin, kyyti on hyytävän kylmää !
Samaalla vaihtuu myäs EU komissaario ! - Anonyymi
Minä, oikeustieteen lisensiaatti, OTL, olen pätevin puhumaan tästä,...mutta mistähän on kyse????????
Mitä, hävisikö Maximillian persulle? MIKÄ HÄPEÄ!
- Anonyymi
Jussila on taas tullut Uuteen Suomeen pätemään. Perseennuolijansa Salonen, Lamminpää ja Puutarhatonttu-Karhunen punottavat onnesta.
- Anonyymi
"Lisensiaatti"-Pilkun-Nussila on kyllä yksi US:n mulkuimmista besserwissereistä.
Kumma hyypiö, jolla ilmeisen suuri itsekorostuksen tarve. - Anonyymi
Max vähätteli Ruotsin katuväkivaltaa..
- Anonyymi
Eihän se mitään kummallista ole. Mekin täällä Suomessa tiedämme, että se on olematonta ja sopii meillekin samoissa määrin.
- Anonyymi
Maximillian on myös täysin ulkona USA:n politiikasta. Luulee luonnollisesti tietävänsä. Lähteinään CNN, WP ynnä muu demokraattien propaganda. Ja fanittaa tietysti jotain haistpaskan sotahullua John Boltonia.
- Anonyymi
Okei okei, saitte mainostettua. Käyn lukemassa.
- Anonyymi
https://juristiuutiset.fi/kiinalaiseen-kulttuuriin-ei-kuulu-oikeudenkynti/
Max Jussila on kiinansuomalainen, hehhehhehhe. Hemmetin mainio omasta mielestään. Jos ei kukaan kehu Max Jussilaa, niin hän kehuu itse itseään... - Anonyymi
Max saa penkistä ylös 6 toistoa omien sanojensa mukaan.
- Anonyymi
Jussilahan lainaili ahkerasti aiemmin wikipedian tietoja ominaan. Jäi kyllä useasti nolosti kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912