Vaikka olen vähän tällainen resu-petteri?
https://youtu.be/Be8irfP_egQ
Lähtisitko nainen kanssani keikalle
15
51
Vastaukset 15
- Anonyymi
Onko Bryan Adams resu Petteri?
- Anonyymi
Ei?
- Anonyymi
Lähtisin lähtisin lähtisin!
Me niin pantas haisee siellä 💃🕺
Se olis mulle taivas 🥰
https://m.youtube.com/watch?v=s6TtwR2Dbjg- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!
Mä niin nään meidät riehumassa 😂🥰 Mutta se taitaa vaan olla tätä unelmointia... 😔 Tunnut jo niin tutulta ja kodikkaalta, että on helppoa ajatella kaikenlaista. Byääh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä niin nään meidät riehumassa 😂🥰 Mutta se taitaa vaan olla tätä unelmointia... 😔 Tunnut jo niin tutulta ja kodikkaalta, että on helppoa ajatella kaikenlaista. Byääh!
Jaahas Tampereen murretta!?
- Anonyymi
Onko kaivattusi Resu-Riitta?
- Anonyymi
Jep the one and only 💁♀️
- Anonyymi
Minkäs mestan meinasit kääntää?
- Anonyymi
Bryan Adamsia ensi vuonna.
- Anonyymi
Yhen sirkuksen vois kans kääntää vuosipäivänä 😂 Töttöröö 🥳
kyllä lähtisin vaikka heti, mikäli bryan adams pyytäis =) =) hahahahahahhah
- Anonyymi
Käykö niin ettet enää kaipaa täällä?
Tunnut haukkuvan vain kaivattuasi - Anonyymi
Rokkijäbä vie jalat alta 💃💘
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18445Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98413Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33411- 46363
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130362- 43355