Ikävä meidän juttuja

Anonyymi

Mun elämässä on tyhjä kolo ilman sua. Nähdäänkö me vielä joskus?
N>M

21 kommenttia

Vastaukset

• Voin kyllä täyttää sun kolon
    Tahdotko nähdä mun molon
    Sillä saat hyvän olon..<3

• Kato täällä suolessa on näköjään taiteellista lahjakkuuttakin, eikä vaan piereskelijöitä...
      Joo tuu vaan näyttää sitä, kelpais, öitä nyt 😘

• Niin on ikävä mullakin meidän juttuja. Pahoin pelkään, että me ei tulla enää näkemään. Itse en voi tehdä enää mitään asian suhteen. Hän tietää kyllä miksi. Jos hän palaisi jotenkin asiaan olisi tilanne toinen..

• Meneekö naiselle vai miehelle?

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö naiselle vai miehelle?

Siis kommetti?

• Vaikea palata asiaan, kun ei tiedä mitä kautta voisin? Tai onko ees toivottavaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikea palata asiaan, kun ei tiedä mitä kautta voisin? Tai onko ees toivottavaa..

Vihje? Kenelle?

• Anonyymi kirjoitti:

Vihje? Kenelle?

Ainahan yhteystiedot voi selvittää?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo siitä kiinni. Hän tietää kyllä miksi.
      -Ap.

• Anonyymi kirjoitti:

On yhteystiedot mutta suhde status taitaa miehellä olla vapaa suhde en kai minä rupea siihen kun vakaata haluan vielä joskus 😁

• Anonyymi kirjoitti:

On yhteystiedot mutta suhde status taitaa miehellä olla vapaa suhde en kai minä rupea siihen kun vakaata haluan vielä joskus 😁

Sellaiset vapaat suhteet on ei kiitos koskaan. Suhteessa on vain kaksi ihmistä, eikä pettäminen ole hyväksyttävää.

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö naiselle vai miehelle?

Menee naiselle..

• Anonyymi kirjoitti:

Menee naiselle..

Lisään vielä, että ketään muita tähän ei liity. Hän on ollut se jonka takia niitä juttuja ei enää ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että ketään muita tähän ei liity. Hän on ollut se jonka takia niitä juttuja ei enää ole.

Sama tilanne mulla.

• Nähdään jos tunnet minut tarpeeksi tärkeäksi laittaaksesi viestiä.

• Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.

Mitä se sitten on kun itkee ja nauraa samaan aikaan? Olen ihan palasina vuoksesi, sydäntä särkee 💔

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sitten on kun itkee ja nauraa samaan aikaan? Olen ihan palasina vuoksesi, sydäntä särkee 💔

Kuulostaa masennukselta:(

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa masennukselta:(

Aha

• Anonyymi kirjoitti:

Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.

Usko siihen mitä olet kuullut toisen kertovan sinulle tunteistaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Usko siihen mitä olet kuullut toisen kertovan sinulle tunteistaan.

Joo Mä Koitan ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.