Keskustassa????????
Mikä taloo nyt purethan
14
79
Vastaukset
- Anonyymi
Säästöpankkiko
- Anonyymi
Aikansa palvellut osuuspankin talo puretaan.
On jo korkea aikakin.- Anonyymi
Ja tuskin tehdään mitään tilalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuskin tehdään mitään tilalle..
Miksi tehtäisiin?
Eihän torin viereiseen monttuun ollut kysyntää,nyt viimeisten väestöennusteiden jälkeen vielä vähennän.
Puretaan kaikki keskustan rötisköt ja viedään Seinäjoelta "avaruuden pääkaupunki" titteli pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuskin tehdään mitään tilalle..
Toivottavasti ei tehdä, parempi että suurennetaan toria tai tehdään joku puisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei tehdä, parempi että suurennetaan toria tai tehdään joku puisto.
Etelö-pohjanmaan Prypjat, kanta-Kauhava, on yksi helvetin suuri puisto kohta. Mitään vetovoimaa ei löydy. Työntövoimaa löytyy kun päättäjät arvostelevat naisia ja haukkuvat niitä julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelö-pohjanmaan Prypjat, kanta-Kauhava, on yksi helvetin suuri puisto kohta. Mitään vetovoimaa ei löydy. Työntövoimaa löytyy kun päättäjät arvostelevat naisia ja haukkuvat niitä julkisesti.
Mitä oikein horiset?
Mustaa valkoisella ja faktaa nyt näistä haukkumisista, mitkään hevosmiesten tietotoimiston huhut ei riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tehtäisiin?
Eihän torin viereiseen monttuun ollut kysyntää,nyt viimeisten väestöennusteiden jälkeen vielä vähennän.
Puretaan kaikki keskustan rötisköt ja viedään Seinäjoelta "avaruuden pääkaupunki" titteli pois.Montun tilalle ei tullut mitään kun joku nimetön valitti kaavasta, jonka käsittely sitten vei melkein 2 vuotta. Kyllä siinä näivettyy rakennushalut tarmokkaammaltakin. Minä sanoisin että pitäkää monttunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein horiset?
Mustaa valkoisella ja faktaa nyt näistä haukkumisista, mitkään hevosmiesten tietotoimiston huhut ei riitä.Kuvakaappauksia on talles. Turha kiemurrella. Kumpahan asian osaaset otti opiksensa.
- Anonyymi
Tekis siihen taivaallisen rauhan aukion. Suurien johtajien kuvia sitten reunoille.
- Anonyymi
Se reuna akentaa siihen rivitaloon
- Anonyymi
viimeinen_tuomio kirjoitti:
Kenelle? Ostajia jonossa?
Näinkin voisi sanoa että ostajia on jonossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkin voisi sanoa että ostajia on jonossa.
Niin on . Kaks nimetöntä on jo aikonut kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640