Millaisia kokemuksia Virvestä ja hänen ennustuksistaan? Soitin Virvelle, sai hyvin tilanteesta kiinni, näki asian menevän parempaan suuntaan(ihmissuhde) ja kertoi lähentymistä tässä kuussa..... Ja kas kummaa viileän kauden jälkeen eilen tapahtui lähentymistä, mikä yllätti minut... Onko Virve todella nähnyt asioita tarkasti teille? Kokemuksia kiitos? =)
Virve Kraft, kokemuksia
3
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Virve.
- Anonyymi
Tarkoittiko tämä viesti "kiitos Virve", että Virve ollut hyvä vai kuinka pitäisi tulkita? Olen Ap, joten kiitos jos saisi niitä Kokemuksia Virvestä....?
- Anonyymi
Aina joku laittaa näitä "kiitos Virve" kommentteja. Enää ei voi vaihtaa kokemuksistaan kun aina on näitä kysymykseen hyökkäämällä vastaajia.
Itse haluan kuulla niin huonot kuin hyvät kokemukset. En ole kyseiselle näkijälle soittanut mutta jollekin näistä maksulinjojen näkijä naiselle ja heti tunsin, ettei tuo ihminen tiedä minusta yhtään mitään.
Parille näkijälle joiden numerot ei löydy netistä eivätkä työskentele ennustus palstoilla olen joskus soittanut ja he tuntuivat oikeesti omaavan selvännäkö kykyä, tosin painottivat, että mitään ei tapahdu jos itse vain istuu ja odottelee...muokkaamme tulevaisuuttamme itse joka hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832