Ikävä meidän juttuja

Anonyymi

Mun elämässä on tyhjä kolo ilman sua. Nähdäänkö me vielä joskus?
N>M

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin kyllä täyttää sun kolon
      Tahdotko nähdä mun molon
      Sillä saat hyvän olon..<3

      • Anonyymi

        Kato täällä suolessa on näköjään taiteellista lahjakkuuttakin, eikä vaan piereskelijöitä...
        Joo tuu vaan näyttää sitä, kelpais, öitä nyt 😘


    • Anonyymi

      Niin on ikävä mullakin meidän juttuja. Pahoin pelkään, että me ei tulla enää näkemään. Itse en voi tehdä enää mitään asian suhteen. Hän tietää kyllä miksi. Jos hän palaisi jotenkin asiaan olisi tilanne toinen..

      • Anonyymi

        Meneekö naiselle vai miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö naiselle vai miehelle?

        Siis kommetti?


      • Anonyymi

        Vaikea palata asiaan, kun ei tiedä mitä kautta voisin? Tai onko ees toivottavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea palata asiaan, kun ei tiedä mitä kautta voisin? Tai onko ees toivottavaa..

        Vihje? Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihje? Kenelle?

        Ainahan yhteystiedot voi selvittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan yhteystiedot voi selvittää?

        Ei oo siitä kiinni. Hän tietää kyllä miksi.
        -Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan yhteystiedot voi selvittää?

        On yhteystiedot mutta suhde status taitaa miehellä olla vapaa suhde en kai minä rupea siihen kun vakaata haluan vielä joskus 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On yhteystiedot mutta suhde status taitaa miehellä olla vapaa suhde en kai minä rupea siihen kun vakaata haluan vielä joskus 😁

        Sellaiset vapaat suhteet on ei kiitos koskaan. Suhteessa on vain kaksi ihmistä, eikä pettäminen ole hyväksyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö naiselle vai miehelle?

        Menee naiselle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee naiselle..

        Lisään vielä, että ketään muita tähän ei liity. Hän on ollut se jonka takia niitä juttuja ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että ketään muita tähän ei liity. Hän on ollut se jonka takia niitä juttuja ei enää ole.

        Sama tilanne mulla.


    • Anonyymi

      Nähdään jos tunnet minut tarpeeksi tärkeäksi laittaaksesi viestiä.

      • Anonyymi

        Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.

        Mitä se sitten on kun itkee ja nauraa samaan aikaan? Olen ihan palasina vuoksesi, sydäntä särkee 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sitten on kun itkee ja nauraa samaan aikaan? Olen ihan palasina vuoksesi, sydäntä särkee 💔

        Kuulostaa masennukselta:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa masennukselta:(

        Aha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään muuta en haluaisi niin paljon, mutta en enää tiedä mihin uskoa. Pelkään että menetän sut 😭❤️ Olet tärkeä ja rakas, voi kun uskoisit mua.

        Usko siihen mitä olet kuullut toisen kertovan sinulle tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko siihen mitä olet kuullut toisen kertovan sinulle tunteistaan.

        Joo Mä Koitan ❤️


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe