Persujen rikokset eivät ole vääryyttä kuten Demarin tai Vassarin tekemät rikokset ovat. Persujen rikokset ovat moralisesti oikein joten niitä ei tarvi hävetä.
Persujen tekemät rikokset ovat moralisesti oikein
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen tekemät rötökset ovat sitä parempaa rikollisuutta?
- Anonyymi
Oho! Tämä osaa jo suomea aika hyvin!
- Anonyymi
Persu on jämähtänyt viime maaliskuun uutiseen. Herätys, ollaan jo lokakuussa!
- Anonyymi
Persut itse päättävät miten lakia tulkitaan. Persu ei ole mikään lammas!
- Anonyymi
Kyllä laki on sama kaikille, mutta Persujen rikokset ovat eettisesti ja moralisesti oikein. Etkö osaa lukea?
- Anonyymi
Ei ole lammas, vaan täysi pässi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä laki on sama kaikille, mutta Persujen rikokset ovat eettisesti ja moralisesti oikein. Etkö osaa lukea?
Minä kirjoittaisin sanan moraalisesti kahdella aa:lla.
Mutta kyllä se niin on, että persu ei paljoa häpeile, kun hän asettaa itsensä tuomariksi muiden yläpuolelle.
Laki on kaikille sama, mutta persu tuomitsee oman eettisen näkemyksensä mukaan.
Aikoinaan Tony Halme horisi samanlaisia ajatuksia, "Jumala armahtaa-minä en".
Sitten hän teloitti itsensä. Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoittaisin sanan moraalisesti kahdella aa:lla.
Mutta kyllä se niin on, että persu ei paljoa häpeile, kun hän asettaa itsensä tuomariksi muiden yläpuolelle.
Laki on kaikille sama, mutta persu tuomitsee oman eettisen näkemyksensä mukaan.
Aikoinaan Tony Halme horisi samanlaisia ajatuksia, "Jumala armahtaa-minä en".
Sitten hän teloitti itsensä.Lisäisin viestiini vielä, että moraalifilosofia ei armahda persuja.
- Anonyymi
Persun rikokset ovat maahanmuuttajan vika. Ilman maahanmuuttajia ei persukaan rikoksia tekisi.
- Anonyymi
Ilman maahanmuuttajia ei olisi persuja, eikä siis myöskään persujen tekemiä rikoksia.
Persulooginen johtopäätös => persujen rikokset ovat maahanmuuttajien syytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman maahanmuuttajia ei olisi persuja, eikä siis myöskään persujen tekemiä rikoksia.
Persulooginen johtopäätös => persujen rikokset ovat maahanmuuttajien syytä.Eiku ne on suvakkien syytä. Suvakeilla ei ole omaa rahaa ollenkaan. Heiltä kuuluu ottaa rahat pois.
- Anonyymi
Peru pääsee rikoksia tekemällä eduskuntaan tai Europarlamenttiin suurille palkoille. Tyhmyys on persuille myös suuri etu. Persu ylpeilee tyhmyydellä ja tietämättömyydellään. Se on rikoksen lisäksi sulka hattuun.
- Anonyymi
Niin. Sutkin sais ihan hiljaseks yhdellä napakalla moukulla nenän päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sutkin sais ihan hiljaseks yhdellä napakalla moukulla nenän päähän.
Tai Paiskaaja Rutkonen katkaisisi yhteyden.
- Anonyymi
Samaa on sanottava Hitlerin Saksasta, se taisteli valkoisen rodun puolesta ja ansaitsee meidän kunnioituksen.
- Anonyymi
Oispas lystiä seurata persujen puoluekokousta, jos kaikki maahanmuuttajat kääntyisivät persuiksi. Eikös vaan olisi sopuratkaisu ja rauha maassa sen jälkeen.
- Anonyymi
Kyllä mamut ymmärtävä Persu aatteen hyvin. Siinä on järkeä heidän mielestä. Mamut eivät ymmärrä suvakkismia eivätkä he luota suvakkeihin koska epäilevät heidän jokatapauksessa olevan kaksnaamasia teeskentelijöitä.
- Anonyymi
Aika hyvä ketju, siihen "tutkimukseen", antipersu vetäissyt koko ketjun läpi itsekseen, yhtä kommentia lukuunottamatta. Siinä sitä on taas suvakille "tutkimusmateriaalia" kuinka kauheita oikein persut ovat ;D
- Anonyymi
Chaizzer kirjoitti:
Aika pitkälti tuo sama tuli mieleen, kun tätä älytöntä ketjua luin 😏
Turhaan luit, sarkasmi kun on keskimääräistä älykkäämpien huvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan luit, sarkasmi kun on keskimääräistä älykkäämpien huvi.
Myös saksassa populistinen äärioikeisto ylpeilee teoillaan, mutta onko syytä??
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006266959.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös saksassa populistinen äärioikeisto ylpeilee teoillaan, mutta onko syytä??
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006266959.htmlOn. Suksi helvettiin tai tulee lättyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Suksi helvettiin tai tulee lättyyn.
Suvakologian tonttu voi suksia sinne ihan keskenään.
- Anonyymi
Kyllä näin on. Eikös persut ole Jumalan valittu kansa.
Persujen olisi aika saada oma valtio Israelin kylkeen.- Anonyymi
Perussuomalaisten kannattajista 80% on miehiä eli olisi se aika miehekäs valtio.
- Anonyymi
""Persujen tekemät rikokset ovat moralisesti oikein""
Näin on, ainakin jos uskomme perussuomalaisia. Siinä oikeudenjakamisessa kun ratkaisee syytetyn ja syyttäjän poliittiset kannat sen, oliko tuomio oikea vai pelkkä mielipide.
ps ykkössääntö; perussuomalainen on syytön, vaikka toisin todistetaan- Anonyymi
Antin tekemät rikokset ovat niitä parempia rikoksia.
Sosialismihan ei tunne rikoksia, varsinkin kun ne kohdistuvat luokkavihollisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865