Venäjä ei valinnut Trumpia presidentiksi

Anonyymi

Se on naurettava väite.

Yhdysvaltain presidentin vaalit voitta aina se, joka pystyy tehokkaimmin keräämään rahaa kamppanjoinnilleen, joten on aivan turha kiivailla Bidenin tai Trumpin puolesta. Raha päättäköön, kumpi on notkeammin rotta.

Kun tähän lisätään vielä maan idioottimainen vaalijärjestelmä, jossa toiseksi eniten ääniä saanut voi voittaa vaalin, niin turha syytellä sivullisia omasta sopasta.

11

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nasset voisivat alkaa kerätä kolehtia Bidenille. Bidenin poika voisi tulla Nokialle asiantuntijaksi 5G verkkojen kehitystyöhön.

    • Anonyymi

      Clintonin porukka on vaan huono häviäjä, ja yrittää katkerana mustamaalata Trumpia.

    • Anonyymi

      Amerikan Yhdysvaltojen presidentin vaalit voittaa se, kenellä on eniten dollareita.
      Venäjän presidentin vaalit voittaa se, kenellä on eniten dollareita.
      Kumma juttu?

      • Anonyymi

        Onneksi edes venäläiset eivät ole houkuttelemassa meitä sotilasliiton. Miten kieltäytyä kohteliaasti jenkkien kosinnasta.


    • Arvelen että Putinilla oli osuutta asiaan, pissavideoineen kaikkineen.

      Sääliksi käy ameriikkalaisia, mutta mitäs ovat niin tyhymiä.
      Onneksi on iso vesi välissä.

      • Anonyymi

        Billy ruikki pinaattikeittoa toimistoavustajan mekolle (osa meni Monican suuhunkin)
        Donny veteli Stormya samoin, pinaattikeittoa kului useampi litra enemmän.
        Ja näiden hemmojen. Natoon pitäisi osalllistua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Billy ruikki pinaattikeittoa toimistoavustajan mekolle (osa meni Monican suuhunkin)
        Donny veteli Stormya samoin, pinaattikeittoa kului useampi litra enemmän.
        Ja näiden hemmojen. Natoon pitäisi osalllistua?

        Niin, ja Kennedyn poijat veteli vuoronperrään Marilynnie jokkaeseen aokkoon.
        Johtivat samanaekasesti Nattoa, ceeiiaata ja äfpiiaita.


    • Anonyymi

      Jenkkien oma idioottimainen vaalisysteemissä valitsi Trumpin. Nasse ei ehkä tiedä, että Clinton sai kyllä enemmän ääniä, joten ihmettelen että asiaan kaivellaan vielä jotain lisäselvittelyä Venäjästä.

      No pragmaattisen jenkit ovat varmaan korjanneet äänestysjärjestelmänsä lastentaudit seuraaviin vaaleihin mennessä.

    • Anonyymi

      ” Kun tähän lisätään vielä maan idioottimainen vaalijärjestelmä, jossa toiseksi eniten ääniä saanut voi voittaa vaalin, niin turha syytellä sivullisia omasta sopasta.”

      Kannattaako meidän suomalaisten paukutella asiassa henkseleitä?

      Meillä itsellä oli 1920-1981 vallassa laki presidentin vaaleista, jonka mukaan virkaan saattoi päättyä henkilö, joka ei kansalta saanut yhtään ainoaa ääntä vaan valitsijamiehet valitsivat hänet ulkopuolelta. Kerran näin kävikin ja valittiin virkaan Relander!

    • Anonyymi

      ” Venäjä ei valinnut Trumpia presidentiksi”

      Otsake on harhaanjohtava, sillä TIETENKÄÄN Venäjä ei vaikuttanut ratkaisevasti vaaleihin!

      Sen sijaan on kyllä selvinnyt, että se SEKAANTUI siten hakkeroi s-posteja ja välitti tietoja demokraattien valintatoimiston posteista republikaanien toimistolle!

      • Anonyymi

        Niin no jenkit ei tiedä tietoturvasta sitten mitään sähköpostit voidaan hakkeroida ilmeisesti ohjusten laukaisukooditkin venäjä pystyy vaihtamaan koska vaan haluaa
        Kyllä siinä varsinainen törppöjen valtakunta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe