Koneen salasanan murto chatissa mahdollista

Anonyymi

Olen joutunut tietomurron kohteeksi ja syyksi katson chat-profiilini. Paljon on ihmisiä, joilla on mahdollisuus, halua ja koulutus tehdä toisille pahaa ja chatin kautta olemme tosi haavoittuvaisia. Henkilökohtaiset tiedot vuotavat ties minne. Olkaa varovaisia ja vaihtakaa koneenne salasana riittävän usein. Kehoitus, joka minunkin oli aikoinaan pitänyt ottaa huomioon.

3

181

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haistakaa paska! Teille tuottaa vain iloa toisen vahinko, tehän siitä hyödytte. Mitä enemmän tietää, sen helpompi on iskeä.

• Anonyymi

Ei kannata chatissa olla alkon voimalla ja suoltaa koko elämäntarinaansa sinne.
      Heikot salasanat kanssa pois, monet menevät yli siitä mistä aita on matalin eli
      salasana on joku 1234 tai ABCD.
      Netistä löytyy salasanakoneita joilla voi testailla minkälaiset sanat on vahvoja,
      omia salasanoja tosin niihin ei kannata laittaa mutta suuntaa antavia ovat.
      Rikollisten ohjelma pystyy arvaamaan salasanaa miljoona kertaa sekunnissa.
      Nopeus riippuu tietokoneiden laskentatehosta sekä siitä, miten salasanat on suojattu.

• Anonyymi

Saman kohtalon sain kokea kuin sinä syyskuun puolivälissä. Tietokoneeni joutui tietomurron kohteeksi. Epäilen myös Chat-profiiliani (sitä ei enää ole). Olen joutunut vaihtamaan kaikki salasanat ja tehnyt koneelleni kaksoisvarmistuksen, että se olen varmasti minä, joka koneeseen yrittää kirjautua. Puhelin on myös suojattu. Puhelimeen tulee viesti aina., kun joku tuntematon kohde yrittää kirjautua. On teettänyt kamalasti töitä ja vieläkään ei epävarmuus ole täysin poistunut, mutta siihenhän tietomurtajat nimenomaan tähtäävät, epävarmuuden luomiseen. Sairasta, todella sairasta. Parasta pysytellä turvallisilla sivuilla ja/tai ainakin hankkia riittävä suojaus koneelleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe