Mikä taloo nyt purethan

Anonyymi

Keskustassa????????

14

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säästöpankkiko

    • Anonyymi

      Aikansa palvellut osuuspankin talo puretaan.
      On jo korkea aikakin.

      • Anonyymi

        Ja tuskin tehdään mitään tilalle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuskin tehdään mitään tilalle..

        Miksi tehtäisiin?
        Eihän torin viereiseen monttuun ollut kysyntää,nyt viimeisten väestöennusteiden jälkeen vielä vähennän.
        Puretaan kaikki keskustan rötisköt ja viedään Seinäjoelta "avaruuden pääkaupunki" titteli pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuskin tehdään mitään tilalle..

        Toivottavasti ei tehdä, parempi että suurennetaan toria tai tehdään joku puisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei tehdä, parempi että suurennetaan toria tai tehdään joku puisto.

        Etelö-pohjanmaan Prypjat, kanta-Kauhava, on yksi helvetin suuri puisto kohta. Mitään vetovoimaa ei löydy. Työntövoimaa löytyy kun päättäjät arvostelevat naisia ja haukkuvat niitä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelö-pohjanmaan Prypjat, kanta-Kauhava, on yksi helvetin suuri puisto kohta. Mitään vetovoimaa ei löydy. Työntövoimaa löytyy kun päättäjät arvostelevat naisia ja haukkuvat niitä julkisesti.

        Mitä oikein horiset?
        Mustaa valkoisella ja faktaa nyt näistä haukkumisista, mitkään hevosmiesten tietotoimiston huhut ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tehtäisiin?
        Eihän torin viereiseen monttuun ollut kysyntää,nyt viimeisten väestöennusteiden jälkeen vielä vähennän.
        Puretaan kaikki keskustan rötisköt ja viedään Seinäjoelta "avaruuden pääkaupunki" titteli pois.

        Montun tilalle ei tullut mitään kun joku nimetön valitti kaavasta, jonka käsittely sitten vei melkein 2 vuotta. Kyllä siinä näivettyy rakennushalut tarmokkaammaltakin. Minä sanoisin että pitäkää monttunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein horiset?
        Mustaa valkoisella ja faktaa nyt näistä haukkumisista, mitkään hevosmiesten tietotoimiston huhut ei riitä.

        Kuvakaappauksia on talles. Turha kiemurrella. Kumpahan asian osaaset otti opiksensa.


    • Anonyymi

      Tekis siihen taivaallisen rauhan aukion. Suurien johtajien kuvia sitten reunoille.

    • Anonyymi

      Se reuna akentaa siihen rivitaloon

      • Kenelle? Ostajia jonossa?


      • Anonyymi
        viimeinen_tuomio kirjoitti:

        Kenelle? Ostajia jonossa?

        Näinkin voisi sanoa että ostajia on jonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkin voisi sanoa että ostajia on jonossa.

        Niin on . Kaks nimetöntä on jo aikonut kysyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe