Joskus vähän, luottamuksella

Anonyymi

Sinulla olisi kaikki mitä haluaisin naiselta. Luonne, ulkonäkö, seksikkyytesi, seksikäs vartalosi ja seksikäs tyylisi. Salaa aina joskus

72

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntomerkit?

    • Anonyymi

      ilmansuuntaa,minnepäin Suomea viestisi menee..?miksi et ota suoraan yhteyttä ?miten nainen voisi tietää,että haluat tälläistä,jos et kerro hänelle suoraan?

      • Anonyymi

        Yhdessäkään täällä olevassa jutussa ei ole ilmansuuntaa tai kunnollisia tuntomerkkejä, miksi tässäkää.? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessäkään täällä olevassa jutussa ei ole ilmansuuntaa tai kunnollisia tuntomerkkejä, miksi tässäkää.? Sivusta

        no voihan sitä suoraan laittaa,ei tarvi tänne koko suomelle kuuluttaa...:) mutta jokainen tyylillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voihan sitä suoraan laittaa,ei tarvi tänne koko suomelle kuuluttaa...:) mutta jokainen tyylillään

        Sitä sinä et päätä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sinä et päätä. 😂

        Niinpä niin kiimaiset netissä trollaavat tumputtajat mälvää ihan itse fantasioitaan oman pääppösen sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin kiimaiset netissä trollaavat tumputtajat mälvää ihan itse fantasioitaan oman pääppösen sisällä

        Noista ei tietoa, ei kiinnosta mitä muut tekevät.


    • Anonyymi

      Onhan tuossa selvät tuntomerkit. Niin monta kertaa on mainittu seksi, ettei ole minulle. Lisä töörnoffina salasuhde. Noup!

      • Anonyymi

        Siinä ei ole kertaakaan mainittu seksiä😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei ole kertaakaan mainittu seksiä😂🤣

        Miksi salaa? Eikö tuollainen nainen saa seuraa muutoinkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei ole kertaakaan mainittu seksiä😂🤣

        No sitten minä en osaa lukea:"seksikkyytesi, seksikäs vartalosi ja seksikäs tyylisi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi salaa? Eikö tuollainen nainen saa seuraa muutoinkin?

        Sivusta: Salaa ja luottamuksella tarkoittaa ilmeisesti, että nainen on naimisissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Salaa ja luottamuksella tarkoittaa ilmeisesti, että nainen on naimisissa!

        Sivusta voi sanoa oman parisuhde statuksensa ei muiden.. Sivusta


    • Anonyymi

      Jos himoitsemani mies ehdottaisi minulle, en tiedä kuinka ihmeessä pystyisin kieltäytymään 🔥

      • Anonyymi

        Jos hän laittaa tuon sinulle ja perään :

        Nussitaanko ? Tule tänne!


        Pystytkö kieltäytymään vai menetkö kun pimppii tilaa kotiinsa?


      • Anonyymi

        Sama juttu naisesta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän laittaa tuon sinulle ja perään :

        Nussitaanko ? Tule tänne!


        Pystytkö kieltäytymään vai menetkö kun pimppii tilaa kotiinsa?

        Ehkäpä viestiin vielä riittäisi tahdonvoima antamaan kielteisen vastauksen...
        Läsnäollessa miehen pelkkä katse saa niin kuumaksi, että päässä humisee. Pelottavaa on himon voima.


    • Anonyymi

      L->J viestiä saa laittaa suoraan puhelimeen...

      • Anonyymi

        Nutturapää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nutturapää?

        Joskus sellanenkin


    • Anonyymi

      Jos on kerta kaikki mitä naiselta haluat, niin mikset ota omaksi vaan salarakkaaksi? Eikö oiskaan niin jännää sitten.

    • Anonyymi

      Haloo kommentoijat, tuossa alotuksessahan on kaikki tärkeimmät asiat toisessa ihmisessä eli luonne, ulkonäkö, seksikkyys ym. Ja jos ne on vielä tärkeysjärjestyksessä painotettuina niin tosi hyvässä järjestyksessä. Itse ymmärrän, etä osa lisäisi sinne rahan, statuksen ym.joka ainakin itelle, siis naisena, ei oo niin tärkeitä. Ite voisin kirjottaa saman arvostuslistan miehestä.

      • Anonyymi

        👍. Ap


    • Anonyymi

      Ihana viesti. Sydän sanoo pum❤️

      • Anonyymi

        Aloittajalle oli tämä viestini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalle oli tämä viestini.

        Oho. 🤔. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalle oli tämä viestini.

        Mietin mitä tarkoitat tuolla mitä sanoit. Mutta et enempää jutellut, joten ei kai tuo mitään tarkoittanut. Ap


    • Anonyymi

      Ihmiset on tyhmiä. Aina voi ottaa ihmiseen yhteyttä Facebookin kautta ja elvyttää verenkiertoa.

      • Anonyymi

        Puhutko kenties itsestäsi? Onko haukkuminen ja arvostelu pakkomielle sinulle?


      • Anonyymi

        niinpä ja viestiin voi kohteliaasti vastata, että ei kiitos jos ei kiinnosta....mutta jos halutaan tehdä vaikeamman kautta ja jää vielä saamatta kaikki se,minkä voisi saada.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä ja viestiin voi kohteliaasti vastata, että ei kiitos jos ei kiinnosta....mutta jos halutaan tehdä vaikeamman kautta ja jää vielä saamatta kaikki se,minkä voisi saada.....

        Eikö tuon voisi laittaa vastaanottajalle puhelimeen?


      • Anonyymi

        Tottahan nyt toki ja valeprofiileilla väijyminen onkin sitten niille joilla ei blokkien ynnä muiden syiden vuoksi ole mahdollisuutta tehdä sitä omalla henkilöllisyydellä. Kysyvähän ei tieltä eksy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä ja viestiin voi kohteliaasti vastata, että ei kiitos jos ei kiinnosta....mutta jos halutaan tehdä vaikeamman kautta ja jää vielä saamatta kaikki se,minkä voisi saada.....

        Kyllä kiitos, kyllä kiinnostaa mies!


    • Anonyymi

      Et huomannut laittaa ainoata tunnistettani, aivot narikassa, muuten tästä labyrintistä ei olisi selvinnyt edes välttävästi.

    • Anonyymi

      Mielestäni naista alentava aloitus. En tykkää.
      Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Minun mielestäni ei. Olen kyllä kuullut sanonnan, ylistämällä alistettu 🤔 Voisiko olla, että aapeesta tuntuu tuolta, koska on löytänyt "sen oikean?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni ei. Olen kyllä kuullut sanonnan, ylistämällä alistettu 🤔 Voisiko olla, että aapeesta tuntuu tuolta, koska on löytänyt "sen oikean?"

        No onnea ap.
        Ehkä en ymmärrä tuota salassa ja luottamuksella tuossa. Tulee mieleen salasuhde.
        Toivottavasti teillä onnistuu.


    • Anonyymi

      Jaahas.. Iltavuoroa pukkaa..

      • Anonyymi

        Tuo trolli ei näytä väsähtävän koskaan, on aamun avaukset, päivän aivoplöräykset, illan ininät ja yön ölinät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo trolli ei näytä väsähtävän koskaan, on aamun avaukset, päivän aivoplöräykset, illan ininät ja yön ölinät

        Oletko trolli? Muista et tiedä kuin itsestäsi. 😉


      • Anonyymi

        Oot illan töissä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo trolli ei näytä väsähtävän koskaan, on aamun avaukset, päivän aivoplöräykset, illan ininät ja yön ölinät

        Tälle nauroin makeasti hyvin sanottu


    • Anonyymi

      Oletko varattu?

      • Anonyymi

        Ei kai täällä kirjoita kun varattuja? Sinkut toimivat suoraan


    • Anonyymi

      Seksistinen ja esineellistävä asenne. Todella turn off.

      • Anonyymi

        Se ei ole hyvä. Aloittajalla erilainen asenne.


    • Anonyymi

      Arvaa haluisinko... Mutta en tiedä, uskallanko.

      • Anonyymi

        Uskallat,minulle.


    • Anonyymi

      Luottamuksesta tuli mieleen nyt radiokanavilla soiva biisiuutuus: Markus Salo: sinä luotit minuun. Kertoo hyvin myös luottamuksesta. Linkatkaa joku se tänne.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 50 vuotias nainen jolla omenainen vartalo

        Kuvasta arvioi

        Pullukalta näyttää. Leveät posket


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin 50 vuotias nainen jolla omenainen vartalo

        Kuvasta arvioi

        Väärin meni.. Täytän ensi 80- vuotta..😁


      • Pimperopom2 kirjoitti:

        Väärin meni.. Täytän ensi 80- vuotta..😁

        ensi kuussa


    • Anonyymi

      Sulla on väylä, jolla voit lähettää mulle viestiä jos haluat... En pahastuisi ollenkaan.

      • Anonyymi

        Väylä? Kerro hieman enemmän tuod


    • Anonyymi

      En ole koskaan tuntenut niin voimakasta tunnetta, kuin meidän katseiden kohdatessa. On vaikea kestää sun katseen poltetta.
      Oikeasti pelottaa mitä tapahtuis, jos me jäätäisiin kahdestaan jonnekin ja tilaisuus tulisi...

      • Anonyymi

        Samaa miettinyt. Aivan samaa.
        Koska jäätäisiin kahden jonnekin?
        N-> M


      • Anonyymi

        Sitähän ei tiedä kun ei olla oltu. Vielä😉🤭.


      • Anonyymi

        Mitähän katson? Sivusta


      • Anonyymi

        Milloin katselin? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin katselin? Ap

        Alkuviikolla yhtenä päivänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuviikolla yhtenä päivänä

        Minä päivänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuviikolla yhtenä päivänä

        Kävelitkö? Farkkupeppu,


    • Anonyymi

      Miksei aina? Kuin myös komeutesi ja seksikkyytesi. Salaa.. 🙃

      • Anonyymi

        Niin, olemmehan samiksii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olemmehan samiksii...

        No niin olemme kyllä ja paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Mä ajattelen mies, ettei tässä maailmassa ole mikään oikein, jos me ei jossain vaiheessa elämiemme polkuja ajauduta samaan sänkyyn 😍 Pakko! Ei tällainen himo voi sammua. Sitäpaitsi mä olen varma, että me sovittaisiin muutenkin hyvin yhteen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe