Joskus vähän, luottamuksella

Anonyymi

Sinulla olisi kaikki mitä haluaisin naiselta. Luonne, ulkonäkö, seksikkyytesi, seksikäs vartalosi ja seksikäs tyylisi. Salaa aina joskus

69 kommenttia

Vastaukset

• Tuntomerkit?

• ilmansuuntaa,minnepäin Suomea viestisi menee..?miksi et ota suoraan yhteyttä ?miten nainen voisi tietää,että haluat tälläistä,jos et kerro hänelle suoraan?

• Yhdessäkään täällä olevassa jutussa ei ole ilmansuuntaa tai kunnollisia tuntomerkkejä, miksi tässäkää.? Sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdessäkään täällä olevassa jutussa ei ole ilmansuuntaa tai kunnollisia tuntomerkkejä, miksi tässäkää.? Sivusta

no voihan sitä suoraan laittaa,ei tarvi tänne koko suomelle kuuluttaa...:) mutta jokainen tyylillään

• Anonyymi kirjoitti:

no voihan sitä suoraan laittaa,ei tarvi tänne koko suomelle kuuluttaa...:) mutta jokainen tyylillään

Sitä sinä et päätä. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä sinä et päätä. 😂

Niinpä niin kiimaiset netissä trollaavat tumputtajat mälvää ihan itse fantasioitaan oman pääppösen sisällä

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin kiimaiset netissä trollaavat tumputtajat mälvää ihan itse fantasioitaan oman pääppösen sisällä

Noista ei tietoa, ei kiinnosta mitä muut tekevät.

• Onhan tuossa selvät tuntomerkit. Niin monta kertaa on mainittu seksi, ettei ole minulle. Lisä töörnoffina salasuhde. Noup!

• Siinä ei ole kertaakaan mainittu seksiä😂🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä ei ole kertaakaan mainittu seksiä😂🤣

Miksi salaa? Eikö tuollainen nainen saa seuraa muutoinkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä ei ole kertaakaan mainittu seksiä😂🤣

No sitten minä en osaa lukea:"seksikkyytesi, seksikäs vartalosi ja seksikäs tyylisi"

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi salaa? Eikö tuollainen nainen saa seuraa muutoinkin?

Sivusta: Salaa ja luottamuksella tarkoittaa ilmeisesti, että nainen on naimisissa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Salaa ja luottamuksella tarkoittaa ilmeisesti, että nainen on naimisissa!

Sivusta voi sanoa oman parisuhde statuksensa ei muiden.. Sivusta

• Jos himoitsemani mies ehdottaisi minulle, en tiedä kuinka ihmeessä pystyisin kieltäytymään 🔥

• Jos hän laittaa tuon sinulle ja perään :

Nussitaanko ? Tule tänne!

Pystytkö kieltäytymään vai menetkö kun pimppii tilaa kotiinsa?

• Sama juttu naisesta. Ap

• Anonyymi kirjoitti:

Jos hän laittaa tuon sinulle ja perään :

Nussitaanko ? Tule tänne!

Pystytkö kieltäytymään vai menetkö kun pimppii tilaa kotiinsa?

Ehkäpä viestiin vielä riittäisi tahdonvoima antamaan kielteisen vastauksen...
      Läsnäollessa miehen pelkkä katse saa niin kuumaksi, että päässä humisee. Pelottavaa on himon voima.

• L->J viestiä saa laittaa suoraan puhelimeen...

• Nutturapää?

• Anonyymi kirjoitti:

Nutturapää?

Joskus sellanenkin

• Jos on kerta kaikki mitä naiselta haluat, niin mikset ota omaksi vaan salarakkaaksi? Eikö oiskaan niin jännää sitten.

• Haloo kommentoijat, tuossa alotuksessahan on kaikki tärkeimmät asiat toisessa ihmisessä eli luonne, ulkonäkö, seksikkyys ym. Ja jos ne on vielä tärkeysjärjestyksessä painotettuina niin tosi hyvässä järjestyksessä. Itse ymmärrän, etä osa lisäisi sinne rahan, statuksen ym.joka ainakin itelle, siis naisena, ei oo niin tärkeitä. Ite voisin kirjottaa saman arvostuslistan miehestä.

• 👍. Ap

• Ihana viesti. Sydän sanoo pum❤️

• Aloittajalle oli tämä viestini.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle oli tämä viestini.

Oho. 🤔. Ap

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle oli tämä viestini.

Mietin mitä tarkoitat tuolla mitä sanoit. Mutta et enempää jutellut, joten ei kai tuo mitään tarkoittanut. Ap

• Ihmiset on tyhmiä. Aina voi ottaa ihmiseen yhteyttä Facebookin kautta ja elvyttää verenkiertoa.

• Puhutko kenties itsestäsi? Onko haukkuminen ja arvostelu pakkomielle sinulle?

• niinpä ja viestiin voi kohteliaasti vastata, että ei kiitos jos ei kiinnosta....mutta jos halutaan tehdä vaikeamman kautta ja jää vielä saamatta kaikki se,minkä voisi saada.....

• Anonyymi kirjoitti:

niinpä ja viestiin voi kohteliaasti vastata, että ei kiitos jos ei kiinnosta....mutta jos halutaan tehdä vaikeamman kautta ja jää vielä saamatta kaikki se,minkä voisi saada.....

Eikö tuon voisi laittaa vastaanottajalle puhelimeen?

• Tottahan nyt toki ja valeprofiileilla väijyminen onkin sitten niille joilla ei blokkien ynnä muiden syiden vuoksi ole mahdollisuutta tehdä sitä omalla henkilöllisyydellä. Kysyvähän ei tieltä eksy

• Anonyymi kirjoitti:

niinpä ja viestiin voi kohteliaasti vastata, että ei kiitos jos ei kiinnosta....mutta jos halutaan tehdä vaikeamman kautta ja jää vielä saamatta kaikki se,minkä voisi saada.....

Kyllä kiitos, kyllä kiinnostaa mies!

• Et huomannut laittaa ainoata tunnistettani, aivot narikassa, muuten tästä labyrintistä ei olisi selvinnyt edes välttävästi.

• Mielestäni naista alentava aloitus. En tykkää.
    Ei kiitos.

• Minun mielestäni ei. Olen kyllä kuullut sanonnan, ylistämällä alistettu 🤔 Voisiko olla, että aapeesta tuntuu tuolta, koska on löytänyt "sen oikean?"

• Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni ei. Olen kyllä kuullut sanonnan, ylistämällä alistettu 🤔 Voisiko olla, että aapeesta tuntuu tuolta, koska on löytänyt "sen oikean?"

No onnea ap.
      Ehkä en ymmärrä tuota salassa ja luottamuksella tuossa. Tulee mieleen salasuhde.
      Toivottavasti teillä onnistuu.

• Jaahas.. Iltavuoroa pukkaa..

• Tuo trolli ei näytä väsähtävän koskaan, on aamun avaukset, päivän aivoplöräykset, illan ininät ja yön ölinät

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo trolli ei näytä väsähtävän koskaan, on aamun avaukset, päivän aivoplöräykset, illan ininät ja yön ölinät

Oletko trolli? Muista et tiedä kuin itsestäsi. 😉

• Oot illan töissä 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo trolli ei näytä väsähtävän koskaan, on aamun avaukset, päivän aivoplöräykset, illan ininät ja yön ölinät

Tälle nauroin makeasti hyvin sanottu

• Oletko varattu?

• Ei kai täällä kirjoita kun varattuja? Sinkut toimivat suoraan

• Seksistinen ja esineellistävä asenne. Todella turn off.

• Se ei ole hyvä. Aloittajalla erilainen asenne.

• Arvaa haluisinko... Mutta en tiedä, uskallanko.

• Uskallat,minulle.

• Luottamuksesta tuli mieleen nyt radiokanavilla soiva biisiuutuus: Markus Salo: sinä luotit minuun. Kertoo hyvin myös luottamuksesta. Linkatkaa joku se tänne.

• Sulla on väylä, jolla voit lähettää mulle viestiä jos haluat... En pahastuisi ollenkaan.

• Väylä? Kerro hieman enemmän tuod

• En ole koskaan tuntenut niin voimakasta tunnetta, kuin meidän katseiden kohdatessa. On vaikea kestää sun katseen poltetta.
    Oikeasti pelottaa mitä tapahtuis, jos me jäätäisiin kahdestaan jonnekin ja tilaisuus tulisi...

• Samaa miettinyt. Aivan samaa.
      Koska jäätäisiin kahden jonnekin?
      N-> M

• Sitähän ei tiedä kun ei olla oltu. Vielä😉🤭.

• Mitähän katson? Sivusta

• Milloin katselin? Ap

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin katselin? Ap

Alkuviikolla yhtenä päivänä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä päivänä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kävelitkö? Farkkupeppu,

• Miksei aina? Kuin myös komeutesi ja seksikkyytesi. Salaa.. 🙃

• Niin, olemmehan samiksii...

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, olemmehan samiksii...

No niin olemme kyllä ja paljon muutakin.

• Mä ajattelen mies, ettei tässä maailmassa ole mikään oikein, jos me ei jossain vaiheessa elämiemme polkuja ajauduta samaan sänkyyn 😍 Pakko! Ei tällainen himo voi sammua. Sitäpaitsi mä olen varma, että me sovittaisiin muutenkin hyvin yhteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.