Unil Sari, Kokemuksia?

Anonyymi

Soitin Unilin Sarille,omi miellyttävä ihminen ja puhuja, mutta kuinka hän on nähnyt teille? Sai hyvin ihmissuhde asiasta kiinni, mutta kuinkahan on tulevan kanssa? Onko nähnyt kuinka? Olen soittanut vain kerran hänelle.... Nyt ei kiinnosta hänen energilähetykset eikä parantamiset vaan puhtaasti kiinnostaa hänen näkijänlahjansa? Onko onnistunut vai ei? Kiitos

17

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen soittanut jo silloin kun hän unilille tuli. Asiat jotka näki niin on tapahtunut jo aiemmin mitä kertoi, mutta sanoi että hän sanoo sen ajan jolloin tapahtuu viimeistään koska aikaa on vaikea katsoa tarkalleen.

      Olen sen jlkeen soittanut muutaman kerran, on kyllä nähnyt asioiden tapahtuvan.

      Sonja on myös hyvä näkijä,hän nähnyt myös asioita jotka ovat tapahtuneet

      • Anonyymi

        Itselle tuo Sari oli melkoinen pettymys vaikka niin kovin kehuttu. Soittelin melkeinpä heti, kun aloitti Unililla, ainakaan vielä ei ole mikään pitänyt paikkaansa minun kohdallani.

        Sonjalta olen joskus kymmenkunta vuotta sitten saanut yhdestä ihmissuhteesta onnistuneen ennustuksen.


    • Anonyymi

      Minulle myös näki sen hetken oikein hyvin kun hänelle soitin ja samoin tulevan. Asiat kyllä tuli sellaisena kuin sanoikin

    • Anonyymi

      Hyvin on minulle nähnyt. Harmi ettei näe eläinasioita, mahtaako kukaan tietää että kuka näkisi?

      • Anonyymi

        Olen Ap, kiitos kommenteista.... Kun luin Unilin Sariin liittyviä kommentteja muissa viestiketjuissa, joissa häntä kehuttiin hänen rauhallisuutta ja energioitaan niin väistämättä tuli mieleen, että kyseinen ennustaja itse on käynyt itseään kehumassa... Viestit olivat sen oloisia... Toivottavasti tässä ketjussa on nyt asiakkaita jotka kertoneet Sarin liittyvät kokemukset...Itse edelleen sitä mieltä, että Sari oli miellyttävä puhelimessa ja näki sen hetken hyvin mutta tulevasta en vielä tiedä... En uskalla hänelle uudellenkaan soittaa, jos puhuisikin nyt päinvastoin... Jään katsomaan miten tämän ennustuksen kanssa käy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Ap, kiitos kommenteista.... Kun luin Unilin Sariin liittyviä kommentteja muissa viestiketjuissa, joissa häntä kehuttiin hänen rauhallisuutta ja energioitaan niin väistämättä tuli mieleen, että kyseinen ennustaja itse on käynyt itseään kehumassa... Viestit olivat sen oloisia... Toivottavasti tässä ketjussa on nyt asiakkaita jotka kertoneet Sarin liittyvät kokemukset...Itse edelleen sitä mieltä, että Sari oli miellyttävä puhelimessa ja näki sen hetken hyvin mutta tulevasta en vielä tiedä... En uskalla hänelle uudellenkaan soittaa, jos puhuisikin nyt päinvastoin... Jään katsomaan miten tämän ennustuksen kanssa käy...

        Minä kun soitin hänelle ja kerroin että hänestä on puhuttu hyvää keskustelupalstoilla niin hän vastasi että ei usko edes katsoa niitä.

        Onhan hän rauhallinen ja itse olen saanut energiaputsausta ja se toimi.Minusta on ihanaa kun hän on rauhallinen ja tulee olo että hän välittää aidosti.

        ja minä en ole Sari mutta olen Sarin asiakas

        Kun hän on sinulle nähnyt nyky hetken miksi ei siis tulevakin tulee niinkuin hän on nähnyt.
        Älä nyt hyvä ihminen tule sättimään ennen kuin olet todennut toimiiko ennustus vai meneekö pieleen

        Ja oli se kuka ennustaja tahansa niin ei pitäis sättiä ennen kun
        aikaa on mennyt ja nähnyt että onnistuiko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun soitin hänelle ja kerroin että hänestä on puhuttu hyvää keskustelupalstoilla niin hän vastasi että ei usko edes katsoa niitä.

        Onhan hän rauhallinen ja itse olen saanut energiaputsausta ja se toimi.Minusta on ihanaa kun hän on rauhallinen ja tulee olo että hän välittää aidosti.

        ja minä en ole Sari mutta olen Sarin asiakas

        Kun hän on sinulle nähnyt nyky hetken miksi ei siis tulevakin tulee niinkuin hän on nähnyt.
        Älä nyt hyvä ihminen tule sättimään ennen kuin olet todennut toimiiko ennustus vai meneekö pieleen

        Ja oli se kuka ennustaja tahansa niin ei pitäis sättiä ennen kun
        aikaa on mennyt ja nähnyt että onnistuiko

        Uskoo ken uskoo, olen edelleen sitä mieltä, että osa ennustajista käy täällä itseään mainostamassa, se on säälittävää... Oikeat ennustajat, jotka näkevät siihen ei tarvetta. Eli edelleen olen Ap, se on vaan niin mielenkiintoista miten kommentit menevät "eräillä" tunteisiin.... Minä kun en mielestäni sättinyt kerroin rehellisen kommentin mitä Unilin Sarista kirjoitin.... Se kun on kestettävä, että tällästä alaa kuin selvännäkö arvostellaan suuntaan jos toiseen....ja faktat tiskiin koko ennustaja on nähnyt tai ei.... Sarin ennustukseen voin palata myöhemmin, kuinka kävi, ihmissuhdeasiaan se liittyi. Hyvää syksynjatkoa ainakin Sari.


    • Anonyymi

      Jokaiselle jotakin, enkä ole vieläkään Sari. Onneksi on mahdollisuus että jokaiselle löytyy se ns.oma näkijä

      • Anonyymi

        Olen monesti ihmetellyt näitä ns. omia näkijöitä. Näkijä, joka on nähnyt itselleni hyvin, on myös nähnyt esimerkiksi ystävättärelleni myös hyvin. Kyllä itsellä on kuitenkin se oletus, että jos on aito näkijä, näkee useammalle kuin yhdelle tai kahdelle. Eli jos näkee, pystyy näkemään useammille. Näitä selityksiä kyllä piisaa lukemattomia, miksi nyt juuri sinulle tai minulle ei nähdä. Mutta itseäni nämä usein jopa valmiiksi laaditut selitykset eivät oiken vakuuta. Jos on näkijän lahjan saanut näkee, mutta moni kyllä tarvitsee noita selityksiä ollakseen uskottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monesti ihmetellyt näitä ns. omia näkijöitä. Näkijä, joka on nähnyt itselleni hyvin, on myös nähnyt esimerkiksi ystävättärelleni myös hyvin. Kyllä itsellä on kuitenkin se oletus, että jos on aito näkijä, näkee useammalle kuin yhdelle tai kahdelle. Eli jos näkee, pystyy näkemään useammille. Näitä selityksiä kyllä piisaa lukemattomia, miksi nyt juuri sinulle tai minulle ei nähdä. Mutta itseäni nämä usein jopa valmiiksi laaditut selitykset eivät oiken vakuuta. Jos on näkijän lahjan saanut näkee, mutta moni kyllä tarvitsee noita selityksiä ollakseen uskottava.

        Olen Ap, ja edellisen kirjoittajan kanssa kyllä melkopitkälti samaa mieltä... Juu, hyvä näkijä on hyvä näkijä ja huono näkijä on huono. Näin se vaan menee ja selitykset sikseen..harvaa näkijää pystyn suositteleman, mutta muutama löytyy, ja se menee juuri näin, että hyvä näkee useammalle kuin yhdelle ja asiakkaita piisaa yleensä puskaradion kautta. Itse suosittelisin ehdottomasti Leena Fyhriä, jolle varasin puhelinajan ja alkoi latelemaan faktoja tiskiin menneestä ja nykyhetkestä ilman, että kyseli mitään, tulevan suunnitelmat poimi hyvin että olen asuntoa etsimässä ja miesystävä lähdössä matkalle, ja edelleenkään en kertonut mitään... Puhelusta niin vähän aikaa, että en osaa vielä sanoa kuinka nappiin tulevan ennustukset menevät, mutta nuo faktat, jotka täräytti minusta oli käsittämätöntä, ihan jännittyneenä kuuntelin mitä tulevaan lupasi....jos edellinen kommentoija vielä lukee tätä ketjua niin ketä selvännäkijää sinä suosittelisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monesti ihmetellyt näitä ns. omia näkijöitä. Näkijä, joka on nähnyt itselleni hyvin, on myös nähnyt esimerkiksi ystävättärelleni myös hyvin. Kyllä itsellä on kuitenkin se oletus, että jos on aito näkijä, näkee useammalle kuin yhdelle tai kahdelle. Eli jos näkee, pystyy näkemään useammille. Näitä selityksiä kyllä piisaa lukemattomia, miksi nyt juuri sinulle tai minulle ei nähdä. Mutta itseäni nämä usein jopa valmiiksi laaditut selitykset eivät oiken vakuuta. Jos on näkijän lahjan saanut näkee, mutta moni kyllä tarvitsee noita selityksiä ollakseen uskottava.

        KAIKKI ei välttämättä käy kirjoittelemassa täällä ja lukemassa näitä asioita tai voivat käydä jollain muulla keskustelu palstalla. Olen itse soitellut monillekkin näkijöille mutta en niitä jaksa tänne luetella. Olen myös soittanut Sarille ja pidin hänen lämpimästä äänestään ja rauhoittavasta asenteesta, tapahtuu tai ei asiat mutta hän rauhoitti mieleni ja välitti aidosti
        sellaista ei pysty kukaan teeskentelemään. Soitan hänelle varmasti uudelleen jos minua ahdistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAIKKI ei välttämättä käy kirjoittelemassa täällä ja lukemassa näitä asioita tai voivat käydä jollain muulla keskustelu palstalla. Olen itse soitellut monillekkin näkijöille mutta en niitä jaksa tänne luetella. Olen myös soittanut Sarille ja pidin hänen lämpimästä äänestään ja rauhoittavasta asenteesta, tapahtuu tai ei asiat mutta hän rauhoitti mieleni ja välitti aidosti
        sellaista ei pysty kukaan teeskentelemään. Soitan hänelle varmasti uudelleen jos minua ahdistaa

        Minä olen intuitiivinen näkijä sekä näen itekkin välillä asioita. eilen tuolle Sarille soitin
        ja kun olen inuitiivinen ja tunnen herkästi niin koko kroppa oli viluväreillä koska se energia tuli niin lähelle.
        Myös Sari kertoi että pitää hakea peitto päälle niluväreiden vuoksi.

        Se tulee silloin kun 2 ituitiivisesti herkkää ihmistä juttelee. Sitä e pysty mitenkään
        teeskentelemään. Puhui asioista jotka tulevassa tapahtuu ja hän näki ne jo, ihmettelin että vaikka en kertonut niin hän silti sanoi niistä. Tuo EI voi olla sattumaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monesti ihmetellyt näitä ns. omia näkijöitä. Näkijä, joka on nähnyt itselleni hyvin, on myös nähnyt esimerkiksi ystävättärelleni myös hyvin. Kyllä itsellä on kuitenkin se oletus, että jos on aito näkijä, näkee useammalle kuin yhdelle tai kahdelle. Eli jos näkee, pystyy näkemään useammille. Näitä selityksiä kyllä piisaa lukemattomia, miksi nyt juuri sinulle tai minulle ei nähdä. Mutta itseäni nämä usein jopa valmiiksi laaditut selitykset eivät oiken vakuuta. Jos on näkijän lahjan saanut näkee, mutta moni kyllä tarvitsee noita selityksiä ollakseen uskottava.

        Kaikilla ei energia kohtaa,siksi toiset näkee heikommin tai ei lainkaan

        t: Näkijä


    • Anonyymi

      Jos näkijä saa hyvin kiinni tämän hetkisestä tilanteesta oli se mikä hyvänsä niin uskon siihen että muutkin asiat toteutuu koska se että miten sillä hetkellä näkijä latelee sinulle tämän hetkisen niin uskon että myös tulevakin tapahtuu

    • Anonyymi

      Olen ollut tyytyväinen Sarin tulkintoihin. Hyvin ovat toteutuneet, jotkut asiat ennemmin kuin olisi kuulunut. Hän on aidosti kuunteleva ja hyvin lämmin ihminen jolle on hyvä soittaa.

      • Anonyymi

        Onko tämä Sari mielestänne enemmän lähiajalle näkevä vai meneekö aikaa kuukausia?


    • Anonyymi

      No mulle se sano, että nyt muuten katkee puhelu ja se tosiaan katkes ihan heti sen jälkeen.

      Kyl tää näkee ihan selvästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe