Ruotsissa kuningas Kaarle XVI Kustaa päätti potkaista prinsessa Madeleinen perheineen ulos kuningashuoneen jäsenistöstä. Sama ulos potkiminen tehtiin myös prinssi Carl Philipille, hänkin menetti kuningashuoneeseen kuulumisen edut.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kungahuset-blir-mindre
Lienee Ruotsissa aika lähellä se hetki, että Kustaa astuu eläkkeelle ja Victoria nostetaan kuningattareksi.
Ruotsin kuningas potki Madeleinen ja Philipin ulos kuninkaallisista
4
<50
Vastaukset
On se kova äijä, kova on!
- Anonyymi
Ei ole tuolla Carl Philipilläkään ollut mitenkään nousuvoittoinen ura. Syntyi vuonna 1979 Ruotsin kruununprinssinä, kuninkaan esikoispoikana, joka varmasti tulee aikanaan nousemaan kuninkaaksi.
Ruotsin femakkoämmät kävi heti vastasyntyneen kimppuun. Telaketju-Femakot vaativat että kruununperimystä on muutettava niin, että kuninkaan ensimmäisenä syntynyt lapsi on jatkossa tuleva Ruotsin päämies. Vuonna 1980 Carl Philipiltä ryöstettiin kruununperimys. ja se annettiinkin hänen pullukkaiselle sisarelleen Victorialle.
Nyt sitten Carl Philip on potkittu kokonaan ulos kuningashuoneesta. Prinssin tittelikin viedään pois, ja tilalle tulee joku yleistasoinen "kunnianarvoida herra".
Kaiken lisäksi Philipille laitettiin sanat suuhun, hän joutui ylistämään sitä, että potkittiin linnasta ulos:
"Näemme tämän positiivisena muutoksena. Se antaa paljon
lisää mahdollisuuksia jatkossa."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912