Asuun Oulussa 2-v. Hyvä paikka, naapurit. Mutta, olisi pikku kysymys. On SIVAKAN kaksio, ei halpa. Miksi asunnossa ei ole lämpöä ??? Talvella soitin SIVAKALLE, miksi lämpö/patteri ovat alhaalla kylmät? Vastasivat, Tämä on normi., kaikki on OK. Onko kenelle sama murhe?
Sivakkan asunnot.
9
554
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia, Sivakan asunnoissa on lämpötilat tosi alhaiset. Kylmiä ovat ja vetoisia ja itse ei voi säätää lämpötilaa mihinkään suuntaan. Valittanut olen minäkin. Vastaus ihan tuo sama
- Anonyymi
Tosi on, mullakin on niin kylmä asunto ja olen valittanut talvisin siitä muttei ole saanut lämpöä lisää. Sivakka säästää.
- Anonyymi
onko joku saannu muka asuntoa sivukalta jonotettuaan ekaksi puolikytä vuotta??
- Anonyymi
Nyt nykyisen maailmantilanteen takia Sivakka on saanut vielä lisäsyyn säästää lämmityksessä. Nytkin asunnossa on viileää ja palelee kokoajan. Etenkin makuuhuoneessa palelee, kylpyhuone on todella vilpoinen jota oikein korostaa kylmä kaakelilattia. Pelottaa ihan jos oikein aletaan sähköä säästämään että millaisessa jääkaapissa saa asua.
Varhaisimmat kokemukset Sivakan asunnossa palelemisesta on tosin jo vuosien takaa. Pakkasella asunnossa oli niin kylmä että nukuin toppavaatteet päällä(!). Huoltomiestä kävi ja ongelman ratkaisussa kesti todella pitkään.
Tätä häikkää on ollut jatkuvasti, milloin on ollut joku rikki tai plaaplaaplaa. - Anonyymi
Auton sisätilan lämmittimellä olen lämmittänyt makuuhuonetta kylmimpinä öinä. Tänä syksynä ollut suhtkoht lämmintä ilmankin.
- Anonyymi
Minkähän asteinen vesi kiertää pattereissa?
Vai onko ne kylmyyttä hohkavia?
Vuokrat nousee, perusteina kustannusten nousu, minkä kustannusten?
Lämpötilaa kehotetaan seuraamaan keskeltä huoneistoa, kukapa se nyt aina keskellä lattiaa asuu, no, siinä toki lämpimin kohta, parraimmillaan jopa 20 astetta.
Ilmastointi niin tehokkaalla että vedon tunne on vietävän jäätävä, jotku kertonu nukkuvasa toppatamineissa ja heleposti uskottava asia. - Anonyymi
Olen lähdössä ostamaan lisälämmitintä 12.2024
- Anonyymi
TUTTUA!
Sivakka on jäätävä vuokranantaja.
- Anonyymi
Aha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718