Tajusin tuossa juuri kun vanhana asiakkaana olen että capitum laittaa edelleen vanhoille asiakkaille 50% vuosikorolla ja törkeellä nostokululla.
Capitum rikkoo korkolakia?
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle on todennäköisesti aiemmin myönnetty 2000 euron luottolimiitti, josta voit tehdä halutessasi nostoja. Uusi korkokattolaki ei koske vanhoja lainasopimuksia.
Mutta jos luottosopimustasi päivitetään uudella luottorajalla, uusi korkokattolaki alkaa päteä sopimukseesi.- Anonyymi
Ihanko oikeasti, eli mulla on ferratumilla 2010e luotto ja näyvät tarjoavan 2500e, kannattaako se nyt ottaa vaikka mitään ei nostaisikaan jotta saa uuden kokokaton ?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko oikeasti, eli mulla on ferratumilla 2010e luotto ja näyvät tarjoavan 2500e, kannattaako se nyt ottaa vaikka mitään ei nostaisikaan jotta saa uuden kokokaton ?????
Varmaan tekevät sinulle aivan uuden lainan, ja vanhassa lainassa säilyy vanha korko. Kyse ei siis ole vanhan lainan luottolimiitin päivityksestä(?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838