Siun Soten priorisointi

Anonyymi

Kroonisesti kipupotilaiden hoito erikoista. SIUN SOTELLA .Otetaan tutkimuksia, mutta oma kannassa, ei mistään saa tietoa. Saati jos uskallat antaa lääkärin toimesta palautetta. Pyysin vaihtamaan ortobedia, sain tiedon että kipupoli hoitaa kolmen kuukauden päästä. Minut jätettiin heitteille, kipujen kanssa elämä odottaa loppumista. Ei todellakaan tämä ole elämää. Onko muilla kokemusta, miten tästä selviää.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei epäilystä kenestä lääkäristä kyse.

    • Anonyymi

      Asiantuntiana (kipu) en osaa sanoa mitään, ellet kerro minulle, mistä kivusta on kysymys.

      • Anonyymi

        Kipuja ja sairauksiaan liioittelemalla voi saada sääli rahaa ja ilmaismatkan. Näin voi käydä kun somettaa eri alustoille nyyhkyjään.


    • Anonyymi

      Yö tai viikonloppupäivystyksen kautta kunnolliseen hoitoon Joensuuhun jos on tarve, ambulanssilla kun vielä menee niin ei tarvitse jonottaa tolkuttomasti.

      Paikalliset tohtoorit viis veisaa potilaistaan. Yksi lekuri ainakin on niin täynnä itseään että se ei selvästi jatko hoidontarpeessa olevia laita eteenpäin vaan pyrkii puoskaroimaan kiireessä omin avuin...

      • Anonyymi

        En mene arvauskeskukseen kun hätätilanteessa jos sittenkään.
        Samaa mieltä eräästä lääkäristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene arvauskeskukseen kun hätätilanteessa jos sittenkään.
        Samaa mieltä eräästä lääkäristä.

        Lääkäriin on ihan turha mennä. Yleensä taudit menevät ohi muutamassa päivässä.
        Jos ei mene, niin kuolemaksi tämä on joka tapauksessa.
        Nimimerkki Tuntematon potilas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäriin on ihan turha mennä. Yleensä taudit menevät ohi muutamassa päivässä.
        Jos ei mene, niin kuolemaksi tämä on joka tapauksessa.
        Nimimerkki Tuntematon potilas

        Vanhat lääkkeet, viina terva ja sauna jos ei auta niin tauti on kuolemaksi. Okun tk. on turhaakin turhempi laitos sieltä kunnollista apua ei saa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe