Onko kukaan kuullut, että Suomessa olisi kerrostalossa kissoille yhteistä tarhaa (toki ulkoiluvuoroin)?
Tällaista olen ajatellut ehdottaa taloyhtiön kokouksessa, toki että vain tarhan käyttäjät siitä maksaisivat.
Kissatarha kerrostaloon?
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kuullut.Toisaalta, kissoilla on paljon tarttuvia tauteja, eikä rokotteetkaan kaikkiin auta.Niin olisko se tartuntariski?
Kaikkiin kissan sairauksiin ei ole edes ns.parannusta, vaan kissasta jää kantaja, joka tartuttaa eritteillään muita.
Mutta, jos kissat on rokotettu ja terveitä, niin miksi ei.Onhan koirillakin aitauksensa ja puistonsa,riskejä on niilläkin.
Ja sama periaatehan siellä pitäis olla,ettei kissaa saa jättää sinne.Toisaalta,kun on ihmisiä jotka hylkää ja heitteillejättää niitä, niin näkiskö he tuossa mahiksen päästä eroon kissastaan?
Jos tarha on näkyvissä, ja vaan tiettyjen käytössä, lukko olisi hyvä.Niin varmistuu,ettei väärinkäytöksiä synny.
Sinulla on nyt mahdollista olla uranuurtajana, ja saada se ensimmäinen kissatarha aikaiseksi.Eli go girl go, pidä hyvä puolustuspuhe tarhasta😘 - Anonyymi
Minä voisin ottaa kissatarhan omaan kotiini. Pariks päiväks.
- Anonyymi
ok, mä luulen että sun kannattaa rakentaa ihan oma.
Kulku tarhaan ikkunasta, tai oviluukusta, helpottaa omistajien elämää.
Kissa ulkoilee sitten miten haluaa.Mutta, kukaan ei tule valittamaan että se muka sotkee vieraan pihassa, tai häiriköi muutenkaan.
Ja mikä parasta, tietää ettei kissa kuole tielle eikä häviä .
Eikä se mene pelastajien loukkuihin, kun sitä pidetään jo hyvin ja lakien mukaan😽
- Anonyymi
Ihan parvekkeellinen asuntokin on ihan kätevä.
- Anonyymi
Niin voi senkin verkottaa, ja laittaa kiipeilypuita jne.Kissan leikittäminen on myös tärkeää, kissa saa jahdata ja hyökkäillä kuten lajiin kuuluu.
Hassua, että yleensä kissan metsästelyä, hyökköilyä ja jahtaamista suositaan.Mutta jos koira tekee sitä ulkona vapaana, tai edes hihnassa.Se tuomitaan huonokäytöksiseksi.Vaikka molemmat vaan vaanis, ja hyökkäis ilman että kellekköön käy edes mitään.
Lemmikkejä molemmat, ja samat säännökset ja lait koskee molempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999