Mun elämässä on tyhjä kolo ilman sua. Nähdäänkö me vielä joskus?
N>M
Ikävä meidän juttuja
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin kyllä täyttää sun kolon
Tahdotko nähdä mun molon
Sillä saat hyvän olon..<3- Anonyymi
Kato täällä suolessa on näköjään taiteellista lahjakkuuttakin, eikä vaan piereskelijöitä...
Joo tuu vaan näyttää sitä, kelpais, öitä nyt 😘
- Anonyymi
Niin on ikävä mullakin meidän juttuja. Pahoin pelkään, että me ei tulla enää näkemään. Itse en voi tehdä enää mitään asian suhteen. Hän tietää kyllä miksi. Jos hän palaisi jotenkin asiaan olisi tilanne toinen..
- Anonyymi
Meneekö naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kommetti?
- Anonyymi
Vaikea palata asiaan, kun ei tiedä mitä kautta voisin? Tai onko ees toivottavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea palata asiaan, kun ei tiedä mitä kautta voisin? Tai onko ees toivottavaa..
Vihje? Kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihje? Kenelle?
Ainahan yhteystiedot voi selvittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo siitä kiinni. Hän tietää kyllä miksi.
-Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On yhteystiedot mutta suhde status taitaa miehellä olla vapaa suhde en kai minä rupea siihen kun vakaata haluan vielä joskus 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On yhteystiedot mutta suhde status taitaa miehellä olla vapaa suhde en kai minä rupea siihen kun vakaata haluan vielä joskus 😁
Sellaiset vapaat suhteet on ei kiitos koskaan. Suhteessa on vain kaksi ihmistä, eikä pettäminen ole hyväksyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee naiselle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee naiselle..
Lisään vielä, että ketään muita tähän ei liity. Hän on ollut se jonka takia niitä juttuja ei enää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että ketään muita tähän ei liity. Hän on ollut se jonka takia niitä juttuja ei enää ole.
Sama tilanne mulla.
- Anonyymi
Nähdään jos tunnet minut tarpeeksi tärkeäksi laittaaksesi viestiä.
- Anonyymi
Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.
Mitä se sitten on kun itkee ja nauraa samaan aikaan? Olen ihan palasina vuoksesi, sydäntä särkee 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sitten on kun itkee ja nauraa samaan aikaan? Olen ihan palasina vuoksesi, sydäntä särkee 💔
Kuulostaa masennukselta:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa masennukselta:(
Aha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko siihen mitä olet kuullut toisen kertovan sinulle tunteistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko siihen mitä olet kuullut toisen kertovan sinulle tunteistaan.
Joo Mä Koitan ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714