Onko kukaan kuullut, että Suomessa olisi kerrostalossa kissoille yhteistä tarhaa (toki ulkoiluvuoroin)?
Tällaista olen ajatellut ehdottaa taloyhtiön kokouksessa, toki että vain tarhan käyttäjät siitä maksaisivat.
Kissatarha kerrostaloon?
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kuullut.Toisaalta, kissoilla on paljon tarttuvia tauteja, eikä rokotteetkaan kaikkiin auta.Niin olisko se tartuntariski?
Kaikkiin kissan sairauksiin ei ole edes ns.parannusta, vaan kissasta jää kantaja, joka tartuttaa eritteillään muita.
Mutta, jos kissat on rokotettu ja terveitä, niin miksi ei.Onhan koirillakin aitauksensa ja puistonsa,riskejä on niilläkin.
Ja sama periaatehan siellä pitäis olla,ettei kissaa saa jättää sinne.Toisaalta,kun on ihmisiä jotka hylkää ja heitteillejättää niitä, niin näkiskö he tuossa mahiksen päästä eroon kissastaan?
Jos tarha on näkyvissä, ja vaan tiettyjen käytössä, lukko olisi hyvä.Niin varmistuu,ettei väärinkäytöksiä synny.
Sinulla on nyt mahdollista olla uranuurtajana, ja saada se ensimmäinen kissatarha aikaiseksi.Eli go girl go, pidä hyvä puolustuspuhe tarhasta😘 - Anonyymi
Minä voisin ottaa kissatarhan omaan kotiini. Pariks päiväks.
- Anonyymi
ok, mä luulen että sun kannattaa rakentaa ihan oma.
Kulku tarhaan ikkunasta, tai oviluukusta, helpottaa omistajien elämää.
Kissa ulkoilee sitten miten haluaa.Mutta, kukaan ei tule valittamaan että se muka sotkee vieraan pihassa, tai häiriköi muutenkaan.
Ja mikä parasta, tietää ettei kissa kuole tielle eikä häviä .
Eikä se mene pelastajien loukkuihin, kun sitä pidetään jo hyvin ja lakien mukaan😽
- Anonyymi
Ihan parvekkeellinen asuntokin on ihan kätevä.
- Anonyymi
Niin voi senkin verkottaa, ja laittaa kiipeilypuita jne.Kissan leikittäminen on myös tärkeää, kissa saa jahdata ja hyökkäillä kuten lajiin kuuluu.
Hassua, että yleensä kissan metsästelyä, hyökköilyä ja jahtaamista suositaan.Mutta jos koira tekee sitä ulkona vapaana, tai edes hihnassa.Se tuomitaan huonokäytöksiseksi.Vaikka molemmat vaan vaanis, ja hyökkäis ilman että kellekköön käy edes mitään.
Lemmikkejä molemmat, ja samat säännökset ja lait koskee molempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510