Tekis niin mieli isoa kullia perseeseen ja suuhun
Anaalihyvää
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Perseeseen kiitos
- Anonyymi
Nainen?
- Anonyymi
spurgu on taas fiksujen kommenttien kera mukana.Olen sanonut sulle monta kertaa syö lääkkeesi.Tai vedä sitä viinaa et taju lähtee,pysyt poissa täältä
- Anonyymi
Kiva kun oot laittanut kuvas.Kaikki ei ilkeis tollasta naamakuvaa laittaa.
- Anonyymi
olen mies tule otan suuhun panet minua perään odotan
- Anonyymi
Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä naimaan sun kiihottavaa kiimapyllyäsi [email protected]
- Anonyymi
Laitoin postia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin postia
Kiva juttu. Vastaukseni saakin sut varmasti kiinnostuneeksi.
Sitten totuus voikin olla toinen.
Hih hih
Terveisin Kutsuni - Anonyymi
Hih hih.
Vastatkaas muutkin. Laittakaas kuvannekin. Voitte sitten joskus myöhemmin löytää ne netistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu. Vastaukseni saakin sut varmasti kiinnostuneeksi.
Sitten totuus voikin olla toinen.
Hih hih
Terveisin KutsuniVitun hihittelijä urpo mee hoitoon.Kuppa sulla aivoissa jytää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863